Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
vanheezik

Échte mediwiet

Recommended Posts

Beste medekwekers.

 

Ik ga dit jaar weer kweken. Dat is een van mijn lievelings hobbies, maar ik kan minder van het leven genieten omdat mijn vader lijdt aan zware hernia en jicht-aanvallen. Hij heeft 24 uur per dag zware pijnen. Nu wil ik voor hem een soort gaan kweken, waar zoveel CBD inzit dat het hem misschien kan helpen. En dat is waar ik jullie nodig heb; ik ben dus kortom op zoek naar een plant met zoveel CBD dat je er nauwelijks high van wordt, maar dat het de lichamelijke pijnen bestrijdt. Ik wil dit graag doen omdat mijn vader altijd met liefde voor mij heeft gezorgd, en het gaat me aan mijn hart om hem nu zo te zien lijden. Suggesties zijn dus meer dan welkom. Alvast heel erg bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met dank aan wat WF'ers:

http://www.sclabs.com/

Engelstalige site waar veel te leren is over cannabinoïden en percentages in wat soorten.

Uitleg over thc, cbd, etc. en testresultaten van bepaalde soorten aangeleverd door dispensaries, waardoor je ook beter een soortje kan uitkiezen, die goed past bij de werking die je zoekt.

 

(Ik kende die site nog niet, dus heel erg bedankt!)

ps, seedsman heeft sinds kort ook wat soorten met hogere cbd percentages. Met dank aan de cbd crew.

Het valt mij trouwens op dat Nederland steeds meer een land van geheimen wordt, ipv openheid. In het land der blinden is eenoog koning. En onze eenogige koning staat alleen maar te schreeuwen dat bepaalde zaken alleen maar slecht zijn. We moeten dit soort resultaten veel meer in de openbaarheid zien te krijgen. Dagen zoals 420 zouden een begin kunnen zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedenk je ook dat de hasj uit sommige landen een goede thc:cbd ratio hebben.

libanon,afghaan,en de stonede maroc,

 

slikt die pijnbestrijders?

 

grtz en beterschap aan je vader,

Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Beste medekwekers.

 

Ik ga dit jaar weer kweken. Dat is een van mijn lievelings hobbies, maar ik kan minder van het leven genieten omdat mijn vader lijdt aan zware hernia en jicht-aanvallen. Hij heeft 24 uur per dag zware pijnen. Nu wil ik voor hem een soort gaan kweken, waar zoveel CBD inzit dat het hem misschien kan helpen. En dat is waar ik jullie nodig heb; ik ben dus kortom op zoek naar een plant met zoveel CBD dat je er nauwelijks high van wordt, maar dat het de lichamelijke pijnen bestrijdt. Ik wil dit graag doen omdat mijn vader altijd met liefde voor mij heeft gezorgd, en het gaat me aan mijn hart om hem nu zo te zien lijden. Suggesties zijn dus meer dan welkom. Alvast heel erg bedankt!

 

 

Wat een narigheid voor je vader, spijt me dat te lezen.

Even een notitie: als jouw vader morfine preparaten krijgt als de pijn heel hevig is moet je uitkijken

met het gebruik van cannabis. De cannabis heft de pijnstillende werking van de morfine op zo is mijn

ervaring. Sterkte! (btw: al eens hasj-olie geprobeert?)

Share this post


Link to post
Share on other sites
morfine preparaten krijgt als de pijn heel hevig is moet je uitkijken

met het gebruik van cannabis. De cannabis heft de pijnstillende werking van de morfine op zo is mijn

ervaring. Sterkte! (btw: al eens hasj-olie geprobeert?)

 

 

Grote ONZIN,..dan zou bij mij de methadon ook niet werken,..het versterkt het eerder. :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Momenteel gebruik ik veel wietolie, en hasj voor mijn pijnbestrijding. Ik zat aan de morfine wegens enorme pijnen 24 uur per dag, ook zenuwpijn en om daar het juiste tegen te vinden doe je de juiste keuze. Een hoog CBD gehalte.

 

Dus heb sinds gisteren dit weer laten staan

 

gallery_6979_13329_38391.jpg

 

Aangezien mijn bezinksel weer veel te hoog was en duid op een wederom een ontsteking in mijn lichaam, wietolie opgevoerd en meer hasj consumeren.

Geen antibiotica meer voor mij :vape:

Mijn huisarts schreef weer graag morfine voor, voor twee weken, liever mijn eigen medicijn :wave:

 

gallery_6979_13329_15125.jpg

 

Voel me vandaag een stuk beter als iedere dag na het gebruik van de morfine.

 

Mijn eetlust neemt gelukkig ook weer toe.

 

Succes en beterschap met je vader.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De eerste twee die mij te binnen schieten zijn harlequin en NDB. Bij Harlequin wel goed opletten welke breeder je hebt, want het kan nog al verschillen, al zitten ze allemaal wel hoog in de CBD. De harlequin#2 is minder geschikt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mr Nice seeds en Resin seeds zijn samen een project begonnen om CBD rijke versies van enkele van hun bestaande soorten op de markt te brengen. Meer daarover (plus hun huidige aanbod aan CBD rijke varianten) is te vinden op hun website (cbdcrew.org)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste allemaal,

 

Oneindig bedankt voor jullie hulp en reacties. Om een paar vragen te beantwoorden; mijn vade slikt pijnstillers, en veel ook. Maar geen gevaarlijke in combinatie met cannabis. Mijn vader heeft een tijdje aan de oxycontin gezeten, maar vond dat zo verkeerd dat 'ie er zelf mee is gestopt. Wernard Bruining PM'de mij net of hij me wat wiet-olie zou sturen. Daar ben ik heel blij mee, want om dat uit te proberen zouden wij moeten wachten tot mijn planten zelf klaar zijn. Als wietolie werkt, kunnen mijn vader, de huisarts en ik ook misschien naar een vergelijkbaar alternatief op zoek. In ieder geval hartstikke bedankt allemaal, en geniet (en laat je gewassen genieten) van het lekkere weer.

 

VH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...