Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Zeebodem

2,25M2 Jackberry`s onder 1000 Watt.

Recommended Posts

Lijkt wel een mooie buiten plant met al die vertakkingen :)

Ziet er heel mooi uit , groeten en succes pac :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ben trouwens zeer in mijn nopjes met de GL sapjes :)

 

Gr Zeebodem,

 

smiley_emoticons_freu-dance.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

en toch gaat hij het de volgende ronde niet meer gebruiken.... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik durf een wedenschap met je aan dat hij een ronde erna weer met een GoldLabel voedingsproduct gaat kweken. :rofl :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

echt een mooi velde ben benieuwd volgende week wat erin totaal af gaat komen.

succes met de laatste loodjes

 

greetz racer

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik durf een wedenschap met je aan dat hij een ronde erna weer met een GoldLabel voedingsproduct gaat kweken. :rofl :)

 

Wedden dat hij een volgende met buffertabs aan de slag gaat ... :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat nou mooi veldje ?

 

Sorry Zeebodem, ik weet niet wat je er zelf van vind maar ik heb mooiere rondes van je gezien... dus snap sommige reakties niet zo.. :)

 

Je weet wat het probleem is dus volgende keer een extra flesje Ultra MG en je draait weer de GL lijn volgende ronde.. :rofl

Maar er staat blijkbaar een Plasma tegenover dus misschien kan je wat regelen met Stikkie.. :rofl

 

Grtz.Nooz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lees bericht #136 nog eens van 3 weken geleden....

daar had je het mooi kunnen voorkomen

 

-edit: volgens mij is het ook niet de bedoeling om MG icm een hoge dosis P en K mee te geven

Share this post


Link to post
Share on other sites

:rofl :rofl :rofl :rofl

 

laat ze maar lekker onzin op gooien vriend, ik weet zeker dat je goed zit met je gewicht voor een 54 dagen kweek..!!!! :rofl

volgende ronde gewoon 2 ons meer, maar voor nu.... MOOIE RONDE JONGGUUHHH..!! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaja,...vandaag heb ik lange tenen! :)

 

Maar onzin zit ik niet op te gooien of hoe je het ook noemen wilt. :rofl

Kritiek wordt blijkbaar niet geaccepteerd maar als ik vind dat het er niet zo mooi uitziet als anderen beweren wordt je aan een paal genageld.. :rofl

Mijn auto zag er gisteren ook beter uit nadat ik 'm vandaag weer van een parkeerplaats wilde rijden en dan gaat er ook niemand zeggen " die zit goed in de lak !". :rofl

 

In mijn ogen heeft een topicstarter meer aan kritiek dan het slap mee ouwehoeren met anderen en daarbij vind ik het ook een mooie ronde en dat wil niet zeggen dat je dan een top gewicht moet hebben binnen 8 weken, dit zie ik liever dan een gemanipuleerd groen veldje waar 1:1 gedraaid wordt !

 

 

ZEKER EEN MOOIE RONDE GOZER, Op naar 2 ons meer.. :rofl :rofl

 

Grtzzz.Nooz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_3487_2297_1287529.jpg

 

 

prachtige plant, maar de kleur is anders dan we gewend zijn. uiteindelijk is het de opbrengst die het een mooie of minder mooie kweek maakt toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites

het gaat erom dat er meer potentie in zat als hij wel goed gevoed had

dat snap je toch wel

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja ook in jouw planten zit meer potentie, in de mijne ook, niemand zit op de max? behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. van elke kweek leer je, dat wil niet zeggen dat je elke kweek meer opbrengst hebt. maarja de planten liggen nog niet eens om toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jaja,...vandaag heb ik lange tenen! :)

 

Maar onzin zit ik niet op te gooien of hoe je het ook noemen wilt. :rofl

Kritiek wordt blijkbaar niet geaccepteerd maar als ik vind dat het er niet zo mooi uitziet als anderen beweren wordt je aan een paal genageld.. :rofl

Mijn auto zag er gisteren ook beter uit nadat ik 'm vandaag weer van een parkeerplaats wilde rijden en dan gaat er ook niemand zeggen " die zit goed in de lak !". :rofl

 

In mijn ogen heeft een topicstarter meer aan kritiek dan het slap mee ouwehoeren met anderen en daarbij vind ik het ook een mooie ronde en dat wil niet zeggen dat je dan een top gewicht moet hebben binnen 8 weken, dit zie ik liever dan een gemanipuleerd groen veldje waar 1:1 gedraaid wordt !

