Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

alowa

 

harstikke leuk maar PRIJZEN !!!

 

hg

m

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeft er ondertussen iemand (outdoor)ervaring met deze soorten???

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanaf dit seizoen, heb jij ze ook te pakken Deep? Wat een foto's he, machtig prachtig

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanaf dit seizoen, heb jij ze ook te pakken Deep? Wat een foto's he, machtig prachtig

 

 

Yes yes B)

En de verwachtingen liggen hoog.

 

Maar die autoflower van KC Brains die jij hebt, is dat ook niet zoiets in dit genre (super-auto's)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt maar ik kweek met verschillende auto's van kc's huis. Vorig jaar zijn reguliere geprobeerd maar dat doe ik nooit meer. Wat een hermabende. Auto's heb ik wel goede hoop op. Als het wat is ga ik ze vermeerderen. Zijn Brazilianen zijn echt goed en vaak oude lijnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt maar ik kweek met verschillende auto's van kc's huis. Vorig jaar zijn reguliere geprobeerd maar dat doe ik nooit meer. Wat een hermabende. Auto's heb ik wel goede hoop op. Als het wat is ga ik ze vermeerderen. Zijn Brazilianen zijn echt goed en vaak oude lijnen.

 

Zal al een tijdje in mijn hoofd ze te proberen, maar die hermafactor houd me tegen (had het nog al opgevangen).

Geen aanrader voor eigen kruisingen mee te maken dus B)

 

Welke soorten had jij geprobeerd?

Share this post


Link to post
Share on other sites

TNR en mango. Beide zal ik niet meer zetten.

 

Maar hij heeft echt hele mooie en oude lijnen lopen. Jammer van die herma's dat wel. Ik ben op zoek naar iets stabiels van hem. Fem's nog niet geprobeerd maar ik denk,..

Share this post


Link to post
Share on other sites

wilde ruim een jaar terug ook al wat fixen van auto asian haze. maar nu ik die herma factoren hoor blij dat ik dat niet heb gedaan.

erg zonde om een jaar te verspillen aan een grote kans herma's. persoonlijk ga ik dan liever toch voor dutch passion iets van mazar deed t geweldig dit jaar bij mij en was van alle 7 auto soorten de beste die erbij stond. ook maar is de blue mazar en xtreme proberen.

 

 

ik hoor mensen hier over oude lijnen praten... waar halen jullie dat vandaan en hoe is dat te achterhalen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kiek maar eens hoe lang hij al met die Brazilianen werkt. Die komen telkens weer terug in veel van zijn planten en zijn overpotent als een malle. Volgens mij wat er in KC33 en 32 zit is de ruggengraat van zijn lijnen.

 

Maar ik schrijf dat zo vanuit me hoofd. Had er vorig jaar veel over gelezen. Is wel wat info over te vinden op het www.

 

Nu eerst maar eens wachten want tot nu toe houdt hij geen woord. Nog steeds niks binnen van hem. Keep you all updated.,.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die Brazilianen komen inderdaad heel veel terug in zijn genetica.

 

Heel verleidelijke soorten, maar ik ga ze toch links laten liggen tot jij geen herma's vindt deze zomer :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

en volgens mij gewoon een patje payer....

 

hoor er weinig over. of je hoort er wat possitiefs over waarij ik dan de argwaan he dat die gasten net komen kijken en met elk plantje te vreden zijn.

 

al meer info??? behalve herma bende??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Over KC Brains, heb Haze Special van hun eens guerrilla gekweekt, heb er maar 1 plant van kunnen oogsten maar was er wel tevreden over. Goede opbrengst en het stevigste houterigste soortje eruit. Laatste week Sept geoogst, maar er schijnt ook een pheno te zijn die een maand later is.

Jammer dat ze zo geheimzinnig doen over welke soorten ze gebruiken, want je weet zo amper wat je koopt.

Volgens mij is die Braziliaanse genetica White Widow, en de KC 606 een Northern Light.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Flash seeds heeft heel andere lijnen dan mij werk niets met elkaar te maken .

zijn super auto's komen allemaal van van een soortje super auto one geloof ik kruizing KC33 haze X hongaarse Ruderalis die geeft 100% autoflowering waneer die kruist met niet autoflowering zegt ie? maar laatste jaar heeft ie genetica van mijn auto haze lijnen er ingekruist zijn nieuwe lijnen zouden die in hebben denk ik.

die herma's komen omdat hij bestuift met een CS omgekeerde vrouw voor fem zaden (hij zegt dan kunnen ze zijn genetica ook niet stelen en hij verkoop F1 alleen als veiligheid )

groetjes LBH

Edited by La Buena Hierba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...