Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Stikkie's protege

Stikkie's Protege aan het werk ! (DEEL 2)

Recommended Posts

@stikkie, no offense taken dude.

 

Wat betreft de npk's om snel in te kunnen grijpen dat snap ik, is zelfs wel slim, je helpt alleen wel je bodemleven naar z'n grootje door de hoge concentrates P.

Mycorrhiza vind dat niet zo fijn.

 

 

Ik geloof dat polletje 1/1.5 haalde in de eerste run dus met zo' n setup is 1/1 wel een klein beetje teleurstellend, zeker als je de benodigde investering bekijkt, wel ben ik het met je eens dat des te meer lampen je hebt hangen des te moeilijker het is om tot een goed resultaat te komen.

 

Wat betreft de vergelijkings test dat had ik niet in het topic gelezen vandaar dat ik op de hoeveelheid flesjes reageer die worden genoemd, logisch toch of niet soms.

 

Cheers,

Pieterpost

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. polletje had de boost stand gebruikt en co2 toegevoegd, wat protege niet had...

2. polletje had al vaker in zijn ruimte gedraait, wat protege niet had..

3. polletje gebruikt voor 80% de zelfde voedingen/toevoegingen... :lol:

4. en protege hoeft ook niet met polletje vergeleken te worden, polletje is polletje...

5. polletje is polletje :P

 

en deze keer gaat protege ook dik over die 1 op 1 heen, ik gok minimaal 4.5.....

ik geloof in die knappe gozer... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

en deze keer gaat protege ook dik over die 1 op 1 heen, ik gok minimaal 4.5.....

ik geloof in die knappe gozer...

 

Mogen U er in slagen ! :lol:

Ziet er lekker uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
(aarde toevoegingen)

 

buffertaps

GL caviaar

GL wormen castings

sannies myco's

 

(losse flesjes/zakjes/potjes)

 

bac wortel stim

AN piranha

AN voodoo jeuce

bacto

sporenmix

mayan

honey es

bac bloei

aptus losse p

aptus losse k

final solution

pro active

 

Niks te kort. :lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

polletje zat er die ronde ook wel bovenop...

polletje had ook wel geluk....

polletje heeft ook probleempjes hier en daar.

 

polletje is polletje :lol:

 

 

(maarwasweleenmooiedraai)

Share this post


Link to post
Share on other sites

wie leeft in het verleden

staat stil in het heden

 

wie denkt aan zijn toekomst

krijgt wat hem toekomt

Share this post


Link to post
Share on other sites

@polletje, idd dude, was een smulkweekje en niet alleen om de genetica die er stond.

En wat betreft er bovenop zitten, moet dat niet altijd dan???

 

@stikkie, qua setup zijn de verschillen m.i. niet zo heel groot en dan doel ik niet op het gebruikte wattage maar meer in de trand van opticlimate, co2 bio enz enz. Is het dan vreemd dat mensen parralellen gaan trekken, volgens mij niet.

 

Ohwja en een ding hebben we allemaal gemeen en dat is dat we stuk voor stuk een stelletje stronteigenwijze betweters zijn die allemaal denken dat we het beter weten dan de andere mensen op het forum, en nee dat is niet erg, daar zijn we nederlanders voor.

 

Wat ik wel dan weer jammer vind is de toon waarop de discussie gevoerd wordt, ik stel gewoon een aantal vragen en verwacht daar op een normale manier een antwoord op en in plaats daarvan krijg ik een aantal lullige antwoorden die niet lullig bedoeld zijn.

 

Ik geloof toch dat er duidelijk in de forum regels staat dat we elkaar met respect moeten behandelen, maar als dit jouw definitie is van respect dan mag je misschien wel een goede kweker zijn over intermenselijke en communicatieve vaardigheden heb je dan nog een hoop te leren.

 

Klein lesje, iets wat voor jou logisch is doordat je een bepaald kennis/ervarings niveau hebt is voor iemand die dat niveau nog niet heeft niet altijd duidelijk.

 

Verder ga ik hier niet over in discusie, ik kan m'n tijd wel beter besteden dan aan dit soort geneuzel.

 

@chriet, gedeeltelijk mee eens, Wie niet leert van het verleden is gedoemd tot het maken van dezelfde fouten.

 

 

Cheers,

Pieterpost

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn toon... :jump: jij begint het gesprek met ga maar eens langs bij een boer om wat te leren,

en kijk eens bij polletje en ph dan kan je zien hoe het moet... :lol:

 

ik nam zelfs nog de tijd om jou rare post te beantwoorden... :lol:

er is niks raars/respectloos aan mijn post, alles is waar wat er staat..

en je zegt dat jou reactie voort kwam uit het feit dat polletje protege en ph de zelfde setup hebben..???

sinds wanneer..???

 

hou de ruimte van ph maar eens naast die van protege, niet te vergelijken...

en nogmaals, ik wil ook niemand met wie dan ook vergelijken..

 

en trouwens, hoezo zou ik een betweter zijn (wat ik wel ben trouwens :jump: ) als ik niet op jou commando bij polletje in zijn topic ga kijken.. :P

ik heb hem wel ff genoeg gezien weer, heb ondertussen een halve relatie met die gozer.. :jump:

 

maarja, jammer dat je zonder reden zo'n rare twist aan dit topic hebt gegeven...

hoop dat je na een jointje weer wat meer rust in je koppie krijgt...

