Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Sex' n Combi

WIJ GAAN CANNABIS BEVRIJDEN

Recommended Posts

Ik heb ook behoorlijk vaak over het onderwerp nagedacht.

 

Het begint natuurlijk met kennis. Als de massa de kennis in huis heeft om over deze plant, de alleskunner te kunnen oordelen zal de massa eisen dat de overheid stopt met het zwart maken van cannabis. Je zou dus inderdaad kunnen beginnen met flyers en posters, maar dat heeft pas een effect over een langere tijd. Je zou ook kunnen gaan denken aan iets groters, bijvoorbeeld een documentaire maken waarvoor het allemaal gebruikt kan worden, over de geschiedenis en over de statistieken. Misschien dat die ergens uitgezonden kan worden. En anders op het internet zetten en zorgen dat iedereen de iedereen kent hem te zien krijgt.

 

Ook zou je overal die zaden uit kunnen gaan strooien natuurlijk. :verrygood Of het helpt weet ik niet maar het zou wel cool wezen.

 

Eens praten met de jongerenpartijen van de politieke partijen, die zijn vaak een stuk verstandiger.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je krijgt niet alle mensen op een lijn. Dat kleine %tage volk dat alternatief denkt

en leeft, wel succes gewenst. Ik denk dat men beter af is om zoveel mogelijk propaganda in

de zin van Hennepteelt en de plant als geneeskrachtig medicijn moet maken.

Verder gaat het om het inzien van bescheidenheid en genoegen met genoeg te nemen.

Tja, lang verhaal maar denk eens na hoe de mens in elkaar zit. Leuke ideen van de TS

maar utopie in mijn ogen. Doe het voor je zelf en hoop dat anderen het kunnen waarderen en

wellicht ook iets van willen leren of weten. Het is veel complexer als je denkt allemaal.

 

gr, Zappie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edit onnodig quoten zie hier : hoe te quoten

 

Ik denk dat er een reactie komt als:

 

"Met zo een reactie zijn we dus niets Zappie, je uit hier enkel je persoonlijke twijfel op een negatieve manier, dat is de oude manier, de nieuwe manier is elkaar steunen in plaats van af te breken.

 

Hou dit topic open voor positief ingestelde reacties...

 

Dank voor uw begrip... "

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat ruikt naar politieke denkwijze, het antwoord willen krijgen wat men graag wilt horen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog zoiets.. er komt af en toe een idee voorbij wat alsvolgt klinkt: "we zetten gewoon heel NL vol met hennep.. iedereen zoveel mogelijk zaad strooien.. dat zal ze leren!" weet je hoe dat er in de praktijk uitziet? Alles vol met hennepzaad? De overheid verzint daar iets op, laat de Telegraaf patsen met "hennepcriminaliteit loopt uit de hand" op de voorpagina, een dom SGP lid wat schreeuwt dat de natuur er aan gaat doordat alles vol staat met hennep, de politie die met wat berichten komt "dit jaar 600 hennepkwekers meer opgepakt dan in 2011" en zo nog wat van die dingen waar je nu niet bij stil staat. gros van het volk heeft een nog grotere hekel aan hennep/wiet/blowers/kwekers en we zijn nog verder afgezakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Amnees!!! Hey Realistje... zeg... pfff plezantverhaalkesverpester!...

maar je hebt deels wel gelijk...

als ik er verder over denk dat iedereen 1 plantje in zijn tuin heeft staan bv. lekker wel, kan je mekaars buren hun plantjes in het oog houden hoe die het doen. me buurman van 87 jaar heeft toevallig een mannetje in ze tuin staan... sjaka ganse wijk vol met zaad... wat waarschijnlijk wat burenruzies gaat opleveren. en eventuele familiale schadeverzekerings aangifte :lol: politie gaat meer bezig zijn met tuindiefstallen dan voorheen. nu kan dit niet! :engel

gans nederland volzetten met zaad is geen optie, dan kan je beter belgie nemen :verrygood

 

@Sex' n Combi

ik het ben volledig met je eens, er moet snel wat veranderen in de wereld.

we worden steeds meer van onze vrijheid berooft, op verschillende manieren.

ze gaan hogere belastingen heffen op de lucht dat je in je autobanden blaast!..

nog eventjes en we moeten betalen om te ademen...

ik ben al gans me leven anti-gezag geweest, ben ook zo opgevoed... waarom luisteren naar anderen? zoals in het leger! jij moet dit.. jij moet dat..

moeten is dwang zei ons ma altijd. ik heb me echt wel tegendraads gewerkt in me leven, ook een groot aantal jaren amtelijk gescrapt geweest. (geen officieel adres dan word je afgeschreven). eigenlijk is dit wel een leuke tijd, want je betaald geen waterbelastingen en zo van die gekke dingen als 25€ per jaar voor een zorgziekenkas... maar uiteindelijk alleen tegen de wereld lukt niet.

ik heb me in me jonge ook met stakingen bezig gehouden, oh ja lekker demonstreren en niet gaan werken...

