Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Randy

Randy's geurilla grow operations ...

Recommended Posts

hoi beste wf'ers !!!

 

ik ben begonnen met het ontkiemen van de volgende strains voor dit jaar buiten te kweken !!

 

10 x auto haze

 

5 x lowrider 2

 

5x adh 47

 

10 x blueberry x white widow

 

10 x danish gold

 

40 x silver ,purple & amnesia haze gemixt ( gewoon a+ klasse rookwaar) :lol:

 

20 x typhoon x royal dane

 

 

als deze ontkiemd zijn en sterk genoeg zijn gaan ze naar een locatie van 2m op 4 meter in de grond !!!!

 

en heb nog 1 locatie waar ik al een bak heb van 4 meter op 1 meter ongeveer

 

 

 

 

de auto flowers gaan in de grond denk ik binnekort en de derest buiten die danish gold en royal dane gaat in de bak !!!

 

de voeding zijn blauwe korrels en advanced nutrients sensi one part bloom powder en enzymen !!!

 

 

dat zijn de vroege bloeiers !!!

 

derest gaat in de bak en wordt verduisterd vanaf juni of juli ongeveer !!!

 

 

fotos volgen nog ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey randy das 100 st .. lekker wat te doen , succes ,

 

en die bakken staan wel in een tuin neem ik aan , een die grond is guerilla neem ik aan

 

laat de zon maar schijnen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat een moeilijk bloeiperiode worden voor de Danish Gold en RD x Typhoon......met lichturen die

alleen maar langer worden. Beter zaai je deze soorten pas in mei buiten.

Veel succes verder!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

vroeg beginnen kan met autoflowers prima

met die vroeg bloeiende soortjes zou ik ff wachten ja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Randy,

 

Leuk dat je n topic bij gaat houden.

Idd wat Limbic al vermelde De danish gold en de rd x typhoon kan je nog even beter laten liggen Half mei en alles komt goed :lol:.

 

Succes.

 

Ga t volgen ;)

 

Grtz

 

RNL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha die Randy!

 

Allereerst succes! ;)

 

De meeste guerillaleden starten inderdaad pas vanaf eind april/mei met het ontkiemen. Lees de succesverhalen van mensenm van de afgelopen jaren maar eens door. Ik zou je zelf niet kunnen vertellen wat er precies gebeurt als je vroegbloeiers zoals je Deense soorten die je opnoemt nu al laat onkiemen enm over een paar weken al uitzet, als het lukt heb je misschien wel mega-bomen haha.

 

En wat bedoel je precies met:"als deze ontkiemd zijn en sterk genoeg zijn gaan ze naar een locatie van 2m op 4 meter in de grond !!!!

 

en heb nog 1 locatie waar ik al een bak heb van 4 meter op 1 meter ongeveer"?

 

Wil je ze in een bak op locatie zetten? En als je zoveel plantjes wilt neerzetten, heb je volgens mij wat meer ruimte nodig. Lees je in, bijvoorbeeld het sticky verhaal van carpe diem (en dan niet 1 keer, maar oneindig ;) ). Daar zie je hoe groot de planten kunnen worden als je het goed aanpakt.

 

Je bent enthousiast, dat is goed, maar geduld loont ook :lol:

Doe vooral wat je niet laten kan, daar leren we alleen maar van! Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom geen Easy sativa's Randy? Ben wel erg benieuwd hoe die Easy Sativa zaden van jou het buiten doen! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

easy sativa kun je goed op tijd oogsten met lekkere zurig/frisse compacte toppen

echt een favowietje van 2011

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites

VERRAS MIE

 

Ik heb ze buiten staan op een locatie in een prive bos van iemand zijn kasteel :rofl lol cool eh ?

 

 

jeroen ,limbic , elmo

 

IK ontkiem ze nu maar staan achter de raam voor te groeien de slaagkans is dan groten en kan verduisteren

 

om de mannetjes eruit te halen voor ik ze in de volle grond zet buiten !!!

 

 

en voorderest zal ik speciaal voor jullie een easy sativa s erbij pakken !!!

 

kunnen jullie is zien wat dit soortje allemaal te bieden heeft !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
IK ontkiem ze nu maar staan achter de raam voor te groeien de slaagkans is dan groten en kan verduisteren

 

om de mannetjes eruit te halen voor ik ze in de volle grond zet buiten !!!

 

Heel veel mensen hebben dat al geprobeerd bij Denen. Je planten komen niet meer uit de bloei.

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd, altijd maar zo vroeg willen beginnen heeft geen groot voordeel hoor..

Je kan er ALLEEN veel voordeel uit halen als je vroeger onder een degelijke lamp begint, en zelfs dat doe je niet met typische buitensoorten (zoals de denen) want die soorten zijn echt niet gemaakt om onder een lamp te staan en daarna in de zon! tenzij je van herma's houdt..

 

Daarbij ga ik er nu al van uit dat de plantjes op je vensterbank niet genoeg licht zullen vangen (is meestal zo) en dan krijg je gewoon lange slungels die bij de minste wind/regen al neer liggen, dan geef je je zaadjes beter aan mij...

 

Be wise & zet ze rustig begin mei buiten, tijd/zon genoeg voor je plantjes dan :rofl

Ik begin altijd rond die periode, buiten in kleine serre ofzo => werkt perfect & puur natuurlijk

 

(EN NU HERHAAL IK HET NIET MEER IN ANDERE TOPICS DIT JAAR, AL GENOEG VERKONDIGD!! )

 

Grtz, WaKKi

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok de planen zijn veranderd de bak is ontdekt allez is eruit genomen 1 of 2 dagen na aanplanten ze hebben er 2 laten staan de dieven !!!

 

nu ga ik gewoon rondzien voor iets beters !!

 

 

ok de planen zijn veranderd de bak is ontdekt allez is eruit genomen 1 of 2 dagen na aanplanten ze hebben er 2 laten staan de dieven !!!

 

nu ga ik gewoon rondzien voor iets beters !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

zitten er al zaden in de grond

|?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja nadat ze weg zijn gehaald bedoel ik

:wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...