Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

ReMuS

Bad Trip

Recommended Posts

ik kan het maar niet vatten

ik rook een kilo per jaar en nog nooit had ik een bad trip.

 

het ding is dat men zegt dat wiet je gevoelens versterkt en je niet mag blowen als je een slechte dag hebt maar we roken allemaal dagelijks dus dat houd geen steek ?

ik heb het meermaals getest door te blowen na bijvoorbeeld moeilijke momenten zoals een ontslag of een liefdes breuk. ik voelde me dus slecht op dat moment, ik deed zoals iedere dag veel blowen en ik ging niet slecht, ongeacht welke omstandigheden ook. Nu ja des te beter natuurlijk. Ik hoor dus bij die comfortabele meerderheid die er geen problemen van heeft :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

probeer eens bier of andere drank te laten staan een avond.

vaak gehoord dat combinatie met wiet niet werkt omdat het allebei gevoelsversterkers zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT leer quoten, lees hier hoe we het graag willen.

 

bier laten staan is ook geen optie, zie het als 2 boterhammen met kaas.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoy,

Ben ook al paar keer slecht geweest na reeks jointjes , (ik wist niet dat dit bad trip was ) ik werd misselijk , bleek , draaierig , hart klopingen , mega tam zijn , en dan kotsen ,....

Precies! Wat ziekjes worden is geen bad trip (neen, ook niet heel ziek worden en dan het niet aankunnen). Een bad TRIP krijg je van TRIPmiddelen. Achja, THC is ook een lichte psychoactieve stof, dus zullen daardoor mensen verward zijn, of deze term in de volksmond overnemen.

 

OT: nog nooit ziek geweest of bad getript.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat ben ik niet met je eens,

maar ja er is wat dat betreft ook geen goede omschrijving voor een bad trip.

als het gaat om dat je een bepaalde intensie van ervaring niet goed kunt handlen

kan je overal een bad trip van krijgen.

 

Natuurlijk is er een verschil met je ziek voelen,

maar ook deze ervaring kan een mens teveel zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb dit 1 keer gehad, alles ondergekotst was me 3 keer smoken en teveel gedaan.

 

Onthou gewoon jij bent de baas en kan alles controleren. het zit allemaal in je kopje. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bad trip...'t is nogal een beladen woord.

Ik heb er af en toe last van maar dat heeft vooral te maken met een bepaalde ' iets ' waar ik sinds een aantal jaren last van heb. Oorsuizen (oftewel Tinnitus).

Als ik m'n wietje verdamp wil het wel eens gebeuren dat ik, zeker als ik moe ben, het geluid in m'n hoofd aanzwelt tot soms onverdraagbare hoogtes. Het is vrij lastig hier aan te ontkomen. Onder de douche staan helpt, dat is namelijk het enige moment dat ik het suizen niet meer kan horen.

 

Als ik high ben kan ik me soms enorm focussen. Soms denk ik dan per ongeluk aan het suizen en zwelt het enorm aan (je bent vooral bang dat het geluid niet meer gaat zakken). Maar ja, je leert er mee leven.

 

Kortom, denk aan je oortjes als je nog jong bent..later krijg je er echt last van (ik ben grootworden met de eerste generatie van walkman).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paddo's eten met je maten en dan lekekr in je 1tje buiten gaan lopen. Alles begon te draaien en de eikenboom voor aan straat leek op een huge wietboom :closed: ben toen maar naar binnen weer gegaan maar m,n maten trokken hele enge gezichten en toen ben ik in bed gaan liggen. Nou....ik dacht dat ik helemaal gek werd door alles wat ik tegen de muur zag kruipen. Ook voor mij niet voor herhaling vatbaar.

 

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker freaky spacen :closed: Mooiste wat er is :wacko:

 

Greetzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een bad trip gehad toen ik nog op internaat zat. Rookte dagelijks jointjes maar die eene avond waar het net iets te veel was moest ik mijn maag legen op het toilet. Kwam terug op mijn kamer en het was net alsof ik in een vliegtuig zat dat veel te snel vloog :lol: had ook last van oorsuizing toen was wel vervelend.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan hem jezelf geven als je een "bad trip" wilt.

gewoon jezelf in paniek brengen ;)

ik heb het zelf niet eerder gehad totdat ik het mezelf eens gaf :smoke

verder rook ik dagelijks en heb er geen last van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had vorige week bijna een bad trip, had iets van 2 pure jonko's op en nog een paar biertjes(en ook nog een beetje frisdrank met wat erdoor)

eerst werd ik gewoon lkkr stoned, toen begon ik m'n besef van tijd te verliezen en nog even later kreeg ik zo'n tv-ruis voor m'n ogenkreeg ik het lekker warm en begon ik wat te zweten, maar toen werd ik misselijk, moest ik kotsen en daarna was ik weer een stuk nuchterder :likken:

maar was wel nog steeds chil, vooral dat tijdsbesef verliezen was chil <_<

dus echte bad trip was het nog niet

 

grootste nadeel van wiet dat ik ooit gehad heb is moeheid, als ik s'avonds geblowd heb en ik moet er de volgende ochtend vroeg uit, dan heb ik flink wat koffie nodig.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoy,

Ben ook al paar keer slecht geweest na reeks jointjes , (ik wist niet dat dit bad trip was ) ik werd misselijk , bleek , draaierig , hart klopingen , mega tam zijn , en dan kotsen ,....