2 weken erna werden er door omstandigheden 45% van de werknemers ontslaan... degenen die gaan staken waren stonden als eerste op de lijst.

90% was gaan staken dus dag job... ik droom al centurions lang van een echt vrij leven, in harmonie met de natuur. zonder geld! dat bestaat niet in me droom. we kunnen best overleven moest er bv. geen plastiek bestaan.

spijtig genoeg worden bijna elke dag wel een plantage in de buurt opgepakt in belgie. dus een poster voor je raam hangen lijkt me ook geen goed idee. mensen hebben ook schrik om er over te praten.

ik heb de docu "What if cannabis cured cancer" al vele keren aan me vrienden laten zien. ook aan mensen die borstkanker hadden en chemotherapy volgen...... doch ze willen liever de wettelijke manier. omdat ze bang zijn om in de cel te komen, of bang voor hun job, en vooral hun geneesheer geloven.

de tranen kwamen in me ogen als ze dat zij. hun leven hangt er vanaf... + hun geldbuidel. want chemotherapy is langdurig en toch wel duur..

en vooral SLECHT voor elke andere cel in je lichaam...

pffff in wa veur ne fucking wereld leven wij na...

ik ga er nog eentje rollen sé, dan kunnen de cannabiodereceptoren in me hersenen me geweten weer wat sussen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi initiatief, lees graag mee!

 

wil je echt wat bereiken, dan zal dat toch via politieke wegen moeten lopen :verrygood , en dat duurt lang, en er zijn er weinige die zo denken als "wij".

Mocht er world wide een omlsag nodig moeten zijn, bundel uw krachten met soortgelijken all over the world, maar hou structuur met leiding, gezamelijke missie, opdrachten toegespits op afzonderlerlijk land met verschillende culturen en tradities, (wie is de projectleider, stuurgroep, missies en wie kan je helpen en wat wil je precies, wat is de planning?

 

Ik zou zeggen, schrijf een goed projectplan, mocht dat er zijn, en serieuse mensen, doeners... dan heb ik eigelijk ook wel interesse om mijn steentje bij te dragen... if needed.

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Diederik is de nieuwe man van de PVDA..

schrijf die een goede brief :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeer interessant om te lezen jullie hebben goede ideeën :lol:

Keep up the good work :verrygood

 

Grzzz HS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Overal in nederland Wietzaadjes neergooien.

:verrygood

 

oh is al gezegt volgens mij :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb mijn ronde door het "dorp" al gedaan, veel wildgroei deze zomer :verrygood

Perongeluk shack bestoven met een lowryder man, moet toch wat met die zaden. Moet dan wel de mannetjes killen anders heb ik mezelf er alleen mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heb mijn ronde door het "dorp" al gedaan, veel wildgroei deze zomer :lol:

Perongeluk shack bestoven met een lowryder man, moet toch wat met die zaden. Moet dan wel de mannetjes killen anders heb ik mezelf er alleen mee.

 

Als jij wilt dat het hele dorp ermee vol ligt moet je mannetjes laten staan voor een jaartje ofzo :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

alowa

 

20. 04 2012 4,20

 

lieve mensen komt er actie of menen we dat we met her en der een zaadje bij de buurvrouw achter haar heg werpend

er mee weg te komen .

daar gaan geert en diederik echt niet wakker van liggen.

die moeten neerlands economie redden hebben wat anders aan hully hoof.

het zit mij niet erg op mn nek hier 4hoog achter in en outdoors + 3 buitenlocaties .

maar de leus van sexncombi cannabis bevrijden sprak me aan .

die burgemeister hats getan .

 

tsjakkaaaaaaa komt allen .

 

hg

m

Share this post


Link to post
Share on other sites
Je krijgt niet alle mensen op een lijn. Dat kleine %tage volk dat alternatief denkt

en leeft, wel succes gewenst. Ik denk dat men beter af is om zoveel mogelijk propaganda in

de zin van Hennepteelt en de plant als geneeskrachtig medicijn moet maken.

Verder gaat het om het inzien van bescheidenheid en genoegen met genoeg te nemen.

Tja, lang verhaal maar denk eens na hoe de mens in elkaar zit. Leuke ideen van de TS

maar utopie in mijn ogen. Doe het voor je zelf en hoop dat anderen het kunnen waarderen en

wellicht ook iets van willen leren of weten. Het is veel complexer als je denkt allemaal.

 

gr, Zappie.

 

Waarom moet je alle mensen op 1 lijn zetten? Het is toch niet omdat jij iets niet leuk vindt, jij mij dat moet verbieden?