 

met vriendelijke groeten, stikkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey stik sorry voor de scherpe reactie, misschien komt het een beetje beroerd m' strot uit was niet zo bedoeld, waarschijnlijk moet ik idd maar weer een stikkie gaan roken( ben 6 maanden geleden gestopt met roken en blowen )

 

Wat betreft die boer, het was niet mijn bedoeling om jou te vertellen wat je wel of niet moet doen, wat ik bedoelde is dat het leerzaam kan zijn om bij zo'n boer te gaan kijken, of je zo iets doet of niet is geheel je eigen keuze.

 

Hoe het moet euhw née, dat bedoelde ik zeker niet, was meer in de trand van zo kan het ook, nogmaals ik geef een sugestie niets meer niets minder, Wat je er Verder mee doet intereseerd mij geen ruk.

 

als je alle sugesties die niet slecht bedoeld zijn maar verkeerd geinterpreteerd worden door jou met die toon beantwoord tja, mischien is het eenvoudiger om te vragen Wat er precies bedoeld word ipv direct aannames te doen en te reageren.

 

Hele oorlogen zijn er uitgevochten in het verleden om foute interpretaties en onbegrip, dus dit soort akkefietjes is niets nieuws maar inherent aan het mens zijn.

Kortom no offense, nobody's perfect.

 

Ik heb NERGENS Gezegd dat de setup van protege, polletje en PH identiek is. PH draait met 1 lamp. Ik heb wel de overeenkomsten aangestipt.

 

Dit soort opmerkingen waarin je dingen aanhaalt die ik niet gezegd heb versterken bij mij het idee dat ik een jointje meer en jij een jointje minder moet gaan roken. :lol:

 

Wat betreft het geval van de opmerking over stronteigenwijze betweters, dat was een grapje en niet persoonlijk bedoeld, als je de opmerking goed gelezen had dan had je dit punt niet eens in je laatste post aangehaald. ik weet niet Wat je precies aan het roken bent maar je geest word er duidelijk een beetje te creatief van, je ziet verbanden die er niet zijn. :lol: (ook dit is een grapje)

 

Ook was het niet mijn bedoeling om een rare twist aan dit topic te geven, waar voor mijn welgemeende excuses.

 

Laten we het maar houden op een babylonische spraakverwaring.

 

Peace,

Pieterpost

Share this post


Link to post
Share on other sites

maak er maar wat moois van.. :lol: :P

en laten we er maar over op houden, even goede vrienden.. :jump:

 

@amnees

wil je soms iets bekennen..??? :jump: (wat het hele forum eigenlijk al weet) :jump:

 

@topic

protege zou morgen weer nieuwe plaatjes posten.. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo hoort het vrienden :lol:

 

 

 

we willen vooral toppen hier :P

 

 

btw , protege ?

 

hoe is het met de s5 dames ? knalt ze al van de bloei :lol:

 

 

Groetjess Jw

Share this post


Link to post
Share on other sites

hij heeft maar 1 s5 staan, die is te zien op de fotos waar onder staat midden of (logisch) s5.. :lol:

is al wel weer van 4 dagen geleden, hij post vanavond weer nieuwe plaatjes...

 

het is wel een groot monster geworden die denk ik wel 200+ gaat op leveren... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

woow :lol:

 

dat word dus een knoepert :)

 

ik sta op standby , zodra er nieuwe plaatjes zijn ben ik er ook haahah

 

 

btw zou het voor mij slim zijn volgende ronde op die 18 ltr smart pots te gaan of groter ?

 

succes :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

volg dit topic met grote bewondering! ben erg benieuwd naar de nieuwe foto's :)

 

ik heb nog een vraagje. ik sta op het punt om een paar flinke aardebakken te maken, maar stikkie 2.0 heeft me op de smartpots gewezen... en heeft me volledige plannetje hiermee aan het wankelen gebracht...

 

wat ik nog niet terug kan vinden (en puksupport antwoord mijn mails niet) is hoe hoog de smartpots zijn. Zou je mij dit kunnen vertellen?

 

groeten, shane :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

protege zijn internet werkt niet goed vandaar dat de update er nog niet is, ik zal hem eens een smartpot laten opmeten..

ik gok een cm of 40.. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

de 250 liter versie is 43 cm hoog las ik net...

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat kan heel goed kloppen, en de 371 liters die hier worden gebruikt zijn volgens mij ook zo iets... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

weet het wel bijna zekers, die extra 15cm die die in doorsnede heeft is ongeveer die 120 liters extra...

Share this post


Link to post
Share on other sites

HOI :)

 

Alle waardes zijn nog het zelfde.

Het begint ook al goed vol te worden en de bloei zit er goed in. :D

 

gallery_33198_13429_783392.jpg

het midden, met in de eerste pot 1 s5 en 2 casy jones, en in de achterste pot 6 jackberry's

 

gallery_33198_13429_198732.jpg

s5

 

gallery_33198_13429_3144245.jpg

links, sorry voor de crappy foto

 

gallery_33198_13429_3119733.jpg

rechts

 

gallery_33198_13429_2120925.jpg

het paadje

 

gallery_33198_13429_2567111.jpg

s5

 

gallery_33198_13429_2636102.jpg

casy jones

 

gallery_33198_13429_806790.jpg

jackberry

 

GROETEN protege :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

heerlijk hokje en ziet er allemaal tip top gezond uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...