Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

vanheezik

'3x Big Devil in CV-hok onder 75w Tneon'.

Recommended Posts

zODderd

 

Ja klopt had vorig jaar de #1. Ff een weetje: 2 van de drie zijn nu boven de halve meter :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eerste update in Micro/Fluo :rofl

 

Het gaat allemaal lekker hier, plantjes zijn nu zo'n 6 weken oud. Ze zijn nu 1 weekje aan het bloeien. Ze krijgen elke ochtend water met bloeivoeding van BioBizz. Ik vul een 2liter gieter tot de rand en gooi hier 2 dopjes bloeivoeding bij en verdeel het over de drie planten. Exacte waarden ofzo heb ik geen idee van maar dit werkt prima. De lamp staat op 19/5. Tijd voor wat fotootjes.

 

Jungle boogie met lamp aan:

gallery_30000_13694_566805.jpg

gallery_30000_13694_1639401.jpg

 

En met lamp uit:gallery_30000_13694_1259087.jpg

 

Zooitje ongeregeld van boven :rofl

gallery_30000_13694_844462.jpg

 

Deze zit al over de halve meter :) had ik nooit verwacht aangezien 'ie 2 weken geleden nog 29 cm was :rofl

gallery_30000_13694_78503.jpg

 

En nog wat bloeifotootjes!

 

Topje in de making:

gallery_30000_13694_45651.jpg

 

Andere plant topje in de making:

gallery_30000_13694_666805.jpg

 

en nog een kruintje van boven:

gallery_30000_13694_566575.jpg

 

zo dat was hem weer. vragen over de setup, commentaar en tips en wat dan ook zijn altijd meer dan welkom!!

 

fijne zonnige zaterdag nog,

 

VH

 

PS: komende tijd ff geen update omdat maandag mijn eindexamens beginnen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb je PM gelezen haha,

ik denk ook wel dat je topic hier beter thuis hoort ja :rofl

 

Je ziet inderdaad goed dat ze wat gestrekt zijn zeg, dat gaat echt hard :) :rofl

Dit moet wel een mooie oogst worden! :rofl

 

Succes met je examens!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja haha maarja die frisian dews gaan wel lekker de hele tijd buiten chillen, dus die ga ik wel bijhouden in de outdoorsectie :) en bij de volgende update na mijn examens (die hopelijk goed gaan) verwacht ik wel wat toppen te kunnen laten zien :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi vanheezik,

 

Je hebt daar een fraai oerwoudje aangelegd. :)

Met je T-neon hoor je inderdaad hier thuis. Welkom in de microhoek.

 

Ik vroeg me wel af of je ergens een afzuiger en een filter of iets dergelijks hebt, ik lees daar even niets over.

 

Veel succes met de examens, en kom maar op met die mopoie toppen straks.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ha die dj,

 

stiekem hoopte ik al dat die vraag zou komen :rofl het antwoord is : nee. Ik heb de luxe dat ik in mijn cv hok een gat in de muur heb waar een rooster voor zit. Dat rooster heb ik afgeplakt, soms ruiken me planten nogal dan trek ik 1 strip tape eraf. Werkt perfect :rofl

 

en bedankt voor de succeswensen, ik denk maar zo: als ik op 14 juni de uitslag krijg is mijn wiet nét droog, beter kan niet :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

:)

 

Dan hoop ik voor je dat je geen herkansingen krijgt na die 14 juni want anders weet ik het al wel, haha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

toch even snelle update

 

yo allemaal, vandaag mochten de plantjes buitenspelen omdat het hier zo lekker weer was. Maar de main reason voor deze update is dat ik de planten net heb gebogen en vast heb gebonden omdat ze iets te hoog werden. ik heb dit maar op gevoel gedaan want ik nergens info erover vinden. dus geef jullie mening er even over aub. foto's:

 

plantje op het dak, voor het buigen

gallery_30000_13694_1390584.jpg

 

en foto's zoals blowsterke ze altijd schiet :o

gallery_30000_13694_112795.jpg

gallery_30000_13694_603654.jpg

 

