Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Licht seminar bij Puk support 21 april 14.00

Recommended Posts

krijgen we als goodie zo'n plasma mee??

 

blijkbaar hebben jullie er genoeg dat ze zelfs gewone ruimtes verlichten :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

da's geen gewone ruimte hoor, daar worden plasma lampen gebouwd :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

oooohhhhh jaaaaaa nou begrijp ik t :rofl

 

 

10 k aan lampen ophangen om lampen in elkaar te zetten :tu

 

 

maarja, wel mooi natuurlijk. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dat lijkt me wel leuk: op de bank met Carpe en Green lady! Dat kan nog uitgroeien tot een leuke parallelsessie :lol:

 

Kunnen wij dit beschouwen als een uitnodiging? :rofl

 

green-lady :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja het is geen feest als Carpe en Green Lady niet zijn geweest :tu

 

De reden waarom we het graag willen beperken tot 20 is omdat je anders niet meer interactief een groep kunt trainen. Dan komen we niet uit met de tijd en de vragen, dat is een zware sessie al, normaal heb je voor een training niet meer dan 12 man, we zullen dus ergens de grens moeten trekken. Ik heb echter al verzoeken van andere outlets en distributeurs gekregen om hetzelfde daar ook te doen, dus vrees niet: Whazzup komt naar je toe deze zomer :rofl

 

Eén van de voordelen van plasmalicht is dat kleuren en contrasten veel beter zijn. Zeker bij precisiewerk geeft dat zichtbaar een veel duidelijker beeld. Als fabrikant van de armaturen heb je een kostprijs die natuurlijk wat minder is dan dat je ze in de winkel zou moeten kopen, en bovendien is het een mooie showcase van je verlichting.

 

Ook bij Jan van Gent sloepen (onze buurman) hangt plasmaverlichting in de showroom. Als je er op een zonnige dag binnenloopt lijkt het net of de verlichting eigenlijk niet aan staat. Niet dat het nou zo donker is (in tegendeel!) maar de kleur van het licht is bijna hetzelfde als buiten. Als je de lampen uit doet dan zie je pas het grote verschil, dan is het écht donker in vergelijking tot buiten.

 

Het is bovendien prettig licht om onder te werken. Wie werkt er tenslotte niet graag buiten onder de zon? Een gezond kleurtje op je gezicht is inbegrepen en als niemand meer Gavita wil kopen zetten we de werkplaats gewoon vol met geraniums :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Een gezond kleurtje op je gezicht is inbegrepen

Zeker ingesmeerd met factor 50 :rofl :tu

 

Namaste :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

we dragen tropenhelmen, lik nivea op de neus en factor 50 idd :rofl

 

Nah, die UVA/UVB valt best wel mee hoor. Maar het brede spectrum van het licht laat de kleuren wel verbluffend goed uitkomen en is heel erg prettig om onder te werken. In de tabaksindustrie vindt het een toepassing bij het uitzoeken van de tabaksbladeren, je ziet alles een stuk beter, ook beschadigingen en afwijkingen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ola spanje ganger graag meld ik mij ook aan voor de reserve bank groet Wietpeper

Share this post


Link to post
Share on other sites

da's mooi, wordt daar nog gezellig:

 

- Greenlady

- Carpe Diem

- wietpeper

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee Boefje! We komen aan het begin en beginnen meteen met de hapjes etc. Die anderen hebben het toch te druk met die zeer drukke interactieve seminar :tu

 

:rofl :lol:

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik hoop dat de mensen na de seminar dan wel snappen waarom mijn plant niet zo groen LIJKT, ook al LIJKT het licht wit.

(omdat er meer geel dan groen licht in mijn wit lijkende led-lamp zit, plus dat ik een beetje aan het exerimenteren was met de hoeveelheden voeding)

 

:rofl :lol:

Aangezien ik op de basisschool al een werkstuk schreef over zonlicht, en dat er door het gebrek aan bepaalde atomen bepaalde kleuren niet aanwezig zijn in het spectrum, wanneer je het zonlicht breekt met een prisma, denk ik dat ik al wel wist wat licht was, voordat de eerste fotonen jouw retina raakten, als de leeftijd klopt, die jij ingevuld hebt op jouw profiel.

En dan denk je dat ik niet weet waarom mijn plant een bepaalde kleur heeft?

:tu ;)

 

De meesten beginnen al te zeiken dat het te technisch is als ik over een bepaalde golflengte begin.

Wat denk je dat je bij een seminar over licht leert? Hoe een koe een haas vangt?

:) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

kleur bestaat niet, het is een manier voor onze hersenen om de visuele wereld te verwerken/ordenen..

zo is bijvoorbeeld schaduw voor ons een 100% visueel ijkpunt, klopt die niet klopt het gemaakte beeld in het hoofd niet..

 

verdiep je daar maar in en kom dan maar terug met een werkstuk..! :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat je plant zwart is a;s het spectrum klopt........

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat elk gemotiveerd kind van 11 dat tegenwoordig door google/discovery etc.. wel weet... :rofl :lol:

of stond dat niet in je werkstuk..? :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan zou jij, vooral jij, moeten weten waarom iets niet altijd is, wat jij denkt. :rofl Optische illusies zijn inderdaad kinderspel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is zelfs zo dat als je schaduw veranderd de kleur veranderd die je ziet..!

Share this post


Link to post
Share on other sites

En nu wat nieuws? 99.8% van de reacties die ik tegenwoordig krijg, gaan over iets wat ik al weet....

Gaap...

Koop nu maar gewoon een plasmalamp, dan zijn ze ook weer blij...want daar draait het toch om?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit is echt weer een kweekleek reactie..!

ik verdien nogal op de verkoop van plasmalampen, kweek er niet eens mee... :rofl

 

ga krasi lekker pesten, die heeft er 2.. :lol:

 

 

(edit) en wanneer vertel jij iets nieuws..?

wat waar is he, niet een smoes over je gele planten..

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik verdien nogal op de verkoop van plasmalampen, kweek er niet eens mee... :rofl

Dat zegt mij genoeg. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...