 

 

ZEKER EEN MOOIE RONDE GOZER, Op naar 2 ons meer.. :rofl :rofl

 

Grtzzz.Nooz.

 

 

je hebt goed en perfect, dit is goed.......

let maar op.... :rofl

 

dit spul is net zo compact als een amnees en maakt echt mega veel toppen aan he, zie het als een scrog, meer maar kleinere toppen....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie ook niks verkeerds behalve mooie indica strakke toppen :)

En dat dit allround gezien niet de beste ombrengers zijn kunnen de kweker(s) ervan ook niks aan doen.

Maar de smaak van dit soort wietjes is meestal wel top :rofl en daardoor ligt de verkoop prijs ook hoger en speel je die paar ons verlies wel gelijk.

En als de wiet voor jezelf is rook je die paar ons verlies er meestal qua smaak wel vanaf :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik snap de reactie van No-Zem wel... Want ik ervaar soms hetzelfde..

 

ZB: lekkere toppies ouwe! Rookze strax

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk dat je weer eens een kweekje laat zien met minder planten op een grotere opp!

 

Over de (te) vroege geel verkleuring van de planten i.c.m. de paarse steeltjes... kan het zijn dat ze gewoon te nat hebben gestaan? Ik zie geen tensio dacht ik? Lijkt wel te nat of ph probleem..

 

Verder zou ik jullie mening weleens willen horen over de hoeveelheid fluffy topjes onderin bij grotere planten? Zou deze hoeveelhheid niet groter zijn bij minder planten op een m2?

 

Succes met de laatste week van je kweek en bedankt voor je leuke verslag!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo......even een weekendje niet forummen en het topic stroomt vol.

Bij deze allemaal bedankt voor het reageren :o

 

Het klopt inderdaad dat het ergens niet helenaal goed is gegaan... en dat de vergeling een beetje vroeg is ingetreden.Maar goed...nog een kleine 5 dagen en dan gaan ze om.

Waar het dan precies mis is gegaan weet ik zo niet...ik gok dat ik me een beetje verkeken heb met jet schema.

 

Gisteren hebben ze weer water te drinken gehad,en het wordt nu uiteraard nog geliger :D

De toppen zijn werklijkwaar zo hard als steen! Alleen merk ik ook dat ze wat voller hadden gekund....De Sativa pheno gaat ook lekker en begint ook te bruinen.

 

Zal voordat ze omgaan nog een laatste keer plaatjes achieten.

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites

ZB om heel eerlijk te zijn...en daar zal misschien niet iedereen het mee eens zijn...Denk ik dat voeding hier niet de oorzaak is. Ik verdenk een PH probleem of ze hebben te nat gestaan waardoor de planten onvoldoende voeding hebben kunnen opnemen.

 

Ik heb in de loop van de tijd waarin ik steeds minder voeding gaf geen verschil kunnen merken. Beetje BAC bio bloei 1 a2 keer p/w en de laatste 2 weken niet meer, meer krijgen ze niet (behalve buffer tabs). Omgerekend heb ik de planten dan misschien 5 keer voeding gegeven ( want de eerst paar weken krijgen ze ook alleen kraantjeswater). Planten zijn strak en groen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je Sologreen,

Minder is meer inderdaad :o

 

Ik werk wel met tensio meters....dus te nat denk ik niet,te droog zou wel kunnen.Verder zuur ik ook altijd netjes af na PH6.0.

Ik zal voor de zekerheid eens mijn meter na meten....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...