Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
sjit_smoker

en toen sloten de shops , wat nu ?

Recommended Posts

Beste noorderburen...

 

Binnen een 1.5maand zullen jullie o'zo geliefde shops sluiten voor ons (belgen) Altans in eindhoven toch. Natuurlijk is dit voor mij als dagelijks blower erg vervelend. daarom ontstaan er ook heel wat vragen in mijn hoofd. graag zou ik deze beantwoord zien.. vandaar dit topic

(ik doe mijn best om in het forum regelement te blijven)

 

1) sluiten eigenlijk enkel de shops in eindhoven? anders zou ik nog naar tilburg of dergelijke kunnen rijden.

 

2) ik hoorde een verhaal over het 'zogenaamd gaan wonen' in eindhoven , en zo aan een wietpas te kunnen geraken. maar is dit niet wat omslachtig en risicovol ? of überhaupt wel realistisch ?

 

3) Moest het onmogelijk zijn om de grens over te gaan steken , zouden er dan df'ers zijn die me persoonlijk kunnen pm'en voor hulp ? (regio reusel)

 

 

Alvast bedankt

 

Twizz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou me niet druk maken, shops zitten overal :wave:

 

anders koop je wat meer een stukje noordelijker of 100 gr van een thuiskwekert voor 4,50 ofzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,

 

 

Ik ben ook een Belg en vind het ook een vervelende situatie!

Ik begrijp de mensen in Nederland wel ( als er met horden franse toeristen aankomen

en daar de rust verstoren dan is het wel ergens logisch dat er maatregelen getroffen worden)

Per slot van rekening zouden wij ook niet willen dat ons gezellig stadje overspoeld word met

zo'n toeristen ( natuurlijk mag je niet iedereen met elkaar vergelijken)

 

Helaas is het jammer dat wij als belg ook de dupe ervan worden...

 

Nu, zoals eerder gezegd door Haxxorz,

idd een haluurtje verder rijden... en je hebt ook wel lekkerde wiet...

Ik stop nooit meer in Breda, altijd Tillbrug :wave: Super lekker en vriendelijk! Altijd waar voor je geld :tu

 

Wat je ook kan doen... zelf een klein kweekje beginnen...

Je kunt je niet voorstellen hoe leuk dat is en hoeveel geld je kan uitsparen...

Ik hoef nergens meer op straat gaan zoeken...

Home made smaakt ook zo lekker...

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga binnenkort nog een laatste keer naar tilburg rijden, en vanaf midden mei is mn zelfkweek klaar, perfect getimed dus.

 

En ja hoor, de wietpas komt er zeker

Ik zelf dacht altijd dat er niks van ging komen, maar als je het nu vraagt in de coffeeshops (breda en tilburg) dan zeggen ze ook dat de wietpas er hoogstwaarschijnlijk wel komt.

 

De coffeeshops gaan wel een hele reeks advocaten inschakelen om dat hele wietpasgedoe van de baan te vegen.

 

En ik hoop dat er niemand zo stom is om zich een wietpas aan te schaffen als die er komt.... Ze maken inbreuk op de privacy EN je mag maar 3g per week kopen... BELACHELIJK

Share this post


Link to post
Share on other sites

thuis kwekers genoeg die het door willen verkopen hoor

:wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amai seg, ge kunt toch oe eigen dealer vinden in Bels. En anders zelf kweken. Dacht dat het kweken in Bels onderhand wel ingeburgerd was?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Amai seg, ge kunt toch oe eigen dealer vinden in Bels. En anders zelf kweken. Dacht dat het kweken in Bels onderhand wel ingeburgerd was?

 

 

@ Amnees,

 

Een goede dealer vinden in dat Kutland???? :wave:

Ze rippen je terwijl je erbij staat... kutwiet zonder enig lekker gevoel!

Je kunt beter bananen roken :tu

Ik heb wel 1 goede dealer waar ik kan op rekenen... maar dat is één van de weinige hoor.

ik blow al 12 jaar en weed is bij zoals een brood kopen maar goede dealers kan je echt op 1 hand tellen hoor!

Natuurlijk zijn er heel betrouwbare te vinden maar die bestaan meestal niet lang...