 

Het is helemaal niet complex, dat is de politiek zodat ze de boel kunnen manipuleren.

 

Politiek zal nooit de oplossing geven!

 

Een politieker is een persoon die macht wil over andere mensen...

 

dat ruikt naar politieke denkwijze, het antwoord willen krijgen wat men graag wilt horen.

 

Toch niet, als we iets constructiefs willen doen, hebben afbrekende reacties geen zin.

 

Wat ik graag wil horen is dat cannabis morgen bevrijd zal zijn.

 

@Amnees!!! Hey Realistje... zeg... pfff plezantverhaalkesverpester!...

maar je hebt deels wel gelijk...

als ik er verder over denk dat iedereen 1 plantje in zijn tuin heeft staan bv. lekker wel, kan je mekaars buren hun plantjes in het oog houden hoe die het doen. me buurman van 87 jaar heeft toevallig een mannetje in ze tuin staan... sjaka ganse wijk vol met zaad... wat waarschijnlijk wat burenruzies gaat opleveren. en eventuele familiale schadeverzekerings aangifte :engel politie gaat meer bezig zijn met tuindiefstallen dan voorheen. nu kan dit niet! :engel

gans nederland volzetten met zaad is geen optie, dan kan je beter belgie nemen :engel

 

@Sex' n Combi

ik het ben volledig met je eens, er moet snel wat veranderen in de wereld.

we worden steeds meer van onze vrijheid berooft, op verschillende manieren.

ze gaan hogere belastingen heffen op de lucht dat je in je autobanden blaast!..

nog eventjes en we moeten betalen om te ademen...

ik ben al gans me leven anti-gezag geweest, ben ook zo opgevoed... waarom luisteren naar anderen? zoals in het leger! jij moet dit.. jij moet dat..

moeten is dwang zei ons ma altijd. ik heb me echt wel tegendraads gewerkt in me leven, ook een groot aantal jaren amtelijk gescrapt geweest. (geen officieel adres dan word je afgeschreven). eigenlijk is dit wel een leuke tijd, want je betaald geen waterbelastingen en zo van die gekke dingen als 25€ per jaar voor een zorgziekenkas... maar uiteindelijk alleen tegen de wereld lukt niet.

ik heb me in me jonge ook met stakingen bezig gehouden, oh ja lekker demonstreren en niet gaan werken...

2 weken erna werden er door omstandigheden 45% van de werknemers ontslaan... degenen die gaan staken waren stonden als eerste op de lijst.

90% was gaan staken dus dag job... ik droom al centurions lang van een echt vrij leven, in harmonie met de natuur. zonder geld! dat bestaat niet in me droom. we kunnen best overleven moest er bv. geen plastiek bestaan.

spijtig genoeg worden bijna elke dag wel een plantage in de buurt opgepakt in belgie. dus een poster voor je raam hangen lijkt me ook geen goed idee. mensen hebben ook schrik om er over te praten.

ik heb de docu "What if cannabis cured cancer" al vele keren aan me vrienden laten zien. ook aan mensen die borstkanker hadden en chemotherapy volgen...... doch ze willen liever de wettelijke manier. omdat ze bang zijn om in de cel te komen, of bang voor hun job, en vooral hun geneesheer geloven.

de tranen kwamen in me ogen als ze dat zij. hun leven hangt er vanaf... + hun geldbuidel. want chemotherapy is langdurig en toch wel duur..

en vooral SLECHT voor elke andere cel in je lichaam...

pffff in wa veur ne fucking wereld leven wij na...

ik ga er nog eentje rollen sé, dan kunnen de cannabiodereceptoren in me hersenen me geweten weer wat sussen...

 

Nu is het moment om op te staan, niet enkel voor weed, maar voor alles...

 

Als je niet in je droom gelooft, geloof je in iemand anders zijn droom...

 

We moeten alles veranderen, weg die politiekers en gemanipuleerde systemen...

 

mooi initiatief, lees graag mee!

 

wil je echt wat bereiken, dan zal dat toch via politieke wegen moeten lopen :verrygood , en dat duurt lang, en er zijn er weinige die zo denken als "wij".

Mocht er world wide een omlsag nodig moeten zijn, bundel uw krachten met soortgelijken all over the world, maar hou structuur met leiding, gezamelijke missie, opdrachten toegespits op afzonderlerlijk land met verschillende culturen en tradities, (wie is de projectleider, stuurgroep, missies en wie kan je helpen en wat wil je precies, wat is de planning?

 

Ik zou zeggen, schrijf een goed projectplan, mocht dat er zijn, en serieuse mensen, doeners... dan heb ik eigelijk ook wel interesse om mijn steentje bij te dragen... if needed.

 

;)

 

De structuren kunnen we gebruiken, maar de werkwijze moet drastisch veranderen.

