Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Licht seminar bij Puk support 21 april 14.00

Recommended Posts

Genoeg. Laten we het daar maar op houden.

Ik wens je succes met de verkoop.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ga krasi lekker pesten, die heeft er 2.. :lol:

(

 

Laat mij er ff buiten he :tu

 

Stikkie, verkoop jij plasma`s, doe mij er nog 2.....ik meen het :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik gelukkig ook niet. :rofl

 

nee klopt....

 

 

 

jij bent ledslet toch..? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, heerlijk slettebakken onder het geile ledlicht. :lol:

Ik ben blij dat ik nergens aan hoef te verdienen. :rofl

Ik heb me hier toch een lachkick. Ik zal stoppen met "chatten" op het forum. Daar is een forum niet voor, maar het was wel leuk. Reacties uitlokken blijft soms wel eens leuk als je niet kan slapen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja!!!! Ik ook niet...uhm.....DUS :rofl

 

 

Edit: Dat je het ff weet......ECHT WEL :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij deze schrijf ik me ook in voor de reservebank met koffie, toeter en appelgebak.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja, heerlijk slettebakken onder het geile ledlicht. ;)

Ik ben blij dat ik nergens aan hoef te verdienen. :lol:

Ik heb me hier toch een lachkick. Ik zal stoppen met "chatten" op het forum. Daar is een forum niet voor, maar het was wel leuk. Reacties uitlokken blijft soms wel eens leuk als je niet kan slapen.

 

we hadden toevalig net een soort groeps contact/gesprek met pb's over jou..

we vonden precies het zelfde, leuk hoe makkelijk jij maar onzin blijft spuwen als er gevoed wordt...

 

 

was gezellig jongens..!! :rofl sommige mensen... :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites
we hadden toevalig net een soort groeps contact/gesprek met pb's over jou..

we vonden precies het zelfde, leuk hoe makkelijk jij maar onzin blijft spuwen als er gevoed wordt...

Ik entertain graag. :rofl Sommige mensen...:lol:

if you can't read between the lines, don't bother reading the lines

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallooooooooow, even on topic heren! :tu

 

Ik ben nu zo teleurgesteld dat ik niet mag komen. Ik zou net een hokje vol hangen met de plasma's, maar ik koop nu wel weer 60 ETI's ofzo :lol: . Adviseren jullie mij spiegelkappen, of is een stucco in dit geval beterrrrr? :rofl

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,

 

@kweekfreek om te beginnen heb ik veel respect voor je oprechtheid en kennis en vind het pijnlijk om te zien dat jij de zelfde behandeling krijgt als ik hier op het forum. Ik heb echt het idee dat ik weer op de lagere school zit, moet je nu eens kijken hoe jij door de pestkoppen in de hoek gezet wordt. Allemaal onzekere mensen die zich continu in hun EGO aangetast voelen als je met nieuwe of andere inzichten komt. Als je goed kijkt naar wat er hier gebeurd, kun je veel leren over mensen en hun gedrag. Er is hier hiërarchie ontstaan, en nieuwe denkbeelden worden verworpen. Het verbaast mij dan ook enorm hoe dit in deze groep van vrij gevochten mensen heeft kunnen ontstaan. Veel van de mensen hier op het forum zijn niet echt geslaagd in deze maatschappij en geven de overheid daarvan de schuld maar doen zelf het zelfde.

 

Eigenlijk is het heel triest dat zelfs dit forum doorspekt is met verkapte reklame boodschappen en een grote ons kent ons club is geworden. De mannen hebben een eigen wereldje gemaakt hier en komen in opstand tegen buiten staanders. Als je eerlijk zegt wat je denk krijg je een waarschuwing van whazzup, wat is er gebeurd met de vrijheid van meningsuiting.

 

 

Nu zie je het ook weer gebeuren, de vrienden van de koning komen eerst, waar nodig worden de regels wat aangepast. En dan hebben ze zo'n commentaar op de overheid, moet je eens kijken wat een corrupte zooi het hier is, ben benieuwd welke "onafhankelijke niet commercieel" er gaat spreken. Whazzup kijk eens goed naar wat jullie hebben gecreëerd.

