Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
andy321

gavita digistar opstartprobleem

Recommended Posts

Ik heb nu sinds een jaartje een aantal digistars 400 watt in gebruik, en nu een aantal keren gehad dat ze niet opstarten.

 

Na piekeren en een flink aantal joints verder kwam ik op de gedachte dat ik die keren dat ze niet opstarten in de periode dat ze aan stonden het vermogen had verminderd dus van 440 naar 400, juist die keren dat ik dat gedaan heb starten ze de volgende 12 uur periode niet.

 

Als ik het vermogen verminder als ze uit staan starten ze wel gewoon op, is dit normaal of een bug in de apparaten?? de bekabeling loopt gescheiden. Dus da's het probleem niet.

grtz..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat gebruik je voor bulb? Heb je de kabels verlengt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee niks aan de bijgeleverde bekabeling gedaan en son t philips 400w green power..

Het is echt alleen als ik de waardes verander ik ben alle dagen bij het opstarten aanwezig..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had het ook eens, maar dan met enkele lumateks, hier rond gelezen, bij mij kwam het omdat de EVSA niet hing maar gewoon op zijn rubberen voetjes stond.

 

Probeer dus eerst de volgende dingen:

 

- Houd altijd je EVSA output kabels gescheiden van je normale 220 kabels ivm storingen

- Verkort je kabels tot de exact juiste lengte, voorkom knikken, oprollen, bundels, etc.

- Hang je EVSA op zoals wordt aangegeven in de handleiding (meestal vertikaal)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het enige wat ik kan doen is dan de kabels inkorten want die zijn wel een stukkie te lang, maar ik betwijvel of het daar inzit het gebeurd enkel en alleen wanneer ik de output heb veranderd als ze aanstonden..ze hangen 40 cm van elkaar op een betonnen gestucte muur..

En dan ook nog eens met alle 3..

Share this post


Link to post
Share on other sites
:lol: waarom meld je dit niet even rechtstreeks aan Gavita? Schakelen gedurende licht aan zou niets uit moeten maken. Stuur maar een berichtje via de Gavita Holland site dan komt het allemaal in orde :verrygood. Als het geen interferentie is dan is het mogelijk dat het een serie is met iets oudere software, die kunnen we zo voor je updaten. Da's het voordeel van een digitale VSA. Vermeld even het type lamp dat je gebruikt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks niet aan gedacht, ga zo maar even een mailtje opstellen, kom nog wel even terug met het resultaat..

grtz..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb een mailtje gestuurd en antwoord gehad, zeer snel vond ik. Dit hebben ze bij gavita nog niet eerder meegemaakt schreven ze, ik was welkom en mag op afspraak langskomen om de boel na te laten meten en evt. updaten of resetten..

Dit is echter voor mij niet mogelijk maar wel erg klantvriendelijk en juiste behandeling van een (kleine) klant.

grtz..Andy..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog steeds mailcontakt over en weer om een oplossing te vinden Komt er nog bij dat ik ze vorig jaar op het wfshop heb besteld, wie doet nu de probleemafhandeling?? heeft PUK support dat overgenomen??

Iemand die dat weet??

grtz..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...