Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

ReMuS

Bad Trip

Recommended Posts

de 2e keer blowen volges mij??

toen heb ik gekotst ik had met me domme kop niks gegeten :rofl

voorderest nooit echt bad gegaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een paar keer ziek geworden maar alleen mét alcohol. Dit is er een van, waar ik

nog achteraf het meest mee gelachen heb.

 

Ik dronk 2 zwaar biertjes, en even later die avond ook een joint gerookt. Vriend van

me op bezoek die hoorde ik na een paar min. steeds onduidelijker praten.

Het werd erger toen het begon te draaien, zodra ik mij even liet gaan. Ik verstond niks

meer wat er gezegd werd, maar hij ging toch even de tuin in wandelen, doet ie vaker nadat

hij flink geblowd heeft. Ik keek naar het raam dat werd groter en kleiner, ook de tv

vervormde. Ik had het warm, dan koud, nog maar wat rondjes draaien met stoel en al, toen

zei ik tegen mijn maat, mij word het niet goed. Ik zwalkte naar de wc, licht aan en met mn

kop boven de pot wachten. Niks kwam, dus ik sta recht alles ok? Ha, op het moment

dat ik dat licht weer uit deed, kwam er een straal kots naar buiten zover mn bek open kon.

 

Dus voor mij geen alcohol met smoken

Share this post


Link to post
Share on other sites

zorgen dat je maag vol zit.. dat scheelt al een hoop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 keer ben ik bijna ziek geworden van een pure voordeel wiet joint. kocht het omdat ik effe krap zat.

normaalgesproken kweek ik me eigen wiet en koop er stukjes goeie hash bij als aanvulling. maar een keer was mijn wiet al een tijd op en low on cash dus bij een vage shop voordeel pack gekocht pure gedraaid en na de derde hijs werd ik me toch misselijk , heb de joint wegelegd en moest mij er voledig op concentreren om niet over me nek te gaan. na 10 min ofzo ging het weer een beetje. maar ik heb de joint niet opgerookt.

waaraan het lag weet ik niet. mischien dat er geknoeit was met de wiet, of teveel gif gespoten of zo . maar plezierig was het niet in elk geval. sindsdien maak ik ook nooit geen wietmelk meer van shop wiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een (vriend) heeft mij vroeger eens een joint met hasholie en coke aangeboden tijdens de koffiebrake, wist niks van de coke..tjezus dat ging mal ik was op mijn werk, waar ik tegen de vlakte ging en lag te schokken alsof ik een epelepsieaanval had, urine heb ik laten lopen, schaamde me rot afgevoerd met de ambulance waarna ik bij de eerste hulp een reeks aan testen kreeg.

Resultaat ontslag vanwege drugsgebruik op de werkvloer..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik een raar verschijnsel vind:

 

Toen ik 14 was begon ik met blowen, wel paar keer over me nek gegaan maar kon voor de rest zoveel en zovaak mogelijk blowen als ik maar wilde, maar sinds in wat ouder ben (nu 18) lijkt het alsof ik niet meer tegen blowen kan. Meestal als ik blow voel ik me beetje raar en denk dan stel ik ga nou ovr me nek en door die gedacht ga ik me naar voelen. Ook wil ik af en toe als ik blow opeens weg van waar ik ben. Iemand anders t zelfde?

Share this post


Link to post
Share on other sites

In de 23 jaar dat ik blow ben ik 3x niet goed gegaan op Wiet.

Niet echt leuk.

Het koude zweet op je rug misselijk en draaierig. :D

 

Heb ook 2x een foute trip op paddo's gehad en dat was veel heftiger.

Ik heb vroeger heel veel paddo's gedaan dus 2x valt op zich mee.

 

Ook een keer fout gegaan op een disignerdrug 2ct7.

Het gevoel gehad of ik 5 uur door een brievenbus aan het kijken was. :bier

 

Ook een keer vreselijk te ver gegaan op een combinatie van paddo's met xtc en lachgas.

Dat was blijkbaar allemaal iets te hoog gedoseerd.

Mijn vriendin had bijna een ambulance gebeld.

 

Ook een keer 4 dagen aan het trippen geweest op een pyote cactus.

Ik dacht dat ik er niet meer uitkwam.

 

 

Ach ja als je een psychonout bent dan kan je dit soort dingen verwachten...

 

Doc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ook een keer vreselijk te ver gegaan op een combinatie van paddo's met xtc en lachgas.

 

ja kan ook haast niet goed gaan haha, lachgas is al kut, dan nog xtc om je een beetje wakker te houden, en paddo's waar je weer wazig van word haha.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Bolliex

Hoe kan je nu bad trippen van een joint, hehe LOL :wacko:

 

Uw slecht voelen is gene bad trip he.

Trippen is echter wel mogelijk van wiet, maar dan moet je wel een spacecake eten met minstens 10 gram in ofzo :)

 

Groetjes !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je niet goed wordt van wiet ligt dat volgens mij of aan de omgeving of aan de wiet.

Ben nog nooit over me nek gegaan , en heb zeker geen dingen op muren of bloed uit me oor ervaringen gehad .

En als je wil drinken blow dan eerst en ga dan drinken niet andersom.

Ik heb de grootste kerels straalbezopen na een trekje van een joint lijkwit zien wegtrekken.

 

Dat willen wandelen of fietsen , of opeens weg willen ken ik wel een beetje.

Maar dat krijg ik alleen als ik hele dikke waterpijp rook ofzo nooit van een jointje.

 

@doc

 

Oh mijn god 2cb7 bedoel je , excuses voor de godslaster :).

Ik hoor die kerel nog zeggen bij de smartshop uhuh allemaal volledig natuurlijk.

Dat spul is echt serieus heftig , nooooooooit meer voor mij :wacko:

 

 

grtz kingkroon

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat ik een raar verschijnsel vind:

 

Toen ik 14 was begon ik met blowen, wel paar keer over me nek gegaan maar kon voor de rest zoveel en zovaak mogelijk blowen als ik maar wilde, maar sinds in wat ouder ben (nu 18) lijkt het alsof ik niet meer tegen blowen kan. Meestal als ik blow voel ik me beetje raar en denk dan stel ik ga nou ovr me nek en door die gedacht ga ik me naar voelen. Ook wil ik af en toe als ik blow opeens weg van waar ik ben. Iemand anders t zelfde?

 

Gebruik je 'harddrugs'?

 

Mensen in mijn omgeving die flippen van wiet (niet overgeven of ziek maar echt kut trippen, angst, para etc) zijn tot nu toe ALTIJD mensen die ook speed/coke/XTC gebruiken.

Heb zelf ook eens een badtrip van wiet gehad in de periode dat ik wel eens een lijntje nam. Dat is inmiddels lang geleden en geen badtrips meer.

 

Daarvoor kon ik ook zo vaak en zo veel roken als ik wilde.

 

Overigens wordt er zoveel troep gebruikt bij de kweek tegenwoordig dat je je soms af kunt vragen waar je op reageert. Op de giffen en rommel die ze er overheen flikkeren of op de THC en cannabinoiden?

 

Peace,

Wv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...