 

 

Nog een tipje van Kannabis , kom op de fiets naar PUK! het waarom kun je zelf wel invullen.

 

 

En zet je objectieve bril op en laat je niet met onzin onder je arm de deur uit sturen dit seminar is natuurlijk niet om jullie wat te leren, dat kunnen ze ook prima hier op het forum.

 

 

Het wordt tijd voor journalisten op dit forum, ik zal me zo ook gaan opstellen hier. Vertel je onzin dan krijg je met mij te doen (dwz dat ik je zal bestrijden tot de waarheid boven is).

 

Dat neemt niet weg dat ik enorm veel van jullie hou en dat ik dit uit liefde voor de mensen op dit forum doe en niemand wil aanvallen of beschadigen of kleineren, maar hier moet iets aan gebeuren.

 

 

 

love you all,,

 

 

 

Kannabis :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

En dan ben ik nog niet eens stoned ha ha ha :lol:

 

 

 

praise the lord :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jezus mina, wat een onzin allemaal....................

 

 

 

 

 

 

Get a live.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met op de fiets komen bedoel ik niet ivm blowen en de "gratis hapjes en drankjes" die aangeboden worden.

 

Maar meer met het idee dat ik mijn auto daar nu niet meer zou willen neer zetten. Namen linken de wouten vrij snel aan een kenteken lijkt mij, en als ik een smeris was zou ik toch ff gaan kijken de 21e.

 

 

 

Greetz,

 

 

Kannabis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boeie, ik kom toch met de auto van m'n schoonmoeder. Hahahahahahahahahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

@no-know ja dat lost het probleem inderdaad op, weten de wouten dat ook alvast :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach dat moet iedereen zelf weten. Bij mij zijn de wouten welkom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,

 

Misschien te para , maar ik vind het niet echt slim om zo'n duidelijk op kweken gerichte training zo groot aan te kondigen op internet. Dan vergeet je in mijn optiek in welke tijd we leven en dan geldt: een gewaarschuwd man telt voor 2.

 

 

Greetz,

 

Kannabis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kannabis hou eens op met mauwen (oh jee, dit is onderdrukking, machtsmisbruik en censuur vrees ik in jouw ogen), je hebt nog nooit een officiële waarschuwing gekregen en censuur betekent dat je dingen die waar zijn niet mag zeggen en dat die weggehaald worden. Je mag hier alles zeggen zolang het zinvol is (en zelfs dat hoeft niet altijd getuige de onzin in dit topic weer :rofl ), een bijdrage levert en respectvol is, en niet alleen gebaseerd op een wikipedia artikeltje. Als we censureerden had ik jouw bericht allang weggehaald. Net zoals andere uitbraken van kritiek en onwelvoeglijke taal die her en der op het forum te vinden zijn.

 

1. Het is een "ons kent ons" clubje geworden

Wat een onzin. Dat er een aantal mensen uit de industrie is (waaronder ik inmiddels sinds een jaar of 4) die hier aanwezig en actief is om hun producten te ondersteunen en uitleg te geven is volstrekt logisch. Loop voor de grap eens door mijn 20.000 berichten heen, mijn gemiddeld 8,5 bericht per dag sinds 2005 die over het algemeen inhoudelijk zijn. Wees liever blij dat ze hier zijn om rechtstreeks met de eindgebruikers te interacteren.

 

2. Vrijheid van meningsuiting

Je mag in Nederland alles vinden, maar dat wil niet zeggen dat je (zelfs in Nederland) alles kan zeggen. Op een forum gelden huisregels, net als in een clubhuis, kerk, overheidsgebouw of als je bij iemand op visite bent. Dat heeft niets met vrijheid van meningsuiting te maken. Vloeken in de kerk doe je ook niet.

