Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
luie hond

verschilende manieren van roken en toch een ander effect?

Recommended Posts

Ja, hoe komt het toch dat op welke manier je ook rookt je toch een ander effect krijgt?

Ik rook jointjes en water pijp, maar als ik door beide de zelfde wiet rookt, word ik toch anders stoned/high.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat komt door:

a) de tabak in je jointje?

:lol: een andere manier van verbranding omdat de lucht anders wordt toegevoegd

c)het filtreren en koelen van het water

 

en zo zijn er nog wel wa dingetjes te bedenken, denk ik.

 

grtz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

In een bong krijg je door de band genomen meer THC per hit binnen omdat je puur rookt en grotere inhalen neemt. Een bong kletst er bij mij harder in dan een joint met wiet/tabak. Je verspilt ook minder in een bong.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt me logisch dat je verschillende effecten hebt bij verschillende manieren van gebruiken. Even goed zo als je er meer of minder in draait :lol: en of je al dan niet veel of weinig of geen tabak in je J-ke stopt ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verschillende manieren van roken brengen ook verschillende mixen van werkzame stoffen met zich mee.

Ik gebruik al jaren exclusief een vaporizer, maar deze is sinds kort kapot. Ik heb dus maar een ouderwets jointje opgestoken en ik sta er versteld van hoe verschillend het effect is, het is een veel zwaardere "stoned" in plaats van de heldere high van de vaporizer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van een goede Vaporizer op zeg 220 met olie en hasj word ik hier wel stoned olie en hasj zijn niet scherp op 220.

Vaporizer effect hebben veel met de soorten wiet te maken en de temperatuur die je gebruikt.

Nu word ik met de vulcano het stoned.

En uiteraard kan je het effect van peuken niet krijgen.

 

Ik had peacemaker dit weekend en was stoned to the bone in de damper.

 

Waterpijp, met peuken, steam roller, puur draaien ze geven allemaal ander werking (zODd blij dat die van de peuken af is).

 

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...