Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
DonkeyKong

Greenhouse: Powder Feeding

Recommended Posts

@ Green guy

 

Natuurlijk kan je hetzelfde resultaat goedkoper bereiken, maar ik vind het goed omdat het simpel is, alles in 1

en ook kom je ermee toe voor zeker 1000l. Wat zeker niet slecht is

Iedereen zijn eigen keuze natuurlijk en al doende leert men ;)

 

Grts!! R11S

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die verhouding van 16-6-25+2 (de Indica) komt mij bekend voor. Lang lang lang geleden heb ik dat volgens mij gezien op een zak kunstmest voor voetbalvelden.

Maar wat me verbaasd is dat er niks gezegd wordt over het Calcium gehalte. Dat is voor ons plantje zo verschrikkelijk belangrijk. Misschien gaan ze er van uit dat je dat al in je aarde gestopt hebt, maar dan is het wel zo netjes dat even vooraf te melden natuurlijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen echte fan van Arjan hiero, maarja als je echt "dat gemak in een zak wilt" dat zit daar een prijsje aan vast.

En daarvoor kun je hem of meenemen of laten liggen. Zal het verkeerd zijn... denk dat elke meststof opzicht zn werk doet als ie maar goed is samengesteld. De prijs hoe dan ook is met name voor het naampje.

 

Want een kilo mest kan ik je ook wel voor de helft leveren hoor... Zeg maar wat je op het label wilt hebben staan, die print ik dr zo bij op voor je...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komt mij ook duur over. Dan is het tegenargument gemak? Dit is in mijn ogen een product voor onwetende. Mensen die denken dat in NL de beste weed tekoop is. Dus is deze voeding ook het beste. Dan nog een dikke marketingwinkel erachter. Daar betaal je voor denk ik, een naam.

 

Maar ik moet toegeven een kant en klare complete voeding kan ik niet vinden. Enige wat ik kon bedenken zijn de buffertabs.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...