 

3. Een corrupte zooi

- welke "onafhankelijke niet commercieel" er gaat spreken - Wel, dan moet je het forum toch eens wat beter lezen hoor kannabis. Dat is ondergetekende. Ik doe dat al een tijdje op grote symposia en beurzen in Europa, Engeland en de VS. Dat doen we om mensen duidelijk te maken hoe licht nu eigenlijk werkt, vanuit de 30 jaar ervaring die Gavita heeft met onderzoek en productie voor de horticultuur. Dan kunnen ze op basis van die informatie geïnformeerd een beslissing nemen. Dat doen we om een aantal mythen over licht weg te nemen en om te zorgen dat er betere resultaten behaald worden. Natuurlijk zal ik de Gavita armaturen bespreken en laten zien. Maar mensen die al eens eerder een licht seminar hebben bijgewoond zullen kunnen beamen dat het om de inhoud en het inzicht gaat. En wat hebben wij gecreëerd? Kijk eens naar het forum van 6 jaar geleden en kijk dan eens wat we in die tijd hebben bereikt.

 

4. "laat je niet met onzin onder je arm de deur uit sturen dit seminar is natuurlijk niet om jullie wat te leren"

En jij pleit voor een journalistieke insteek? :lol: Volgens mij is dat gebaseerd op feiten, hoor en wederhoor. Niet dat ik jou natuurlijk ooit op zo'n "commercieel verkooppraatje over lampen" zal zien uiteraard.

 

Eerlijk kannabis, als je hier alleen maar bent om "het gezag, de corrupte commerciële leiding en de meelopers" kritisch te volgen en als je zal strijden "tot de waarheid boven is" dan wens ik je veel succes. Ik begrijp uit je opstelling dat je ons, en de seminar in het bijzonder ziet als louter een instrument om je apparatuur in je maag te splitsen (en dan ook nog eens met leugens). Laten we dat dan even helder hebben. Het oproepen van mijn "voorgetrokken vriendenclubje" om hun objectieve bril op te zetten dat zal waarschijnlijk geen zin hebben, die zijn toch al op mijn hand natuurlijk. Ik pas de regels overigens correct en consequent toe (ook als ik fouten maak en daar op gewezen word) en ik kom mijn afspraken na. Ik had no-know reeds eerder uitgenodigd dus die is van harte welkom als mijn gast. Dat is het privilege van de spreker.

 

Ik zal niet afsluiten met "love you all" want dat is een echte leugen.

 

@yim: Ik snap eigenlijk helemaal niet wat jullie op zo'n corrupt en bedorven commercieel forum als dit komen doen? Ik vind het nogal wat als je als groentje je zo hartgrondig eens toont met dit soort uitspraken.

 

Zo. Nu graag terug on-topic. Dit is niet de plaats om dit te bespreken verder. Als je daar problemen mee hebt dan open je er maar een topic over en dan kan het inhoudelijk besproken worden als je daar behoeft aan hebt.

 

Het wordt druk op de reservebank!

 

rarawieowie toegevoegd aan de reseverbank! :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het wordt druk op de reservebank!

 

Kunnen we ook naar binnen kijken vanaf de reservebank?

:rofl

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dat neemt niet weg dat ik enorm veel van jullie hou en dat ik dit uit liefde voor de mensen op dit forum doe en niemand wil aanvallen of beschadigen of kleineren...
moet je eens kijken wat een corrupte zooi het hier is

:rofl

Spuit elf...

Vertel je onzin dan krijg je met mij te doen (dwz dat ik je zal bestrijden tot de waarheid boven is).

Dan zal je een nogal schizofrene tijd tegemoet gaan,ben ik erg bang,aangezien jij hier toch echt de uitblinker ben in het vertellen van onzin.

 

Verders zijn er inmiddels een aantal pagina's aan onnodige posts in geslopen,gaarne gaan we allemaal svp vanaf hier maar weer on-topic.

Alle verdere off-topic-berichten vanaf hier zal ik dan ook verwijderen.

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joh het is een info meeting over licht ??? ja daar zal wat reclame tussen zitten (want een lamp heeft gewoon een merk ? )

het is dat het een eindje uit de buurt is want ik had het leuk gevonden om wat meer te leren over licht :rofl

 

En nogmaals "joh" het is een info dag over licht :lol: leuk toch ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het wordt druk op de reservebank!

Kunnen we ook naar binnen kijken vanaf de reservebank?

Er komt een grootbeeld projectie voor de duizenden reservebank leden in de Amsterdam Arena :rofl

 

Sorry voor de onzin aad, kon het effe niet laten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...