Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Whiteindo

Lowbudet WidowRyder auto

Recommended Posts

Hallo alle kwekertjeees :rofl

 

 

Ik heb even een nieuwe topic aan gemaakt andere was bad:(

 

 

Dit jaar zo goedkoop mogelijk een aantal grammies scoren voor niet al te veel geld! dat is mijn motto :lol: Kosten tot nu toe: 30 euro voor de zaadjes, voeding had ik al:)

 

Ik wil ze eerst even binnen voorgroeien tot 10 cm ongeveer en dan in de vaste pot buiten.

 

Opstelling:

 

-WidowRyder auto's.

 

-Voeding van ProGrow.

 

-Potgrond moet nog gehaald worden bij de growshop.

 

-Ik heb hele mooie potten aan de haak geslagen. ze zijn 15/20 liter is dat groot genoeg voor een auto om hem zoon 1,30m te laten worden?

 

-Wanneer zou je kunnen beginnen met ontkiemen? als ik ze buiten wil zetten zelf denk ik dat het daar nog niet warm genoeg voor is.

 

Hier een aantal foto's!

 

sam1215a.jpg

 

sam0736i.jpg

 

sam0737j.jpg

 

897b861eaa09e1fc64a9e49.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

zitten er wel gaten in die pot ? het lijkt me zo vol lopen met een beste regenbui

Share this post


Link to post
Share on other sites

@groninger

 

Ja er zitten gaten in, en als het regent zet ik ze even onder het afdakje:) :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok probeer er ook rekening mee te houden dat het een autoflower is en als je die een beetje groter wilt hebben dan moet je hem echt zo snel mogenlijk in de uiteindelijke pot zetten dus niet 1 of 2 keer gaan overpotten gewoon kiemen en proberen gelijk neer te zetten. zo min mogenlijk stress en stilstand in de groei is noodzakelijk voor een wat grotere plant

Share this post


Link to post
Share on other sites

zulke mooie potten heb ik nog noit bij een kweker gezien :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

@groninger

 

thanks voor de tip ga ik zeker doen! maar zou t weer al goed genoeg zijn? of eerst onder een lamp binnen voor groeien in die pot?

 

@koffieleut

 

Nee he prachtwerk uit de middeleeuwen

 

 

 

 

Binnenkort meer vooruitgang!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo! beste kwekeersss

 

 

Na een lange tijd gewacht te hebben ben ik langs de growshop geweest

voor 12 euro was ik klaar met 80 liter potgrond en 5 van die schijvee!

 

Ik ben al met 1 zaadje begonnen omdat ik niet kon wachten :wave:

Hij zal wel eerst nog binnen moeten opgroeien want volgende week misschien sneeuw?

 

 

Kan iemand mij meer vertellen over de bedoeling van die rondjes? ze nemen water op en dan worden ze groot zoals een spongepot, is mij vertelt.

 

 

 

 

foto3ti.jpg

foto2na.jpg

foto21qo.jpg

foto1sx.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgende week sneeuw? :wave:

Is dit echt aangekondigd?

 

Maar die schijfjes moet je inderdaad even in (lauw volgensmij) water laten weken voordat je hem gaat gebruiken, het schijfje absorbeert zo het water

en wordt ongeveer net zo groot als een spongepot en blijft goed vochtig, daarna kan je het zaadje erin stoppen :tu

Het netje wel erom laten zitten! Als het zaadje is ontkiemd kun je hem overpotten met netje en al want dat verteerd vanzelf na een korte tijd als het goed is!

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie ideeen maar is haast niet mogelijk laatst was het nog 20 graden en dan opeens sneeuw ?

check ook ff mijn forum de groete :jump: :lol: :lol: :jump: :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 april was de datum van dat bericht dus wie weet komt er wat natte sneeuw aan...

 

 

Inmiddels heb 1 zaadje ontkiemd en die begint te komen dus vandaag even potten naar t zand :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik durf mijn kkleintjes ook nog niet naar buiten te doen, ik heb ze gewoon nog ff voor het raam totdat de zon weer schijnt, werkt ook prima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OLA!

 

Ik heb 1 zaadje al in de grond gedaan nadat die ontkiemd was, het is nog te koud buiten dus staat nu onder een tl lampje lekkurr :lol:

 

Daarnaast had ik nog een vraag over mijn voedig die helemaal boven aan het forum staan die 3 flessen, Ik zou echt niet weten hoeveel ik moet doseren en wanneer? Dit is het enigste blaadje wat erbij zat die 2 kanten, iemand tips?

 

 

img0156ze.jpg

 

img0154pl.jpg

 

img0153bi.jpg

 

img0155lg.jpg

 

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo!

 

Een paar dagen later hij is zoon 3cm groot. Ik ga ook nog een liter grow voeding halen want ik momenteel geen voeding voor de groei.

 

 

Keep smokingggggggggg :D

 

plantai.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...