Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
macerror

zorgeloos meeldauw en toprot vrij kweken met die heerlijke rooie liebs

Recommended Posts

alowa

 

de eenden klapperen neukend in het water dus de lente komt nader .

 

er hangt weer een mespuntje lente in de lucht en de huisvrouwtjes gaan al bijna aan de grote schoonmaak .

de lammetjes gaan weer net als verleden jaar heerlijk ongestoord in de wei dartelen en dat er twee jaar later dan opeens

zo n onverschillig herkauwende schuwe wolbaal van word trap je elk jaar weer opnieuw in .

het leukst vind ik het als ze na een reeks gekke capriolen en semischijnbeweeginkjes op eens een reeks van vier of vijf

bokkesprongetjes maken met vier pootjes tegelijk stuiterend.

laat ze maar lekker gek en druk doen des te beter ontwikkelen zich hun spiertjes en hoe beter ze smaken .

met frisse sla en een knoflooksausje .

vandaag is er weer een boomlange man geweest netjes lid van de vogelwacht hij liep wat in de wei en zocht niet om een ei van een kievit keek per toeval naar de grond en hee wat gek deze tijd van het jaar ligt er opeens een kievitsei .

gsmst en met zn kanis in de krant en op tv.

wat een held !

de lentekriebels heb ik er wel door opgelopen en ik ben es in de koelkast gedoken en vond er

een zakje met kievitseieren

gallery_7335_4882_504708.jpg

de dagen moeten nog wat lengen voor ik ze zaai .

maar de voorbereidingen zullen binnenkort los gaan .

krijg overal jeuk .

 

hg

m

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey macerror,

 

Bedank voor de proza, je hebt echt talent. Ik loop de komende week met een beeld van springende lammeren in mijn hoofd.

 

 

 

 

Greetz,

 

Kannabis

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hey macerror,

 

Bedank voor de proza, je hebt echt talent. Ik loop de komende week met een beeld van springende lammeren in mijn hoofd.

 

 

 

 

Greetz,

 

Kannabis

 

ik met een broodje shoarma :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
alowa

 

de eenden klapperen neukend in het water dus de lente komt nader .

 

er hangt weer een mespuntje lente in de lucht en de huisvrouwtjes gaan al bijna aan de grote schoonmaak .

de lammetjes gaan weer net als verleden jaar heerlijk ongestoord in de wei dartelen en dat er twee jaar later dan opeens

zo n onverschillig herkauwende schuwe wolbaal van word trap je elk jaar weer opnieuw in .

het leukst vind ik het als ze na een reeks gekke capriolen en semischijnbeweeginkjes op eens een reeks van vier of vijf

bokkesprongetjes maken met vier pootjes tegelijk stuiterend.

laat ze maar lekker gek en druk doen des te beter ontwikkelen zich hun spiertjes en hoe beter ze smaken .

met frisse sla en een knoflooksausje .

vandaag is er weer een boomlange man geweest netjes lid van de vogelwacht hij liep wat in de wei en zocht niet om een ei van een kievit keek per toeval naar de grond en hee wat gek deze tijd van het jaar ligt er opeens een kievitsei .

gsmst en met zn kanis in de krant en op tv.

wat een held !

de lentekriebels heb ik er wel door opgelopen en ik ben es in de koelkast gedoken en vond er

een zakje met kievitseieren

gallery_7335_4882_504708.jpg

de dagen moeten nog wat lengen voor ik ze zaai .

maar de voorbereidingen zullen binnenkort los gaan .

krijg overal jeuk .

 

hg

m

 

 

:rofl met zulke tekst is het wel goed de dag te beginnen haha.

Share this post


Link to post
Share on other sites
de lammetjes gaan weer net als verleden jaar heerlijk ongestoord in de wei dartelen en dat er twee jaar later dan opeens

zo n onverschillig herkauwende schuwe wolbaal van word trap je elk jaar weer opnieuw in .

 

Jammer van die q koorts dan wel weer :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

:tu ;) :) :) B) ;)

 

Juist door deze teksten blijf ik jou volgen ...... geweldig, hoe kom je erop :rofl :lol:

 

 

Succes ERROR!

 

 

Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...