Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Dag vakmannen! Hier is mijn eerste kweek! Als student zijnde is het door de overheid bijna onmogelijk gemaakt wat over te houde

n van je stufie,,, nou is blowen wat college draagbaar maakt alleen voor mij te duur om telkens naar de shop te moeten,,, ik zal vast veel fout doen bij mijn eerste kweek en daarom wil ik een kweekverslagje bijhouden hopende op wat tips van de andere! Hieronder een lijstje met mijn minimale middelen:

 

 

Ik heb potgrond van het merk landgoed

Hoofdbestanddelen: doorvroren tuinturf turfstrooisel en meststoffen

Droge stof 25%

Organische stof 20%

Ph h20 5.5-6. 5

NpK 12:12:17 met sporen elementen.

 

 

Lampen:

Mastec coolwhite 2350LM TS 183 N60081

F36/w-33/640

Philips EO classic 105 wat gloeilamp

 

 

 

PH Soil meter

 

Temperatuur meter

 

 

Ik hoop dat jullie mij wat over die lampen kunnen vertellen ik heb gelezen dat "coolwhite" licht goed schijnt te zijn voor de groei heb ik hierin het juiste?

 

Ik zal wat foto's uploaden en ik hoop wat tips te ontvangen! Ik heb uit zand gekweekt en mij is verteld dat het superskunk is unfeminised heb er nu 3 op potten van 10 liter en in een kweekbak (vandaag gekocht) nog eens 20 zaakjes.

 

Groetjes Jeremy

Share this post


Link to post
Share on other sites

ee leuk dat je gaat kweken

 

ik zou als ik jou was een tneon setje kopen, is 54€, en dan weet je tenminsta dat het goedkomt. daar zitten groei en bloei lampen bij, dus dan heb je alles eigenlijk al. je kan proberen te klooien met goedkopere spullen, maar uiteindelijk ben je meer kwijt in geld en verlies aan opbrengst.

 

VH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uit zand kweken ? wat vind men daar dan :lol: een antieke lolly van een kind of kweek je de oude ontlasting van spikey :lol:

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...