Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

vanheezik

'3x Big Devil in CV-hok onder 75w Tneon'.

Recommended Posts

UPDATE

----------------------------------

 

 

Hallo allemaal

 

Ff een update. Alles gaat goed hier, plantjes zijn gezond, maar wel klein. Ik zit nu op ongeveer 5 weken, en volgens SweetSeeds moeten ze nog 4 weken. Ze zijn allemaal rond de 20 cm groot. Nou is dit prima, want hopelijk groeien ze nog wat, maar waar ik niet zo blij mee ben is dat ik bloeiharen zie. Nu is mijn vraag aan jullie: moet ik de bloei Pl's er in doen (ze staan onder 75w tneon) of verpest ik dan de groei? anders hou ik de groei PL's er gewoon nog tijdje in. Maar ik wil ook de bloei weer niet verpesten. Dillema.

 

Fototje's

 

 

oksel haartjes:

gallery_30000_13694_521709.jpg

 

haartjes bij de groeischeut:

gallery_30000_13694_356945.jpg

 

hier ook:

gallery_30000_13694_311209.jpg

 

 

zo staan ze er bij met ze drieën

gallery_30000_13694_436179.jpg

 

gallery_30000_13694_287189.jpg

 

 

geef mij alsjullieblieft tips over wat ik hiermee aan moet :bier voor de rest een hele fijne dag gewenst iedereen!

 

VH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat lekker daar zo te zien!

 

Ik zou de groei TL's er nog even in laten tot dat de toppen zich wat meer ontwikkelen! maar dit zal je zelf het beste zien!

 

Vind zoon T-neon setje echt mooi, echt ideaal wil er zelf ook 1 aanschaffen voor volgende ronde!

 

succes

 

CC

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier nog iemand die t-neon gaat aanschaffen... voor het voor groeien:)

 

mooie plantjes man :bier

 

gr :€on

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omdat de bloei begonnen is, zou ik de bloeilampen erin doen, dan gaan ze iets meer strekken,dan kan er straks meer licht bij de topjes en worden ze vanzelf groter, nu zijn ze heel compact.

Ben zelf ook bij dag 36 met autoflowers en ze groeien nog steeds door, ook tijdens de bloei.

 

Ze staan er mooi bij :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt allemaal! Ik heb net de bloeilampen erin geklikt, vanavond update met pica's!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat moet wel goedkomen dan,

Maar eigenlijk is het nog niet echt een balkonkweekje tot nu toe toch? :D

Ook wel logisch met het weer tot nu toe :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

joo joenerz

 

ja ik weet het man, maar ik heb liever een niet kloppede topictitel dan kutplanten. Ik had ze ook veel liever non stop in de brandende zon staan, maar dat zit er nu gewoon even niet in :bier . Maar de frisian dews en de killing kush die ik ga halen gaan op mijn balkon, beloofd :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

UPDATE G's

--------------------------------------

 

Goeie middag allemaal

 

Zoals ik al vermeldde, heb ik gister de bloeilampen erin gedaan. mijn planten zijn nu rond de 5 weken oud en beginnen al bloeiharen te vertonen. Nu hoop ik dat ze nog even wat gaan strekken zodat ze zijtopjes ook licht vangen, aangezien ze nu super compact zijn. Ik moet zeggen dat ik toch wel erg content ben met de Tneon, dat ding verricht wonderen. Genoeg geluld, kijk en geniet.

 

Het is een gezellig oerwoudje onder de lamp. De planten overlappen elkaar een beetje, maar dat levert hoop ik geen problemen op.

gallery_30000_13694_479175.jpg

 

Ik heb bepaalde planten wat moeten verhogen om ze op gelijke hoogte te brengen, wat wel belangrijk is als je werkt met Tneon. De rechter Big Devil is nu dik 30 cm, de rest iets eronder.

gallery_30000_13694_1324868.jpg

 

Het is niet heel duidelijk te zien, maar haartjes zijn aanwezig.

gallery_30000_13694_445560.jpg

 

Dan nog de foto's van boven, die zijn altijd het mooist.

