Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

blowsterke

Meeting @ Blowsterke zondag 13 mei alternatief Meeting Brabant

Wie heeft er zin in meeting @ Blowsterke ipv Toermalijn  

26 members have voted

  1. 1. Ik heb er zin in

    • Ja
      24
    • Nee
      2
  2. 2. Is het een probleem dat het US style is?

    • Ja
      3
    • Nee
      23


Recommended Posts

Geen ADHD dat heb ik zelf al maar adh47 autoflower

 

Alle Dagen Haze Draaien :o

 

zie dat jullie leuke dag hebben gehad

zal er volgende x bij zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Enkele van de soortje die aanwezig waren het is maar een topje van de ice-o-latorberg.

 

Kronocaine #2

gallery_1018_2673_92624.jpg

Amnees.

gallery_1018_2673_478768.jpg

Casey.

gallery_1018_2673_542446.jpg

Master Kush.

gallery_1018_2673_473022.jpg

#31.

gallery_1018_2673_51053.jpg

 

En zo ging het door en door en door en door en nog maar eens door en toch ook weer door.

He weer een reden om een ballon te vullen.

 

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

dus zo zagen die haartjes eruit van de soortjes die we gerookthebben :o vergeten je een topje adh47 tegeven om ook foto van te maken ;(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Relaxt chillhoekje blowsterke, heb weer veel gemist dat zie ik wel!

 

beterschapjes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

waar ben ik? waar ben ik?.....: na de koffie met een stukje "peper-koek", en zzzingggg!! we zijn weer in de space mountains....woooaaaah :o

 

asjemenou! mijn gebit plakt aan elkaar van de thc....hoe ken dat nou dan? :tu :bier :D :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Eindelijk van die eeuwige rookwolk afgerold, en na enige tijd weer in staat tot aktieviteit,

Lekker geslapen en lekker voldaan gevoel van gisteren.......

Kortom topdag daar daar hoef ik me niet te veel over uit te laten dus..............

 

@Blowsterke, bedankt voor de gastvrijheid echt helemaal toppie, en jammer dat jezelf even een zeer heftige dip had.

Bedankt voor alles..........en tot de volgende keer maar weer. :o

 

@Fruts87, jij ook voor je inzet, en je gastvrijheid.

 

@G.W, natuurlijk bedankt voor je zaad, ik ga er 3 ontkiemen en krijgen een lift met de 2de ronde mee........( hopelijk zijn de dames me goed gezind :D , laat het je zeker weten.....)

 

@BOB Ammelov, voor de service.. :tu, en de behouden reis, en de gezelligheid, en ik ga je zien.

 

@zODd, voor je ballonnetjes, de sate, en natuurlijk voor de gezelligheid, en je handige tips hoe je nog verder naar de klote kan gaan onder weg, en natuurlijk voor het eten van een lekker cake-je zodat je eindelijk even je mond hield......,af en toe. :D

 

@ The Master Growers, jajaja...... voor de mooie soorten die ter beschikking waren, en de heerlijke "Rookwaar". :tu

 

@ En iedereen die aanwezig was, het is duidelijk lijkt me :bier ..............

 

 

Mzzl,wsteb

 

p.s en @Weetje we zijn gewoon allemaal reuzelief....

Share this post


Link to post
Share on other sites

iedereen bedankt was echt een super dag gister.dit was me eerste meeting en hoop er toch zeker nog wel wat meer mee te kunnen maken.

 

die ballon wat een smaak echt geweldig, alleen jammer dat de aanschaf het z'n dure grap is.

ik had nog een muffin en een stuk brouwnie mee voor thuis,alleen was ik al vrij snel gestopt voor wat drinken.lekker me cakejes er bij op gegeten en joint in de brand. tomtom uitgezet en bijna 3 uur over de terug weg gedaan(+/-125km). dacht dat ik het wel wist hahahaha

 

blowsterkte bedankt voor de gastvrijheid :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oké dan ben ik niet de engste gisteren nog een brok van die wietpeper ding gegeten.

En man man man wat een reis was dat.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alle eer voor de HPH gaat naar AG13!

Denk dat hulpa aardig goed zit met zijn gedachten... ouwe kenner!

 

AG13 zijn topic : Topic ag13

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gister avond ook nog Ff na gespaced met een muffin :o die mogen er ook best zijn:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Allo Allo,..

 

Ja dat was met wel een middagje..

Kwam rond 13.30 aan, na een rondje voorstelllen een plekje gezocht.

Niet lang daarna kwam de 1e ballon langs, na een lekkere teug genomen te hebben en genietende van het effect.

kwam ballon nr 2 langs.

uiteraard kon ik die niet weigeren...

Maar na ballon 2 konden mijn hersenen alle prikkels wat moeilijker verwerken...

Mijn vermoeden gaat dan ook uit dat ik na ballon 2 alleen nog maar lichamelijk aanwezig was, en dat er voor de rest niet veel zinnigs meer uit kwam.

Was je al weer een beetje aan het recoveren dan zette een toevallig jointje wat voorbij kwam je meteen weer terug in de hoek waar je net uit kwam gekropen.

 

Ben nu dus wel helemaal verkocht aan het dampen, jongens wat brengt dat een pret in mijn hoofd...!