 

en dan het resultaat van buigen

 

dit was vóór:

gallery_30000_13694_415947.jpg

gallery_30000_13694_1639401.jpg

 

en dit is na het buigen:

 

van boven

gallery_30000_13694_2301409.jpg

 

van schuinboven

gallery_30000_13694_397120.jpg

 

ik de de hoofdtoppen iets meer dan 90 graden gebogen en met ijzerdraadje aan de pot bevestigd met tape. heb ik ergens grove fouten gemaakt? of is dit prima zo? laat me aub weten want ik had geen idee hoe het moest eigenlijk :D

 

nouja voor de rest fijne avond en chill hem op deze:

 

one love, vh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo VH.

 

Durf je wel die arme dames zo mishandelen. :o

 

Nee hoor ik denk dat je hier wel goed aan gedaan hebt. Zo kan de lamp ook weer dichter op de onderste topjes schijnen.

Je moet er wel op letten dat je het ijzerdraadje niet te strak om de stammetjes heen getrokken hebt. Anders knel je de sapstroom af.

 

Als het goed gaat zullen de topjes zich de komende dagen weer naar het licht gaan richten, en krijg je een egaler veldje.

 

Op zich kun je niet zoveel fout doen met buigen, als je er maar voor zorgt dat je geen toppen zover wegbuigt dat ze geen licht meer krijgen.

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat ze maar eens zien wie baas is :D

 

Check de volgende dagen even of de ijzerdraad niet te strak zit,

other then that lijkt dat hier wel goed te gaan :o

 

success en de groeten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

dag heren

 

bedankt voor het oordelen, nu kan ik met een gerust hart gaan slapeen straks :D

 

en die ijzerdraad zit absoluut niet te strak, want omdat het zo stug is hoefde ik eigenlijk alleen een enkele lus om de stam heen te maken en toen bleef het al zitten. Ik ben benieuwd wanneer de toppen naar boven gaan groeien en hoe de rest van de plant zich ontwikkelt :o

 

Fijne avond

Share this post


Link to post
Share on other sites

En het is zover, ik stap in de auto om naar mijn eerste eindexamen te gaan WAAAHHHH :S

May Jah be with me :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuk om te zien hoe inventief mensen toch kunnen zijn als het het om hun favorite kruid gaat, gaat lekker zo moet toch minimaal wel 35 gram droog worden, chille muziek trouwens doet me erg denken aan de Amiga sounds van de jaren 90

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yee Plantjes zien er mooi uit..

 

Bij mij als ik de plantjes buig (in mij geval onder me scrog netje) groeit deze met 24 uur wer naar boven zoniet dan cker in de volgende dag.

 

 

Suc6 verder :o

 

Keep it Growing

 

Ltrr WW

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuke kweek!

 

ik vraag me alleen af : nu de planten uitgestrekt zijn, en de zon elke dag ietsje meet licht geeft nu in mei...

Zouden die 3 dames van jou niet erg gelukkig zijn voor het raam met een klein vetilatorretje erbij?

Volgens mij kunnen ze voor het raam veel meer lumen vangen op dit moment= meer oogst

Share this post


Link to post
Share on other sites

dag mener jansen

 

Wietplanten voor het raam is niet heel effectief, omdat het raam veel van de benodigde blablabla tegenhoudt. Dan zou ik ze buiten moeten zetten, maar daar is het te slecht weer voor (zojuist hagelde het hier nog :S). Dus deze laat ik lekker binnen afbloeien, en dan de killing kush en de frisian dew die k binnekort krijg gaan lekker op t balkon chillen :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo! toch even een update, omdat ik een paar dingen met jullie wil delen :tu

 

Ten eerste iets offtopic. Ik had maandag mijn biologie eindexamen, en gister nederlands. en ik ben voor beiden GESLAAGD!!!

