Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
donnm

voeding! welke voeding kan ik het beste gebruiken

Recommended Posts

halloo ben der weer naar lang weg geweest te zijn!

 

ik had een vraagje over voeding maar vertel eerst wel me setup

 

secret jardin 120/120/200

600watt adjust a wing

500watt afzuiging

1 clipfan

9x25liter potten

wortelmatje der onder

en ga kweken met diesel

 

nou is mijn vraag ik kweek met dutch pro en het is een makkelijke en goede voeding maar toch

zit ik steeds met kweken tussen de 300 en de 500gram nou kan dit natuurlijk aan mij liggen

dat ik iets fouts doe maar ik heb toch gehoort dat je met ander soorten voeding veel makkelijker

meer grammetjes kan halen ik heb ook wel is gewoon 1op1 gedraait maar dat is tot nu toe maar 2 keer gebeurt

en aangezien ik over iets minder als 3maandjes op vakantie ga wil ik ff een keer echt knallen dus

mmijn vraag is welke voeding ik nou het beste kan gaan gebruiken om eccht ff te knallen

Share this post


Link to post
Share on other sites

offtopic!

hele mooie buisafzuigers ... per kubieke cm :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je bent de eerste die dit vraagt..

 

 

Denk dat er geen slechte voedingen bestaan, maar ik heb goede ervaringen met:

 

-Hesi

- hy-pro

 

 

Verder is GHE/ advanced een beetje in op het moment op dit forum

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,

 

ik ben geen expert, maar AN heeft mij wel enorm geholpen. Zeker een aanrader wat mij betrefd.

Zelf zit ik nu op Advanced Nutrients VoodooJuice, Tarantula, Pirhanna, als voeding Sensi Bloom, met Bigbud, B52 en Overdrive.

Maar dit is helemaal niet noodzakelijk. Het geeft je alleen de mogelijkheid... Begin met 1 en garantie sta je zo versteld da je de rest ook probeert.

Je moet me nie geloven, lees ff topics en overtuig jezelf.

 

Groenten,

Herrertubbie

Share this post


Link to post
Share on other sites

tussen de 300 en 500 gram totaal voor 9 planten??? zoja, dan ligt dat echt niet aan welke voeding je gebruikt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het aantal gramme wat je afhaalt licht niet alleen aan de voeding , ma het klimaat speelt ook een grote rol in mee en natuurlijk ieder soortje heb een andere opbrengst ook .

 

Ik heb een aantal jaartjes met de voeding van canna gerommeld geen top oogsten ma ook geen tegenslagen gehad , tot 2 jaar geleden ik eens ben begonnen met Advanced Nutriance te testen , en moet zeggen dat de advanced voeding net iets beter deed dan de canna voeding , hoe kom k erbij,, nouw de eindresultaten logen er niet om zat kontenu op , gram de watt,, niet lager en niet hoger en dat was voor mij al voldoende om mijn setup niet meer te veranderen en lekker doorkweken met Advanced .

 

Ik gebruikte de : sensi A&b ,bigbud, b52,bud candy, piranha en de tarantula voor te starten heb je niet meer nodig :lol: je kan de lijn natuurlijk verder uitbrijden , maar zoals k zeg om te beginne is dat al voldoende.

 

ben dik tevreden over Advanced dat k nu de organic lijn ant proberen ben en moet zeggen die bevalt me ook prima.

 

have fun growing

 

greetzz st0ny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb Canna terra gebruikt, en die afgezuurd. Nu heb ik Advanced Nutrients gebruikt, en niet afgezuurd, en ik merk dat dat veel makkelijker werkt. De opname van voedingsstoffen is prima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan advanced ook op mapito?

 

proberen waard

Share this post


Link to post
Share on other sites
kan advanced ook op mapito?

 

proberen waard

 

warom niet :lol:

 

sensi erop

voodoo,b52,big bud overdrive

en starten maar .

Share this post


Link to post
Share on other sites
voodoo,b52,big bud overdrive

 

 

bedankt, maar met deze dingen ben ik niet bekend. is dat specifiek iets wat men gebruikt bij advanced voeding?

 

 

 

ik gebruik nu zo min mogelijk zooi, gewoon a+b rhyzo en pk13/14

Share this post


Link to post
Share on other sites

je zou eens moeten kijken voor voeding van woma tuintechniek.

dat is hier in rotterdam echt de shit zeg maar.

kgeloof dat iedereen er hier op draait dus het zal wel goed zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

3-500gr met een 600W op 1.20?

 

dan doe je het goed en ligt het inderdaad niet aan je voeding met maar 9 planten.

 

gr/w draaien met 600W is echt niet zo eenvoudig als met 400W :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
voodoo,b52,big bud overdrive

 

 

bedankt, maar met deze dingen ben ik niet bekend. is dat specifiek iets wat men gebruikt bij advanced voeding?

 

 

 

ik gebruik nu zo min mogelijk zooi, gewoon a+b rhyzo en pk13/14

 

Dat zijn vrij normale toevoegingen,alleen dan met een ander naampje en labeltje.B52 is een vitamine booster,Big Bud de bloeistimulator en Overdrive bloeibooster voor het eind.Heel simpel uitgelegd.

Deze producten zijn gewoon te gebruiken met elke basisvoeding dus ook met je canna a+b

 

Grtz twin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...