 

Kweken is mss wel wat ingeburgerd maar ik ben toch heel voorzichtig hoor...

Niemand komt bij me thuis achter een jointje! Ook al heb ik er maar 4 staan in de tent, toch ben ik redelijk strafbaar naar het schijnt... Terwijl ik niemand kwaad doe en geen straatcrimineel meer ben die zijn zakje weed gaat halen...

 

het is een blijvende discussie maar het is jammer dat we in Belgie achterblijven...

als ze een beetje slim zijn gaan ze mee met jullie in die stroom! :(

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke, ingewikkelder dan ik dacht dus. tja zelf kweken blijft natuurlijk DE oplossing.. dat beetje risico wat eraan hangt moet je maar voor lief nemen. Het systeem dwingt je ertoe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelf kweken is nu inderdaad bijna een noodzaak geworden.

Veel Nederlanders willen ook geen wietpas dus we komen een beetje in hetzelfde schuitje.

daarnaast is de wiet in vele shops pure bagger dat wel eens versneden word met nep thc wat niet gezond is om te roken.

En dan nog 7 a 8 euro per gram voor een indica waarvan je mag hopen dat het schone is wat meestal niet het geval is.

Ik weet niet wat de straf is in Belgie voor 5 planten, misschien 40 uur werkstraf?

 

1+1+1= 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

shops hebben altijd troep.

 

lekker zelf kweken met minimale toevoegingen en goed gespoeld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zitten meer kwekers (hollanders?) in belgie dan in nederland.

 

Wat is t probleem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die hollanders kweken in belgie en verkopen het in holland. :tu

En dat zijn meestal grote jongens, dus die gaan hun wiet niet op straat verkopen.

 

voor de rest heb je hier wel veel dealertjes, maar geen goede. Altijd 10/g en soms zit er wel eens iets deftigs tussen. Maar voor die prijs straatwiet :wave:.

Probeer tegenwoordig nog maar eens een dealer te vinden die voor 6-7e/g een goed wietje verkoopt.

 

Tijdje geleden was er wel nog zo een oldschool dealertje waar je gewoon op de deur moest kloppen... Na 2 weken wist heel de stad het...

De eerste die de boel kwamen verpesten waren de marokkaantjes, die hadden ruiten uitgeslagen en kabaal gemaakt... nog geen 2 dagen later kwamen de flikken aankloppen en jawel hoor

de goede man werd opgepakt.

Maar hij bleef verder dealen, nog geen week later terug flikken aan de deur en toen kon hij den bak in.

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ga binnenkort nog een laatste keer naar tilburg rijden, en vanaf midden mei is mn zelfkweek klaar, perfect getimed dus.

 

En ja hoor, de wietpas komt er zeker

Ik zelf dacht altijd dat er niks van ging komen, maar als je het nu vraagt in de coffeeshops (breda en tilburg) dan zeggen ze ook dat de wietpas er hoogstwaarschijnlijk wel komt.

 

De coffeeshops gaan wel een hele reeks advocaten inschakelen om dat hele wietpasgedoe van de baan te vegen.

 

En ik hoop dat er niemand zo stom is om zich een wietpas aan te schaffen als die er komt.... Ze maken inbreuk op de privacy EN je mag maar 3g per week kopen... BELACHELIJK

 

pm me maar wat thuisadresjes dan :tu :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 gram per week limiet ?!?! :wave:

 

lollll

dr zijn erbij die draaien daar 2-3 jointjes van

 

 

Idd... :( lekker vol jointje voor het slapen gaan :)

:tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jezus kommop belg!!! je kan toch wel een tentje kopen en 1 of 5 plantjes erin douwen...

Tis niet zo moeilijk en duur, niemand die erachter komt zolang je maar je mond houd tegen iedereen :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd, ik ben ook van die mening...

4 maand geleden 1ste tentje gekocht... had ik dat allemaal geweten,

ik had ze samen gekocht met mijn eerste zakje weed :tu :( :)

 

 

Just grow your own weed...

And like the rasta sayd in "spuiten en slikken op 2B"

 

" Nevet take any holiday from weed man" :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...