Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Licht seminar bij Puk support 21 april 14.00

Recommended Posts

Dus boefje moet wel een kweek verslag hebben maar No-Know word een gast van whazzup

 

Beetje raar niet???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach ja, zo ook hobbybobby met nog geen 100 berichten, maar ik moet niet zeuren als reservereservereserve :lol:

De eerste seminar, of niet. 2de wordt 'm toch niet, net als vorige keer :tu

Dus Whazzup..... iets meer moet kunnen ;) , toch? :rofl

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klinkt interessant maar ik kan er helaas niet bijzijn, word de hand-out ook online beschikbaar gesteld ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ho ho jongens niet allemaal tegelijkertijd :rofl

 

HobbyHobby heeft inderdaad nog geen 100 posts, sorry, niet op gelet, ik ga ervan uit dat als ik dat als minimum vraag zij die dat niet hebben niet reageren. Sorry, maar de regels waren 100 posts, dus die plek komt vrij: heeft ouwe ketser dus weer mazzel (da's karma, kan niet anders)! Wat betreft No-Know: die had ik al uitgenodigd om de komende seminar langs te komen. Als spreker mag ik toch zeker wel een gast uitnodigen, niet? Anyhow: Deelnemers zijn nu als volgt:

 

- Guesswho

- Racker & betere helft

- Stikkie 2.0 solo

- Twindaddy

- Zeebodem

- Amnees

- ZODd

- Digi

- Lion61

- Torsti

- No-Know (gast van Whazzup)

- PH donner

- Polletje (+5 gram)

- stonedt (zonder BBQ dit keer)

- Enter

- Cannaz

- Nighthaunter

- Chriet

- Ouwe ketser

 

Greenlady: Gezellig vooraf samen even op de reservebank? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat betreft No-Know: die had ik al uitgenodigd om de komende seminar langs te komen. Als spreker mag ik toch zeker wel een gast uitnodigen, niet?

 

Daar staat natuurlijk tegenover dat no-know ook een korte toespraak gaat houden. (vindt die leuk :rofl )

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Er staan genoeg kantoorruimtes leeg rondom Hoofddorp regio Haaglanden voor een grotere sessie :rofl , ken je gelijk ook ff volzetten met lampen, wordt een mooi lichtspektakel. ;) 1 ruimte vol met LEPs goed voor een zonnebankkuurtje :tu & wanneer ik het zo lees in de nieuwe Garden Culture wordt je eten ook gelijk gaar door de elektromagnetische straling die de lampen uitzenden :)

 

Namaste :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moet niet alles geloven wat ze in die blaadjes schrijven joh :rofl. De werkplaats van Gavita is inmiddels geheel plasma verlicht :)Humeur is 200% gestegen met deze lichttherapie!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Greenlady: Gezellig vooraf samen even op de reservebank? :lol:

 

Ik hoop wel dat die reservebank binnen staat en dat je koffie voor ons hebt. Daar ga ik gezellig met Carpie bijkletsen :rofl .

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Puk support heeft altijd koffie klaarstaan.

Een bank heb ik er nog niet gezien wel ronde tafeltjes met krukken is ook wel relaxed :rofl

Ik wil ook wel even wat eerder komen om met carpie en greenlady te kletsen en smoken.

Hoop dat iedereen een gezellige dag heeft dan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Alles wat in het blad staat moet je met een korrel zout nemen, maar als de werkplaats met plasma verlicht is & het humeur met 200% gestegen, dan staat de BBQ er zeker ook + een aantal strandstoelen. :lol:

 

Namaste :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoop dat de mensen na de seminar dan wel snappen waarom mijn plant niet zo groen LIJKT, ook al LIJKT het licht wit.

(omdat er meer geel dan groen licht in mijn wit lijkende led-lamp zit, plus dat ik een beetje aan het exerimenteren was met de hoeveelheden voeding)

Share this post


Link to post
Share on other sites
HobbyHobby heeft inderdaad nog geen 100 posts, sorry, niet op gelet

Hij is wat verlegen maar doet al mee sinds mijn manier.....

 

En is dus mijn meewerkende parner.

Zo ben ik meteen uit de kast............ :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat betreft No-Know: die had ik al uitgenodigd om de komende seminar langs te komen. Als spreker mag ik toch zeker wel een gast uitnodigen, niet?

 

Daar staat natuurlijk tegenover dat no-know ook een korte toespraak gaat houden. (vindt die leuk :rofl )

 

Hahahaha, ja zal een heeeeeeele korte toespraat houden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik hoop dat de mensen na de seminar dan wel snappen waarom mijn plant niet zo groen LIJKT, ook al LIJKT het licht wit.

(omdat er meer geel dan groen licht in mijn wit lijkende led-lamp zit, plus dat ik een beetje aan het exerimenteren was met de hoeveelheden voeding)

 

:rofl :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik hoop dat de mensen na de seminar dan wel snappen waarom mijn plant niet zo groen LIJKT, ook al LIJKT het licht wit.

(omdat er meer geel dan groen licht in mijn wit lijkende led-lamp zit, plus dat ik een beetje aan het exerimenteren was met de hoeveelheden voeding)

 

:rofl :lol:

 

 

Jij zegt het....ik dacht het :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

mischien moet hij zelf naar wat seminars om te begrijpen waarom zijn planten geel worden... :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat betreft No-Know: die had ik al uitgenodigd om de komende seminar langs te komen. Als spreker mag ik toch zeker wel een gast uitnodigen, niet?

 

Daar staat natuurlijk tegenover dat no-know ook een korte toespraak gaat houden. (vindt die leuk :rofl )

 

Hahahaha, ja zal een heeeeeeele korte toespraat houden.

 

 

Als het maar niet weer over die saaie aardbeien gaat , of waren het nu paprika´s ?

Ik weet het niet meer , misschien moet ik maar wat minder roken tijdens de seminar :lol:

 

Grtz Guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Een wit lijkende ledlamp, lijkt wit maar is het ook weer niet, hmmm Hans Kazan ??? :tu Die Leds zijn me een raadsel tegenwoordig, led stoplicht is groen of toch weer niet. :lol:

 

Namaste :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat moet je zeggen als je aangehouden word

ik reed niet door rood het was eigenlijk groen maar het leek oranje door het wit lijkende licht hahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol: :tu ;) :) :)

 

grtn erazer :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als het maar niet weer over die saaie aardbeien gaat , of waren het nu paprika´s ?

Ik weet het niet meer

 

Volgens mij had ik toen een hele mooie lezing over wiet.

Of had je toen al van de cake gegeten? Hahahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat lijkt me wel leuk: op de bank met Carpe en Green lady! Dat kan nog uitgroeien tot een leuke parallelsessie :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...