 

Wat vind ik er van , stoppen doe ik er zeker niet voor , want de verhalen die tussen toep en pint terug komen zijn gewoon de max .

 

mvg a.

weed is voor echte mannen zoals bier ni voor prutserkes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gehad toen ik de eerste 5 gram aan hasj had opgerookt.

Echt me hart klopte in me keel en ik had zo'n droge zand achtige mond.

Daarna had ik vrijwel niet meer hasj gerookt.

 

Wiet toch toch wat natuurlijker hoe raar het ook klinkt, wat chiller wat relax.

Share this post


Link to post
Share on other sites
keb één keer 'n bad trip gehad op me eigen feest

kvoelde me echt fucked up helemaal down enzo

denk ik iets té veel jointjes gerookt :D

Haha je kan nooit te veel jointjes smoken :rolleyes:

 

ik weet natuurlijk niet precies om hoeveel het gaat maar ik denk dat ik ruimschoots meer heb gesmooked ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

De enige bad trip die ik heb mogen meemaken in mijn leven was toen ik drie maanden op Seroxat zat en acuut stopte toen ik me van kant wilde maken.

 

De eerste drie weken waren regelrechte hel en een half jaar heb ik met mijn ziel onder mijn armen gelopen en maar wachten op de dag dat dit alles voorbij zou zijn.

 

moet je nagaan, vijftien jaar lang ervaren psychonaut met alle psychedelische middelen die er maar zijn gebruikt te hebben maar die Seroxat was pas echt freaky.

 

Nooit meer. Ik besef nu waar men doorheen moet als men met dit spul stopt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het verschil tussen een good-trip en bad-trip is niet zo heel erg groot bij blowen.

Ik heb zelf weleens een soort bad tripje gehad en zag toen allerlei rare beelden in muren en het leek alsof er allerlei bloed uit mijn oren kwam, later bleek het een gevoel te zijn dat er iets of iemand men hoofd uit wou -.- verdacht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik was op dieet, had geen suiker gegeten en toen wat teveel gerookt. Ik voelde een enorm sterke zwaartekracht, wou telkens op de grond gaan liggen, was heel bleek en moe. Ik kon me telkens maar op 1 ding concentreren, voelde alles veel harder. Elke minuut leken er wel tien. Ik had steeds het gevoel dat ik opgesloten zat in mijn lichaam en ik wou eruit (klinkt vaag, ik weet het). Ik had ook de vreemdste gedachten en vond het niet leuk. Verder moest ik 3 keer overgeven en voelde ik me zwaar misselijk.

 

Hoe kan ik dit vermijden? Heb ik teveel gerookt, of kwam het door andere omstandigheden? Misschien teveel gepanikeerd?

 

Groeten,

Gwithian

Edited by Gwithian

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat elke min er 10 lijken heb ik regelmatig, vind ik juist 1 van de geweldigste effecten van stoned zijn :verrygood

heb ook wel es moeten kotsen, maar dat was altijd in combinatie met alcohol(en na 1 keer kotsen was het altijd weer goed, al kreeg ik dan wel te horen dat ik wat bleek was, en het word dan wel beter zichtbaar at ik scheel ben)

concentratie op elk klein moment heb ik ook regelmatig al ik goed stoned ben

Share this post


Link to post
Share on other sites

sja ik wil soms gaan wandelen of vlug wegfietsen maar ofdat dat een bad trip is weet ik niet...

Share this post


Link to post
Share on other sites
dat elke min er 10 lijken heb ik regelmatig, vind ik juist 1 van de geweldigste effecten van stoned zijn :verrygood
Als je je goed voelt, is dat inderdaad geweldig ;) . Maar als je je slecht voelt, lijkt dat eindeloos te blijven duren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gisteren was het dan zover.. mijn eerste bad 'trip'.

Ik had eerst een glaasje wijn op (die niet zo heel lekker smaakte omdat ie al oud was..) en daarna gezellig nog even geblowd voor het slapen. Ging allemaal heel goed, totdat ik opeens voelde dat ik van mn stokje ging. ik voelde dat al het bloed uit mn handen weg was en mijn mond was ook kurkdroog en gevoelloos. Mijn hartslag was heel erg snel en ik was echt niet meer op deze wereld. Ik was enorm aan het shaken en had stuiptrekkingen in mn benen, praten ging ook niet meer zo gemakkelijk.. alsof ik er geen energie voor had. Het voelde ook alsof ik elke keer weggezogen werd in een groot zwart gat. Ik kon niet meer recht vooruit kijken en gevoel voor evenwicht was ook helemaal verdwenen. Voor ik het wist hing ik over de wc en gooide ik mijn avondeten, lunch en ontbijt eruit. Daarna ging het iets beter, wonder boven wonder heb ik mijn bed teruggevonden en ben ik gaan liggen (met een grote emmer naast mijn bed) Deze bad trip was echt een hel, en leek eeuwig te duren. Ik heb me echt nog nooit zo kut gevoeld. Gelukkig was er iemand bij me die mijn haar vasthield wanneer dat nodig was en die me gerust stelde. Voorlopig durf ik niet meer te blowen en/of te drinken..

