Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

NiTrOgEn

Wat is het leukste high of stoned

Wat vind jij het leukste  

172 members have voted

  1. 1. Wat vind jij het leukste

    • High
      96
    • Stoned
      55
    • Trippen in een disco
      21


Recommended Posts

Op een goa-psy trance feestje.

Eerst wat paddo thee zetten/drinken en dan op et feestje lekker trippen met je jointje :)

 

<3 It

 

GrtZ

SR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lachkick met daarna dikke boefkick en om uit te bollen lekker tam op de bank en in slaap vallen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha stoned vind ik echt wel het chillst lekker hangen omdat je lamlendig wordt (voor mij zijn lamlendig en stoned synoniemen :verrygood). High is ook wel op ze tijd, je wordt er veel energieker door en volgens mij me ogen minder rood (high door een purer bats).

Share this post


Link to post
Share on other sites

high zijn is het lekkerst, maar stoned ook wl fijn :rofl

vooral alsj zo een vette lachkick hebt XD :nerd

 

grtz :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

over het algemeen vind ik een high aangenamer, dan apprecieer ik mijn creativiteit nog meer :rofl

gewoon, de hersenspinsels zijn zo leuk om tussen verdwaald te raken, met goeie stoner muziek op de achtergrond... maar dat is als ik alleen paf.

met men maten ga ik eerder voor de stone, we doen normaal ook alleen jointjes en meestal komt de stone veel meer op de voorgrond dan, bij iedereen, en das wel lachen als iedereen te loom is om iets te doen ;)

 

ik heb eigenlijk nog ni getript, maar kijk al uit naar mijn eerste keer, volgende week ergens :nerd

waarschijnlijk ga ik het veel leuker vinden om thuis te trippen, of ergens chill, in plaats van een loeiharde GOA ergens.. had je die mogelijkheid moeten bij zetten :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

:( Stoned, high of trippen in de disco? wat een kutpoll zeg!! slaat echt helemaal nergens op dit! Dit topic is geopend in 2004 en tot een paar weken geleden werd deze poll op z'n juiste waarde geschat, namelijk geen reactie maar er zijn schijnbaar toch altijd een paar loosers die dan toch weer een post doen in zo'n topic waardoor het zelfs op de voorpagina komt te staan.. :( Stop met deze onzin want het neemt de plaats in van nuttige informatie!!

 

 

 

Zo ff weer relaxen :whistling

 

 

 

 

 

watbetreft die poll.... trippen natuurlijk!! Maar ik haat fucking disco's!!!

 

 

 

:blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

high en dan lekker college volgen hehe.....love it

Share this post


Link to post
Share on other sites

in retrospectie, alledrie tegelijk... lekker gek op paddo's of ellesdee, dan met vrienden een lekker melangeke (hash+wiet jointje), lekker relaxed stonen en knetter buzzen tegelijk... de totale max :icecool !!! (niet vergeten, een flesje Sangria waar je op het gemak af en toe een slokje van neemt... heerlijk)

 

Tekno-Adhd - met zo'n naam moet je niet te veel buunen op disco's he !! ;) (hoewel ik er ook niet graag vertoef, daarin ben ik het met je eens). Trouwens, we zitten in de sectie Chill Out, dus chill out, en ni te veel fucking dit, kut dat, losers hier en NUTTIGE INFORMATIE wtf :execute :kill: :rofl

we zitten hier op een WIET FORUM maat :j

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind wandelen en wat rondhangen altijd wel leuk. Fietsen is echt kut, kan nooit recht fietsen ;)

Hebben jullie het ook altijd lastig om een bericht te typen op uw gsm?? :D

Ik zit alltijd na dat scherm te staren man, nie normaal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker High n filmpje kijken en constant versteld staan van hoe complex de verhaallijn van n stomme comedy is ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stoned gaan liggen, en dan opstaan om de afstandsbediening van de tafel te pakken, en als je zit, je afvraagt waarom je bent gaan zitten, en dan bedenkt dat je een zak chips ging halen, en dan na een uur je bedenkt dat je van zender wilde wisslen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat je beter voor "high" kan kiezen, want ik zie dat je je eigen nog niet hebt voorgesteld zoals dat in je welkomsbericht verzocht is :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...