Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
luie hond

stress slaat op mijn lichaam/spieren

Recommended Posts

op het moment is mijn leven erg stressvol en dan slaat het dus op mijn lichaam/spieren, altijd.

Nu dus ook weer, maar met mijn favo rokertje (white widow) lukt het nu dus niet op mijn lichaam te laten ontspannen het geeft verlichting maar ook niet meer dan dat. Op het moment is het zelfs zo erg dat ik begin te merken dat helemaal verkrampt loop en tot eind April zal de situatie zou blijven, ik werk in de farmaceutische industrie en we kregen een paar heele belangrijke audits waar we goed doorheen moeten komen anders staat Luie hond binnenkort op straat.

Goed welke soortje laat het lichaam dus lekker ontspannen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dankzij de heren in de farmaceutische industrie kunnen we dat eigenlijk niet met zekerheid zeggen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probeer gewoon eens amnesia haze, kijken hoe t je bevalt, bij mij werkt die ook weleens fysiek, dat je spieren dus ontspannen zoals je zegt, en ik vind de high persoonlijk behoorlijk uplifting! probeer wel ff aan een goeie "echte" amnesia te komen.

Ik ben benieuwd naar je ervaringen!

Sterkte deze tijd!

 

mvg Knowledge

Share this post


Link to post
Share on other sites

UrbanGrower zegt ....

 

SPORTEN ...

voetbal .. hardlopen noem maar op ...

lekker buiten liefst in team verband .

zoek een cruyff court op en doe lekker mee !

betere ontspanning is er niet !

lam op de bank hangen met dikke sjoint is geen ontspanning :rofl

verzet je gedachten clear your mind !

 

en daarna lekker white widow sjointje .

 

weet zeker dat dit beter werkt dan 'zwaardere' weed zoeken .

 

dit is namelijk niet de oplossing !

 

Zeer Groene en vriendelijke Groet,

 

UrbanGrower.

 

p.s.zeker niet negatief bedoeld ... maar bekijk het van een andere kant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben er wel mee eens. Aktief ontspannen hielp mij ook vaak om zowel mentaal als fysiek te ontspannen.

Ik ging graag vissen, zowel de aktieve manier zoals kunstaasvissen/snoeken, als rustig even zitten, of samen mountainbiken ofzo.

Even heerlijk je zinnen verzetten. Werkt erg bevredigend. En dan misschien daarna een jointje roken.

Misschien wordt het ook wel eens tijd dat er meer hoog-cbd soortjes hier verkrijgbaar worden.

 

editje: Cannabis kan stemmingsversterkend werken, dus ook je mentale stress verhogen in een stressvolle situatie.

Dan kan het ook tegenwerken. Blijven piekeren etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je werk ethiek anders gaan aanpakken :lol:

als je zo gestresst je werk aan het doen bent zit er iets niet goed en komt je werk zeker niet ten goede :rofl

 

tijdje stoppen met roken is beste misschien want probleemgebruik ligt zo wel op de loer: zoeken naar iets om je stress kwijt te raken in een middel....

 

ademhalingstechnieken/sporten helpen je veel meer om stress kwijt te raken ipv aan een joint te gaan zitten hijsen want canna werkt nu eenmaal flink stemmingsbevorderend.

 

Er zijn wel soortjes waar je van in slaap valt (Herijuana) maar die vindt je niet zomaar in de CS, Amnesia is space en actief dus beter van niet , raar advies om daaraan te beginnen als je gestresst bent, eender aan WW.

Share this post


Link to post
Share on other sites
je werk ethiek anders gaan aanpakken wink.gif

 

Normaal gesproken interesseert het mij geen fuck :rofl :lol: :tu maar lastige tijden he

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Net als de planten kan extra inname van magnesium zonder calcium ook geen kwaad, zelfs zeer aan te raden. :lol:

 

Namaste :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amnesia Haze?...ik heb naar vele goede verhalen hier op het WF bij twee verschillende shops in Amsterdam wat gekocht.

Maar ik zweer je dat iemand zat mee te praten in mijn hoofd, Haze je moet er tegen kunnen en echt ontspannend? :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...