 

Tot zover mijn bad 'trip' report

Edited by Landerson

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik was enorm aan het shaken en had stuiptrekkingen in mn benen, praten ging ook niet meer zo gemakkelijk..

Dat shaken viel wel mee hoor :)

 

Voorlopig durf ik niet meer te blowen en/of te drinken..

Dat valt inmiddels ook wel weer mee, heb ik uit betrouwbare bron vernomen... :P

 

 

Ciao,

Banaan

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dat shaken viel wel mee hoor :)

 

 

Dat valt inmiddels ook wel weer mee, heb ik uit betrouwbare bron vernomen... :P

 

 

Ciao,

Banaan

 

 

Nou in mijn belevingswereld niet xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

de eerste keer dat ik hasj heb gegeten. Nog voor de tijd van wietforum, en in de tijd dat maroc, de enige hasj was naast een ander hasje in de gemiddelde koffieshop.

 

Ik hoorde iets van spacecake, en mijn ouders waren thuis, en die wisten niet eens dat ik gewone sigaretten rookte (ja gewoon met 16 jaar een gram maroc halen bij de shop)

 

Ik kon dus niet gaan bakken, maar ik maakte wel eens dipsaus voor de chips.

 

Dus ik in de keuken aan het knutselen, grammtje hajs verkruimeld in de vijzel, bleef erin plakken en heb er dus wat suiker bij gedaan, en werd t korrelig genoeg om in een bakje te gooien. daarover mayonaise en ketchup, en flink wat tabasco. goed roeren, t smaakte redelijk vies, dus wat meer tabasco erbij zodat ik de smaak niet meer proefde. met dat sausje naar boven, zak chips erbij. Zegt pa ineens, Ma en ik gaan een paar dagen weg, moet voor me werk naar limburg.

 

Zo gezegd, en die waren on een uur of 5 vertrokken.

 

Ik achter de computer, aan het gamen, en met een rotgang die saus met chips naarbinnen gewerkt.

 

Op den duur had ik een beetje niet meer in de gaten wat er op het scherm gebeurde, en voelde me wat zwaar worden, ik ging daa op bed liggen, en deed de muziek aan. cd van Marley.

 

Na een uur, was het net of ik de muziek op de maat van mijn ademhaling kon laten klinken, maar dat zou dan net andersom zijn, denk ik.

 

Toen begon het, elke 10 of 20 seconden hoorde ik de voordeur open gaan, en er werd gezegd, we zijn toch maar weer naar huis gekomen, maar dat klopte niet. Als ik dan voorzichtig de deur open deed, zag ik nog steeds het nachtkettinkje erop zitten.

 

En inderdaad van die vage tekenfilmfiguur achtige dingen of beelden, die riepen dat mijn ogen rood waren... en verdwenen ze weer. Het waren vlagen, of flitsen.

 

Toen droomde dat ik op een eiland zat naast een palmboom, en was toen ineens die palmboom, ik kon me niet bewegen, het enige wat ik zag was de zee, en de zon die langzaam onderging. Werd weer wakker van de kat, maar die was al 4 maanden dood.

 

Was er iemand aan het kloppen op mijn raam. erg eng, iemand stond voor het raam, ik zag zijn gezicht, "nee" schudden en liep weer weg.

Ben maar beneden gaan zitten. Daar werd de huiskamer ineens groter, en koud.

 

Ik dacht ff bijkomen dat lukt wel met een sigaretje, en was vergeten dat ik een enorme joint had gedraaid, had ik me die toch aangestoken. en opgerookt, dus weer een dosis erbij. de hajs was erg rustig en vertraagde alles, was warm, en zacht. De wiet gaf me een bad trip.

 

Toen was ik in de tuin gaan zitten, dat was heel even relaxed, tot ik de gedachte had van "dat alles wat binnen was nu ook buiten is"

 

#op één of andere manier ben ik dit nooit vergeten#

 

Ben maar weer binnen gaan zitten, maar toen ik naar binnen liep, liep ik in feite naar buiten. (als je begrijpt wat ik bedoel) Dus binnen(echt) voelde het aan als buiten. maa r was toen zo vaag, dat ik op bed ben gaan liggen, ik merkte dat me tweede dosis thc ineens insloeg.Ik was alles kwijt, wat ik nog aan normale gedachten overhad. Het enige wat ik zeker wist, is dat ik in mijn eigen kamer op mijn eigen bed lag. een beetje naar testbeeld kijken. en dan ook nog blijven kijken met het besef dat het een testbeeld is.

 

pas de volgende middag tegen een uur of 3 weer helemaal erbij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...