 

Op het biologie examen heb ik zelfs vragen beantwoord, die ik uit het boek niet wist maar door het kweken van wiet wel (vragen zoals welke voeding planten uit de grond opnemen e.d.)!! kweken is dus niet alleen leuk en leerzaam, je haalt er ook nog eens een diploma door :bier

 

Enfin, me planten dus. In de vorige update heb ik verteld dat ik ze heb gebogen, en dit heeft naar mijn grote verbazing een prachtig en effectief resultaat opgeleverd. Ik heb na de hoofdstengels ook nog meerdere takken en topjes gebogen, zodat die allemaal lekker onder de lamp zitten. Het is een ware jungle geworden daar. Maarja genoeg geluld hier zijn de foto''s.

 

BUSH!!!!

gallery_30000_13694_2101838.jpg

 

het is een lekker egaal veldje geworden.

gallery_30000_13694_646437.jpg

 

het is druk onder de tneon!

gallery_30000_13694_1620476.jpg

 

DEM BUDZ :o

gallery_30000_13694_893129.jpg

gallery_30000_13694_175232.jpg

 

En dan de ADH-47 zaden (gebreed door g.w.), ze doen het goed.

gallery_30000_13694_1405760.jpg

 

deze heeft een raar blaadje :tu

gallery_30000_13694_346510.jpg

 

en de andere 2 zijn kerngezond en mooi

gallery_30000_13694_1735382.jpg

 

gallery_30000_13694_1603354.jpg

 

en er liggen er nog 3, zijn bijna boven

gallery_30000_13694_593390.jpg

 

 

 

toch prachtig hoe dit

gallery_30000_13694_1252244.jpg

 

in 2 maanden kan veranderen in dit

gallery_30000_13694_2101838.jpg

 

 

nou dat was em weer voorlopig. ik heb trouwens gister 2 killing kush fem ter ontkieming gelegd, die mogen binnenkort mijn balkon versieren :D maar daar komt een topic van in de outdoor sectie.

 

fijne dag allemaal :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Congratz met je examens !!

 

En met je planten ook hoor, ze zien er goed uit :o

 

 

de groeten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

even voor de duidelijkheid: ik heb nog filosofie scheikunde natuurkunde wiskunde engels te gaan, maar deze heb ik al binnen :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit :o

 

succes met de examens

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gefeliciteerd VH, met je examens en je planten.

 

Ga zo door :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuk omte zien dat ze het zogoed doen

 

*edit*

750e post en kern lid :o

 

dag mener jansen

 

Wietplanten voor het raam is niet heel effectief, omdat het raam veel van de benodigde blablabla tegenhoudt. Dan zou ik ze buiten moeten zetten, maar daar is het te slecht weer voor (zojuist hagelde het hier nog :S). Dus deze laat ik lekker binnen afbloeien, en dan de killing kush en de frisian dew die k binnekort krijg gaan lekker op t balkon chillen :D

enkel ongeverfd glas kan wel hoor houd niet zoheel veel tegen

Share this post


Link to post
Share on other sites

yo yo yo g.w

 

gefeliciteerd met je 'rank-up' haha :D

 

maar enfin tegenwoordig heeft meerendeel van de mensen wel dubbel glas, en dat houdt toch wel wat tegen. Ik zet ze zelf altijd in een propagator in de zon buiten, is lekker warm en toch een boel zon :bier

 

En tof dat je lekker koppig verder gaat met je outdoor feest :o ik volg!

 

Mazzel!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey vanheezik,

Heb jou verslag eens gelezen.. met plezier :lol:

Je hebt mooie plantjes nu en een aparte grow locatie in de ketelkast :verrygood

Ik snap aleen nog niet helemaal hoe je het met de geur hebt zo.. komt het nooit naar binnen zetten?

En ja ook nog gefeliciteerd voor de exames waarvoor je geslaagd was

Blijf het voor de rest ook volgen denk dat je net voor het mooiste stuk van de grow zit dat de bloei echt in gang komt bij je

Grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...