 

Zonder lamp (gister):

gallery_30000_13694_705774.jpg

 

Bijgelicht door Tneon (vandaag):

gallery_30000_13694_400301.jpg

 

Ik ben best wel tevreden over hoe ze eruit zien. veel 7vingerige bladeren, stiekem hoopte ik op wat 9vingerige maar volgens mij komt dat zelden of niet voor bij autoflowers. Laat jullie mening horen, of als ik wat beter kan doen, niert twijfelen maar gewoon zeggen :rofl

 

One love en fijne dag en comment er op los :)

 

VH

Share this post


Link to post
Share on other sites

KLEINE BEELDLOZE UPDATE

----------------------------------

 

Ik heb gister drie ADH47 zaden (moeder gekweekt door big bawler g.w) ter ontkieming gelegd, vandaag al eentje in een potje met zaai en stek grond gedaan. Ik denk dat ik deze plantjes of onder me tneon hou of met ze driieeen in een speciebak op het balkon. Fotos komen bij volgende update ! Ben benieuwd naar dit soortje.

 

VH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Let wel op als je binnen en buiten tegelijk doet.

 

Leuke plantjes en met de t-neon kan je grappige dingen doen.

Je kan alleen wel beter een normale soort doen omdat je dan wat meer kan toppen en buigen.

Dit omdat de t-neon niet erg diep schijnt.

 

Succes.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

yo zODdmOd

 

Ja thanks voor de tip! Ik Zat daar ook aan te denken, maar geen zorgen voor de dag van morgen. Het enige punt is dat ik al 3 frisian dews op me balkon ga hebben, en ik heb gehoord dat dat stevige tantes kunnen worden. En om er dan ook nog adhtjes bij te hebben... :) naja ik zie wel :rofl fijne dag en dampze :rofl

 

VH

Share this post


Link to post
Share on other sites

He man, ziet er mooi uit!

 

Bedoel je dat je bang bent dat het teveel wordt pop het balkon vanwege pakkans? Ken je je buren goed?

 

Mooie kat, ziet er relaxed uit, zoals het hoort.

 

Maak je niet te druk om die groei en bloeitijd enzo die is aangegeven. Ik had vorig jaar Speed Devil van diezelfde gasten geloof ik en ten eerste deden ze er allemaal langer over dan de aangegeven 2 maanden en ten tweede zat er ook een groot verschil tussen de planten. Eentje duurde gewoon 4 maanden ofzo, maar ja, maakte mij niet uit.

Autoflowers duren bijna altijd langer met afbloeien dan men bij de verkoop aangeeft, dat lees ik vaker.

 

Ze zien er goed uit, dat is het belangrijkste, binnenkort naar buiten om te knallen in het natuurlijke licht!

Succes verder

Share this post


Link to post
Share on other sites

yo nyabinghi

 

Nah t is meer dat me buren er wss wat last van gaan hebben, en ik wil de band met mijn buren niet verslechteren.

 

En over die auto's; ja ik let voortaan ook niet meer op die aangegeven tijd, gewoon lekker op gevoel zoals het hoort :)

 

VH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed toppen de FD en buigen dan komt dat wel goed.

 

/* offtopic */

Volgens mijn ben je een behoorlijke ajax fan :).

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha ik woon ng steeds op de plek waar ik geboren ben, en ben nergens heen verhuisd in die tijd, dus ben een amsterdammer in bloed en nieren en zodoende ook een ajacied in bloed en nieren :)

 

En die FD ja ik ga zorge dat ie niet boven de 2 m komt in ieder geval.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie plantjes, tneon setje doet goed z'n werk. Las ergens dat je deze bij growcenter noord dat setje gehaald heb, ik heb hem online besteld bij ze.

