Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Casa Verde

Voorbeeld hok

Recommended Posts

gallery_33512_13562_10834.png

 

Beste ,

Dit is een voorbeeld hoe het gebouwd is alleen zit ik te kutten met in en uit blaas .

De kamer is afgescheiden met een wand zodat ik een vrije ruimte heb om op het balkon te blijven komen .

 

Nu gaan we alleen de zomer in en vraag me af wat jullie zouden doen....

 

Waar nu me inlaat is naar buiten uitblazen (alleen dan krijg ik zo groot gat in de buitenkant )

Of zo laten als op het voorbeeld ?

 

Edit: er word snachts gedraaid

 

Ik hoor t wel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Als financial controller kijk ik altijd eerst naar de cijfers.

 

Ik zie dat zowel de out- als intake 5k kuub zijn.

 

Een lichte onderdruk is van belang voor de geur, tevens zorgt een filter ook voor weerstand waardoor ik jou adviseer minimaal 1.250 verschil aan te houden.

 

De zomer is altijd en verassing, gaat het zo warm worden dat je lampen moet uitzetten of dat de lucht aanvoer anders moet.

 

1 ding vanuit ervaring: verse koele lucht is belangrijk of dit nu van binnen of van buiten is (hou rekening met bv de combiketel en vieze lucht).

 

Toen ik net begon had ik 1 afzuiger en 3 passieve gaten in ze zomer. Elke avond die van buiten dicht houden en rond 01.00 open gooien als het koel genoeg was.

 

Nu gewoon geleerd verse lucht van buiten icm inzuiger en 500 kuub per lamp als stelregel gata perfect.

 

 

Dus een 5k outtake is goed genoeg voor 10 lampen, draai je minder mooi! Draai je meer, afwachten wat Piet Paulusma zegt :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zie.. ik zie.. op de tekening dat er gewoon 2500kuub actieve inblaas zit. en dat dit verdeeld word over 2 LVS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...