 

We kunnen het niet op lange termijn doen, want dat is hun tactiek, eerst wat toegeven en dan stukje voor stukje manipuleren, denk maar aan de flower power :lol:

 

Een project plan opstellen lijkt me een goed idee...

 

alowa

 

20. 04 2012 4,20

 

lieve mensen komt er actie of menen we dat we met her en der een zaadje bij de buurvrouw achter haar heg werpend

er mee weg te komen .

daar gaan geert en diederik echt niet wakker van liggen.

die moeten neerlands economie redden hebben wat anders aan hully hoof.

het zit mij niet erg op mn nek hier 4hoog achter in en outdoors + 3 buitenlocaties .

maar de leus van sexncombi cannabis bevrijden sprak me aan .

die burgemeister hats getan .

 

tsjakkaaaaaaa komt allen .

 

hg

m

 

Ik wil alles veranderen, het hele corrupte systeem, een Europese Lente... , op dit forum wil ik me meer concentreren op cannabis...

 

En zo zoek ik voor elk wat wils, want we worden allemaal onderdrukt. Cannabis gebruikers en niet-cannabis gebruikers.... we lijden allemaal.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Ik zou zeggen maak dat interview met Opstelten viral. :verrygood hupsakee naar de printershop als die open is op zondag.:engel

 

Namaste :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Elmanito

Ik vond dat wereldwijde debat wel intressant, heb em al 3 keer gezien! het is een must see! thanks

zonde dat cannabis nog steeds bij de hard drug horen voor alleen maar die amerikaantjes...

ja kan zelfs mee voten online, maar je moet je wel registreren met voor en achternaam bij google!!!

Versus War on Drugs Debate 33602 vieuws :'(

 

ik vond dit stukje wel leuk:

Reckitt-Benckiser makes half a billion dollar profit a year from ONE perticular drug called Suboxone...

na verder onderzoek ook dit over hem gevonden.

Reckitt said net profit rose to 521 million pounds ($828 million) against GBP414 ... Net revenue for the quarter rose 6% to GBP2.42 billion against GBP2.28 billion ... HSBC said its see short-term value from the group's Suboxone treatment for opiate ... said it expects to report record financial results for the first half of the year.

 

Suboxone is in mijn ogen legale heroine!!!

 

Saboxin – (actually it’s Suboxone)

Sep 12

 

The most commonly abused drugs are cocaine, ecstasy, marijuana, steroids, oxycontin and heroin. These are also the most dangerous and destructing drugs. The first drug opium was discovered in poppy seeds and was later approved to be used for medical purpose. Opioids were used as analgesics initially, slowly people discovered its recreational properties and started abusing it. Addiction to opiates for long was considered a hopeless and incurable abnormality. Addicts were treated as anti-social or bad people.

 

source: http://www.buprenorphine-doctors.com/news/...s-suboxone.html

 

Waarom staat Marijuana bij een lijst met opiates???

dus omdat ik misschien een illegaal jointje teveel rook kan ik beter het legale suboxone gebruiken?... WTF!!!

 

in dat debat zaten vice-presidenten van verschillende opiate producerende landen, weinig over cannabis telende landen.

ik word niet goed van die amerikanen hun lachend gezichtje als ze aan het woord zijn! ik denk dat ze daar speciale scholen voor hebben. Nixon is er ook geweest lol

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
@Elmanito

Ik vond dat wereldwijde debat wel intressant, heb em al 3 keer gezien! het is een must see! thanks

Zeker Russell Brand was aardig opdreef.:wave:

 

Namaste :vape:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Russell Brand is gearresteerd

vrijdag 16 maart 2012, 10u14

Bron: Huffington Post

 

Acteur Russell Brand werd in New Orleans gearresteerd nadat hij de iPhone van een paparazzo door een raam gooide.

 

Maandag probeerde fotograaf Timothy Jackson met zijn iPhone een kiekje te maken van Russell Brand, maar de ex van Katy Perry bleek daar niet van gediend: hij pakte de iPhone af en gooide hem door het raam van een gebouw in de buurt. Hij diende klacht in en er werd een arrestatiebevel uitgevaardigd.

 

http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.as...DMF20120316_041

 

Grappig wel, dat is 2 dagen na het debat :vape:

ik vind russell wel goe bezig, het is echt wel een (met zoon gast kan ik praten) figuur

hij heeft gelijk! voor kate perry zou ik moorden doen ook hahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik zou zeggen maak dat interview met Opstelten viral. :vape: hupsakee naar de printershop als die open is op zondag.^_^

 

Namaste :wave:

 

Je hbet gelijk, na het artikel te hebben gelzen is dit de man die ons verder zal helpen.

 

Ik ga even nadneken in welke vorm ik contact met hem ga opnemen...

 

We gaan ervoor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...