 

Al met al de conclusie, Dom dat ik niet eerder naar meeting ben geweest !!!

 

Was echt toppie,..!

 

En voor een volgende meeting, Ben er graag weer bij als er een plaatje voor mij is...!!!

 

Greets

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus als ik het goed begrijp word er bedoel dat met de volgende meeting meer gedampt moet worden en dat de ballon groter moet.

 

/zODd

 

Saté recept.

Nodig:

olie

Kipfilet.

Knoflook.

Peper.

Gember.

Zoete ketjap.

Zoute Ketjap.

Koriander.

Citroen.

Javaanse suiker.

Pinda`s.

koko`s melk.

Djahe.

Djinten.

Koenjit.

 

Voor de kipsaté.

In blokjes.

1 eetlepel olie.

Gooi er een verhouding van 6 eetlepels zoete ketjap en dan 1 eetlepel zoute ketjap mocht je meer van zout houden kan je er meer van de zoute doen.

Gooi er een teentje knoflook bij ik doe we 2 per 1 kilo vlees.

1 peper per kilo kip.

De kruiden verhouding is moeilijk te zeggen ik doe het meestal uit de losse hand maar denk het beste is om 1 theelepel per kilo te rekenen en als alles erin zit te proeven en dan te zorgen dat er geen kruiden overheerst of als het flauw is wat meer.

1 theelepel per kilo Koriander.

1 theelepel per kilo Djahe.

1 theelepel per kilo Djinten.

1 theelepel per kilo Koenjit.

 

Klaar maken op een grill of BBQ.

Maar let op ketjap brand snel aan dus blijf de stokje omdraaien ander verbrand het.

 

De saus.

Gooi de kokos melk in een pan.

Maal de pinda`s tot het pindakaas is en gooi het bij de melk (Torsti sla dit over).

Gooi er wat Zoute Ketjap bij om het bruiner te maken maar maak het niet te zoet gaat nog een ander suiker bij.

En theelepel Javaanse suiker.

Nu nog de citroen erbij.

Er moet zorg gedragen wordend at het zoeten of zuren niet overheersen maar licht door de verse pinda en romige kokos melk heen gaat.

 

Voor de echte die hard kan je de saus erg heet maken en wat meer knoflook erin.

 

 

Ik lees het straks nog even door want alles is nog best wazig.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgende keer zet ik me Egyptische waterpijp wel op nu had ik beetje idee dat er net niet genoeg ruimte was om hem zonder ongelukken te gebruiken

 

Zodd volgende keer dan maar wel echt koord en grond anker mee ? Nog grotere ballon :o

Recept ziet er goed uit kan je de cocos ook gebruiken om space saus temaken ?of bind thc niet aan cocosmelk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat klink als een heel gezellige middag zeg! :o

 

Zou zelf ook wel heel grag zo'n meeting mee willen maken, om zo wat verschillende dingen te proeven en soortjes te dampen.

 

Helaas is het vaak te ver weg, en terug rijden met een "verdampte" kop zie ik zelf niet echt zitten.

 

Als er ooit in het hoge noorden wat te beleven valt ben ik er graag bij! (als dat mag :D )

Share this post


Link to post
Share on other sites

@g.w.

Dat wilde ik nog mee experimenteren maar de grond stoffen waren op.

Want toen ik uit Vietnam kwam had ik erg veel ideeën om met kokos te werken.

Als straks de HK klaar is zal ik er zeker wat mee gaan doen en in het kook topic posten.

 

 

Maar echt leuk om te zien dat mensen het dampen leuk vinden.

Zal in juli zorgen dat er 3 beschikbaar zijn om mee te testen.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_6979_13329_3484.jpg

 

ZoDd, de vulcano beviel iedereen wel op de meeting, de verdamper staat op nummer een bij mij, maar de vulcano heeft zeker een goede tweede plaats. Mocht ik ooit nog genoeg centjes hebben, dan weet ik hoe ze te besteden.

 

Ik zit na te genieten van de soortjes die ik heb gekregen. En ben zo nog eventjes in de zondagmiddag mode, maar dan zonder migraine. :o

 

Tot de meeting bij jou ZoDd :D Heb er al weer zin an.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Even een Day after foto van het Chilhoekje, wat nu verder opgeruimd worden en geschilderd, want wie is er wat vergeten....

 

gallery_6979_13329_16034.jpg

 

Breng hem wel mee na de volgende meeting :o

Dank je wel alvast is inderdaad mijn petje oh oh oh als ik toch mijn kont niet vast had zitten grt wietpeper

Share this post


Link to post
Share on other sites

High,,

 

Ja was me weer een dolle boel!! Ben ook voorstander van grotere verdampzakken! :bier Blowsterke bedankt!

En iedereen die dit mogelijke heeft gemaakt natuurlijk ook! :D

 

Tot de volgende party!

 

Groeten Leo :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mensen die van mij zaden hebben gehad als je er mee aande slag gaat en er een topic van bij gaat houden stuur ff een pm met de topic link.

Ik wil heelgraag foto's zien. Maar door de bomen(topics) zie ik het bos Nietmeer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

g.w. doen we :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...