Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
DonkeyKong

Greenhouse: Powder Feeding

Recommended Posts

Hallo medekwekers,

 

Ik was laatst opzoek naar voeding en ben toevallig iets heel nieuws tegengekomen op het gebied van voeding, namelijk de Powerfeeding van Greenhouseseeds.

 

Hier de link: http://www.powderfeeding.ch/shop/index.php

 

Greenhouse (seeds) en daarmee de eigenaar Arjan weet naar mijn ervaring veel op het gebied van Cannabis, geeft namelijk goeie reviews, strain-hunters, cannabis-cup prijzen, en natuurlijk goeie shop in Amsterdam.

 

Nou is mijn vraag of iemand hier al enige ervaring heeft met het produkt of hier mee van afweet?

Ik wil het misschien gaan gebruiken voor mijn buitenkweekje dit jaar.

 

Wat denken jullie, is het proberen de moeite waard of niet?

 

MVG,

DonkeyKong :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Loekino

Proberen waard is het altijd, ken het zelf niet maar het lijkt me een beetje overbodig product hoewel het vast wel werkt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben er van overtuigd dat het zal werken.

Zullen ze vast goed getest hebben.

Alleen die prijs..............?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zal het alleen al niet halen omdat ik die arjan beetje een knuppel vind

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja de prijs is redelijk goedkoop hoor, vergeleken met een normale complete voedingspakket, en het is erg gebruiksvriendelijk.

Ik denk dat ik toch voor deze manier van voeden kies deze zomer, aangezien Greenhouse en Arjan toch wel experts zijn op dit gebied :lol:.

 

DonkeyKong :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja de prijs is redelijk goedkoop hoor

e40,- per kilo goedkoop? :rofl :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mss kan ik niet zo goed lezen??

 

1 kg bag

Price: 39,95

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon standaard samengestelde meststof omgepakt in een zakje van Greenhouse dus.

Ze zitten wel laag in fosfaat, of moet je daar een aparte topbooster voor bij kopen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zag op een andere site een niet al te beste reacties op het produkt, de verachtingen vielen tegen en produkten van Greenhouse zijn volgens sommigen niet altijd van hoge kwaliteit. Het wordt deze zomer toch maar het startpakket van Sannie denk ik.

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gewoon standaard samengestelde meststof omgepakt in een zakje van Greenhouse dus.

Gewoon standaard samengestelde meststof omgepakt in een zakje van Greenhouse dus.

Er is ook een powderfeeding.nl en het is allemaal eigendom van Green House.

 

O.T. verstandige keuze. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

geloof niet dat ze dit kwalitatief fout kunnen doen

samengestelde meststoffen zijn legio; PlantProd, Peeters, Kristallon etc

Greenhouse kan dus gewoon bij ervaren fabrikanten laten samenstellen of bestaande samenstellingen pakken.

Prijs tja, als je zelf je A en B bak uitrekent kun je heel veel besparen als je tomaten of rozen teelt. Als je het de leveranciers laat doen, vermijdt je een hoop risico, denk dat dit laatste voor die paar tientjes voor de meeste kwekers hier slimmer en vooral minder risico is.

Wel netjes dat ze de samenstelling er bij durven geven, dat zie je bij veel anderen niet namelijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wel netjes dat ze de samenstelling er bij durven geven, dat zie je bij veel anderen niet namelijk.

We leven in de EG hè, da's heel veel regeltjes over verplichte etikettering:

VERORDENING (EG) Nr. 2003/2003 VAN HET EUROPEES PARLEMENT EN DE RAAD van 13 oktober 2003 inzake meststoffen

181 pagina's! waarvan de eerste 70 best wel relevant.

 

Atami heeft trouwens ook al een paar jaar een poedervoeding op de markt, ik meen PPP (Premium Plant Powder) genaamd. Nog nooit iemand tegengekomen die het gebruikt, maar Atami is wat voeding betreft ook niet zo op de BE/NL-markt gericht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ een mod zou de naam van dit toppic aangepast kunnen worden naar powDer ipv power

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha als ze toch de samenstelling op internet zetten waarom zou je dan niet gewoon zelf dit spul laten maken. Ga naar een fabrikant en laat 1000kg maken van die zooi. Kanje de komende 30 jaar vooruit en je ga mij niet vertellen dat je dat dan nog steeds 40 euro de kilo kost..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb voor mijn 3 super criticals autoflowers weliswaar voeding gebruikt van greenhouse powderfeeding.

Dus de bloei-en groeivoeding en in dit geval voor de indica plant.

 

En ik moet zeggen dat ik er zeker niet over heb te klagen. Ze zijn wel niet te groot (+- 50cm) maar het zijn autoflowers en we hebben niet echt fantastisch weer gehad.

 

Maar ze hebben er steeds gezond uitgezien en ze zijn nu lekkere knoppen aan het aanmaken :lol:

 

Dus zeker het proberen waard.

 

Grts :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op het jointjedraaienforum, zag ik ook goede resultaten met de GH Indica voeding.

Share this post


Link to post
Share on other sites
En ik moet zeggen dat ik er zeker niet over heb te klagen. Ze zijn wel niet te groot (+- 50cm) maar het zijn autoflowers en we hebben niet echt fantastisch weer gehad.

 

Maar ze hebben er steeds gezond uitgezien en ze zijn nu lekkere knoppen aan het aanmaken :)

 

Dus zeker het proberen waard.

 

Grts ;)

 

 

@Real11smoker ik heb ook wat autoflowers staan die zo ongeveer het zelde "niet echt fantastische weer" (Zuid-Holland) hebben gehad en die zijn allen 58-67 cm hoog en helemaal vol gegroeid met dikke toppen (vind ik voor een auto). Ik heb alleen die van die 40 euro er nog 33 in mn broekzak zitten omdat ik alleen kalkmest heb toegevoegd. Ik weet dus niet zeker of het product in questie z'n prijs waard is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...