Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
jonko1

blad randje verkleurd

Recommended Posts

goeie avond beste mensen.

 

ik zie verkleuring in me blad , kan dit komen door te veel water geven . heb nu 2dagen even geen water gegeven en aarde is nog vochtig ,

ze stonden eerst in kleine potjes ging goed onder voorgroei lampje , heb ze daarna over gepot in 15 liter potten en zit op aarde .

heb expres de dosering van voeiding half gedaan om overvoeding te voorkomen .Hypro terra en hypro wortelstimulator .

maar toen ik ze in de 15liter potten heb gedaan heb ik ze niet voor gewaterd .heb ze ong 350 ml water met wortelst en terra p plant/stek en die dag erna nog een beetje dus reken maar een halve liter per pot . dus ik denk dat ze te nat hebben gestaan wat denken jullie ..??

 

 

later jonko 1

 

 

Foto-PYGFB6OL.jpg

Foto-33M8ZFUQ.jpg

Foto-ERSEADNN.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan de foto's beter hier uploaden

wat word je ph eigenlijk met die wortelstimulator erbij ? bij mij gaat word hij snel veel te laag

Share this post


Link to post
Share on other sites

hihih het is al een godswonder dat je ze nog groen hebt!! :lol:

vanaf 20-08-2009 ..... dus dan ....:engel

 

:verrygood

UrbanGrower

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb je geen tensio meter>

 

Weet je toevallig wat het gewicht is van de potten met droge aarde en wat nu het gewicht is.

 

Kleintjes hoeven de eerste 10 dagen geen voeding te hebben en dus dar ligt het niet aan.

 

Ik denk eerder dat er te weinig water aanwezig is in je stekkenblok.

Geeft elke dag rond de 125 ml ec 1.2 en zorg ervoor met sproeien dat de aarde overal goed nat is.

Houdt de eerste 3 weken een luchtvochtigheid aan van rond de 80% en dan elke week afbouwen tot rond week 6 rond de 55%.

Share this post


Link to post
Share on other sites

inmiddels een maand verder denk dat hulp niet meer uitmaakt..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...