 

Weet jij ongeveer wat de afmetingen zijn van dit setje? Op hun website stond het er niet bij en het zou handig zijn om te weten voor dat ik begin aan een kastje bouwen haha :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee life,

 

verschillende wattages komen met verschillende maten. degene die ik heb is 75watt, die is 59x24x8cm . de 55watt is 57x24x8cm en de 36 watt is 43x24x8cm . veel plezier met je setje, je gaat versteld staan :)

 

vh

Share this post


Link to post
Share on other sites

es ist zeit für ein UPDATE jawohl bratwurst

---------------------------------------------------------------------

 

Bloeilampen hangen er nu 4 dagen boven, en het strekken begint nu te minderen. Precies op tijd, ze zijn nu redelijk op lengte (30-40cm) en er valt genoeg licht op de zijtopjes, wat eerst niet het geval was. De bloei begint nu redeljik door te komen, ik denk dat ze over een week al flink behaard gaan zijn. En wat een geur komt er nu vanaf :rofl

 

Beeldjes:

 

van boven:

gallery_30000_13694_897269.jpg

 

lekker oerwoudje:

gallery_30000_13694_1212525.jpg

 

zoals je kunt zien zijn ze lekker gestrekt door de bloeilampen. lekkere ruimte tussen de takken. vooral de rechter is een echte slungel geworden :rofl

gallery_30000_13694_1645808.jpg

 

Dan nu wat bloeifoto's :

 

beginnende bloei :rofl

gallery_30000_13694_1937563.jpg

 

hoofdtopje van de lange slungel:

gallery_30000_13694_878382.jpg

 

koppie van de middelste en tevens kleinste big devil:

gallery_30000_13694_1026554.jpg

 

lekkere ruimte ontstaan, zal de plant goed doen-

gallery_30000_13694_1331548.jpg

 

zijtopjes, nu vol in het licht :rofl

gallery_30000_13694_1833208.jpg

 

wat een mooie stam :rofl

gallery_30000_13694_1433640.jpg

 

en als laatste... adh47 yeaahh, moeten nog wel ff boven de grond komen. staan momenteel onder 13watt tl. en er ligt nog een 3e tussen de watten, is een beetje een slome.

gallery_30000_13694_1180972.jpg

 

 

dat was um weer voor vandaag, ik denk dat vanaf nu de bloei echt goed door gaat zetten, zodra er zichtbare verandering is komt er weer een update (en natuurlijk ook kleine update als de adh'tjes boven zijn :rofl) !

 

fijne dag

 

VH

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

De bloeilampen hebben hun werk goed gedaan, dat zal mooie vruchten af gaan werpen :rofl

 

Nu kan er inderdaad veel meer licht bij heel het plantje en kan dat volledig benut worden.

 

Over een weekje heb je al heerlijke mooie minitopjes :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit vanheezik! Denk dat dat best compacte toppen gaan worden :)

Je hebt bewezen dat zo'n tneon set perfect werkt, als ik het hier kon was ik er ook voor gegaan dat weet ik wel haha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op verzoek topicstarter, topictitel aangepast en verplaatst naar micro fluor, omdat deze niet buiten plaats gaat vinden.

 

Fijn weekend

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie trouwens wel verschil in de phenos van de big devil strain. Vorig jaar had ik dikke zware bladeren en korte dichte planten, deze keer zijn de bladeren wat slanker en de plant wat ranker. Rijmt.

 

Weet iemand iets meer over de achtergrond van dit gewas?

 

Vh

 

http://www.youtube.com/watch?v=-qmzsALx4rk...be_gdata_player

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het kan zijn dat je vorig jaar Big devils #1 (Eerste generatie) had en dit jaar Big devils #2 (2de generatie) waar door je verschillen ziet.

Ze hebben nu ook Big Devil XL (3de generatie).

 

Er zit in ieder geval Skunk in de rest is een raadsel (Big Devil »»» Unknown Hybrid x Unknown Ruderalis).

 

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...