Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Sex' n Combi

Oproep voor burgelijke verantwoordelijkheid!

Recommended Posts

Hallelujah!!!

 

ben verder niet gelovig ofzo :P

 

Edit: Oh ja, en: F*ck the System!!!

 

Edit 2: Ben echt blij om te zien dat er toch wel meer mensen zijn die de huidige mentaliteit in deze maatschappij de strot uit komt ;) . Als ik er met mensen uit mijn omgeving over heb, kijken ze je vaag aan; "tja, het is nu eenmaal zo, wat wil je eraan doen dan", halen hun schouders op en gaan "vrolijk verder" :D . Ja, dan ga je op een gegeven moment echt aan jezelf twijfelen; ben ik nou gek :) ?

 

Ben zeer benieuwd hoe dit verder uit gaat pakken en ik ben vóór een meeting met dit als onderwerp :) .

 

Groeten Beaker :)

 

Daarom is het aan ons om het goede voorbeeld te geven, in plaats van met repressieve maatregelen mensen tot inkeer te brengen (wat nu het geval is), MOETEN we dat met constructieve acties gaan doen.

 

Ik zou voorstellen om niet te lang te wachten om die meeting te houden, anders deze maand ergens?

 

Ik zal geen honger lijden, daarbij heeft geld geen macht meer over mij...

 

wat bedoel je daarmee dan? ga je jagen in de bossen?

 

Zelf groenten kweken op een organisch bewuste manier, zelf dieren houden en goed verzorgen (niet de praktijken die nu worden toegepast) en af en toe gaan jagen en vissen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zijn genoeg manieren om de mensen tot inkeer te brengen. Het probleem is echter ,zoals al eerder aangegeven, dat eigenlijk 90% van de bevolking liever mee blijft doen dan ertegenin te vechten. Dit is immers de makkelijkste weg, omdat deze van kleins af aan al met de paplepel ingegoten wordt.

 

In deze maatschappij leef je om te werken, en om andere mensen veel geld te laten verdienen. In principe zijn wij gewoon schapen die de herder volgen. Wij 'moeten' doen wat andere ons opleggen. Het hele systeem hier in Nederland en de rest van de wereld is er alleen maar op berust andere mensen macht te geven ten koste van de bevolking.

 

Hier is echter een groot probleem dat elke vorm van echte verandering wordt onderdrukt door mensen met macht (grote corporaties, overheden, banken, etc).

Pharmacuetice bedrijven doen dit ook heel erg. Lees dit artikel maar eens op nu.nl http://www.nu.nl/binnenland/2784376/groot-...van-fraude.html. Dit geeft al aan dat heel veel van het huidige pharmacuetice systeem meer berust is op winstmaken, dan daadwerkelijk mensen genezen. Want het is immers zo hoe langer iemand in behandeling blijft, hoe meer geld er aan de patiënt verdiend wordt!

 

Probleem is alleen dat heel veel mensen bang worden gemaakt voor alternatieve manieren, en dan durven ze het niet uit te proberen. Ik weet wel dat ik alternatieve medicijnen ga gebruikt mocht ik echt kanker krijgen of wat dan ook!

 

In mijn ogen is er maar 1 oplossing en dat is een eigen land stichten waar alle mensen die er hetzelfde over denken komen te wonen en samen kunnen leven in harmonie.

Probleem is alleen dat eigenlijk heel veel mensen te egocentrisch zijn. Het enige wat belangrijk is, is ik ik ik. Dus als er een land gesticht wordt op deze manier, zal de bevolking niet groot zijn en eigenlijk uit een select groepje bestaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik vind in de 1ste plaats dat je wel gelijk hebt.

 

Maar ik denk dat als jij jouw leningen niet meer betaald of de rente daarover dat je alleen verder in de shit komt.

de innende instantie laten weten dat het bij een notaris staad en daar ook daadwerklijk hebben en maandelijks netjes doen

 

vrij laten komen op het moment dat de zaak helaas verloren is en in het andere geval bestaad het geld bij die notaris niet meer

 

@zookaba: alles moet inderdaad opnieuw gedaan worden...

 

Daarbij is onze huidige manier van leven zo bedreigd dat de gevolgen hoe dan ook exponentieel zullen gaan groeien, er zijn 2 mogelijkheden:

 

1: We doen niets en de huidige machthebbers, bankiers, bedrijven gaan bepalen wie wel en niet zal eten... het zal afhangen waar je woont of je wel of geen rechten hebt....

 

2: Alle mensen werken samen, vergeven elkaar, we zijn allemaal schuldig aan moord... geen heilige boontjes tussen ons... dus die haat kunnen we laten varen en plaats laten maken voor liefde....

 

Tevredenheid is een mooi werkpunt voor ons allemaal...

 

afgelopen 4 maanden meer aanmeldingen bij voedselbank rotterdam dan over heel vorig jaar.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...