Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
amneze

gaas

Recommended Posts

hallo grouwers zit met dringende vraag zou je vingerafdrukken kunne vinden op gaas ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee dat lijkt mij niet hoor, ik ben wel bang voor voetsporen en barcodes op producten (slakkenkorrels, tuingereedschap, voeding e.d.)

 

moeten ze het gaas wel eerst kunnen vinden heej :verrygood

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind alleen de vraag al verdacht....

vat je 'm?

dat zullen anderen ook denken.

 

@topic-

geen idee.

grtz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

vinger afdrukken geen idee, wel gedeeltes oftewijl minimaal geloof niet dat ze iets kunnen met gaas dat miss hooguit mm of paar mm dik is...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ben er bang voor zit er al heel de tijd aan te denken aan die gaas ben je zeker dat ze het niet kunnen vinden ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou ik weet niet hoe het met jou zit maar als ik met gaas werk snij ik me altijd compleet open (yep ik weet het 2 linkerhanden) dus heb ik van die mooie tuinwerk handschoenen :verrygood lekker warm ook nog en geen vieze handjes. ik heb dan op de toppen een stukje plastic met de afdruk van rutte zitten voor het geval ze checken kun je lachen hahaha (geintje )

maar handschoentjes doen het best goed tegen dat soort dingen

Share this post


Link to post
Share on other sites

en zou dit goed zijn om met een vod alles aftekuisen ? of moet ik die gaas daar weghalen ?

hahaha ja die was grappig :verrygood :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou me daar niet te druk om maken, het zijn hele kleine stukjes vingerafdruk die ze krijgen ALS ze ze weten te vinden. Denk niet dat de blauwe petten zoveel moeite gaan doen. Tis geen NCIS :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
:verrygood :lol: :engel ben al een heel stuk op mijn gemak nu lol wanneer zou die gaas weg mogen als ze groter zijn ? bedankt voor de reactie's vele groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

lowa

 

gaasweg met die gaas

waas achter die gaas ?

wats die bewijslaas ?

vingerafdrukken ?

vinger eraf rukken .

pluk dan maas de vruchten van het gaas.

ga nie gaan helaas .

is t voor guerilla of indaas ?

 

hg

m

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ weetje

de vraag is verdacht en behoorlijk paranoia...

Share this post


Link to post
Share on other sites

wil je met dat gaas iemand omleggen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

verduisteren met zwart gaas ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

door de gazen van de net kruipen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

mazen van de wet

 

:verrygood

amnees

Share this post


Link to post
Share on other sites
nou ik weet niet hoe het met jou zit maar als ik met gaas werk snij ik me altijd compleet open (yep ik weet het 2 linkerhanden) dus heb ik van die mooie tuinwerk handschoenen :verrygood lekker warm ook nog en geen vieze handjes. ik heb dan op de toppen een stukje plastic met de afdruk van rutte zitten voor het geval ze checken kun je lachen hahaha (geintje )

maar handschoentjes doen het best goed tegen dat soort dingen

dan zou ik me eerder zorgen maken voor een dna test op dat bebloede gaas dan dat ze 1/40e van je vinger afdruk hebben en die in de computer stouwen

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb csi new york gemaild en ze zeiden dat ze alleen in die serie vingerafdrukken zoeken, gebeurt in het echt niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahahah wat een flauwe kul hier !

 

Tuurlijk pakken ze geen vingerafdrukken van gaas.. Dan kan niet eens.. :lol:

Daarnaast: Worden vingerafdrukken/ DNA alleen afgenomen bij zware vergrijpen. De kosten van het forensisch onderzoek wegen er niet tegen op bij Guerilla. Of je moet een hele provincie vol gaan zetten ? :engel

 

Voetafdrukken zijn anders denk ik. Dan kan er een (goede) foto gemaakt worden. Stel jij wordt aangehouden op verdenking van guerilla kweken, dan zullen ze wel even jou schoenzolen bekijken denk ik... :verrygood

 

 

Maar op zich.. Kan je nooit voorzichtig genoeg zijn. Dus je hebt een goede instelling :engel

 

 

Grts HighLife

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt high life , ja een beetje paranoide e maar je dat is niet voor niets he groetjes ga van weekend toch eventjes met een vod erover vrijven dat weg is lol :verrygood en de volgende x plakkers op de schoenen plaatsen :lol: eerste guerilla dus veel te leren he

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat zal een stuk lekkerder slapen, als je een vod over dat gaas heen haalt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha zie t al voor me met een vodje elke maas van t gaas schoonmaken vervolgens jezelf openhalen en gepakt worden op die druppel bloed omdat je in de dna database staat :verrygood :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...