Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Ian

De eerste keer ... - Newbie topic

Recommended Posts

Een lachertje natuurlijk. Dit forum zit vol met doorgewinterde experts op het gebied van wiet en marihuana heb ik al gemerkt, daarom kon ik nergens een topic vinden voor newbie''s zoals ik. Ik wil graag een stoned of high worden (zit daar sowieso een verschil in?) of althans dat lekkere gevoel wat veel mensen beweren te krijgen van smoken.

 

Ik heb op mijn vijftiende een paar trekjes gehad van de broer van een des tijdse vriend van mij (geen idee wat het was) maar helaas voelde ik daar niets van en eindigde dat in veel hoesten en nekken.

 

Aangezien ik geen vrienden heb die smoken kom ik hier om wat raad vragen waar ik dus hoop wat antwoorden te zullen krijgen.

 

Waar moet ik zoal rekening mee houden als ik voor de eerste keer wiet ga roken? Welke soort is het beste, en moet ik zelf gaan proberen te rollen of gewoon voorgedraaide halen? Is het de bedoeling om zo'n ding in een keer op te roken of juist niet, en hoelang duurt het voordat de effecten intreden (en welke effecten zou ik moeten voelen en welke juiste niet). Daarnaast, bestaat er ook kans op een bad trip? En hoe kan ik die voorkomen?

 

Veel vragen dus en ik hoop hier antwoorden te vinden B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je nog nooit echt goed gedraaid of gerookt hebt zou ik een bluntwrapje halen,

draaien met peuk daarin is heel lastig(vooral voor een beginner) draai hem daarom puur.

koop 1 gram super silver haze of een andere haze soort, verkruimel die en draai daar je bluntje van...

mooie dikke tip erin doen en veel likken!

 

daarna steek je hem in je mond en steek je hem aan,

zware lange teugen achter elkaar door nemen.

 

dan bist du dr goed mee bezig!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou als je het nog nooit gedaan hebt , zou ik je gewoon adviseren er ook niet aan te beginnen

ik heb er absoluut niks tegen natuurlijk , maar het blijft toch drugs

ik weet niet hoe oud je bent ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Frits Bom geeft je het beste advies. Blow je niet.. begin er dan ook niet aan!

PF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verplaatst naar : Gebruik van Wiet en Hash > Roken? Rollen?.

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites
als je nog nooit echt goed gedraaid of gerookt hebt zou ik een bluntwrapje halen,

draaien met peuk daarin is heel lastig(vooral voor een beginner) draai hem daarom puur.

koop 1 gram super silver haze of een andere haze soort, verkruimel die en draai daar je bluntje van...

mooie dikke tip erin doen en veel likken!

 

daarna steek je hem in je mond en steek je hem aan,

zware lange teugen achter elkaar door nemen.

 

dan bist du dr goed mee bezig!!!

 

Juist ja. Aan de naam alleen al heb ik een idee dat je nu iets enorm sterks opnoemd B)

 

nou als je het nog nooit gedaan hebt , zou ik je gewoon adviseren er ook niet aan te beginnen

ik heb er absoluut niks tegen natuurlijk , maar het blijft toch drugs

ik weet niet hoe oud je bent ?

 

Ik ben 24 en wil het gewoon graag eens proberen dus vandaar de vraag naar wat advies en info ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke , dan kan je het beste gewoon een voorgedraaide wiet of hash joint gaan halen bij een goede shop

of laat iemand er een voor je draaien in de shop ofzo ,dan neem je gewoon white widow , dan begin je meteen goed ;)

en rook hem samen met iemand of als er iemand bij is ,want volgens mij heb je nog geen enkele ervaring met wat voor drugs dan ook als ik je verhaal zo lees

dan neem je gewoon 2 of 3 hijsen van dat ding en na een paar minuten ga je hem waarschijnlijk al voelen

en daarna kijk je maar of je verder rookt B)

 

als je je niet lekker voelt drink je iets met veel suiker ofzo

maar dat zal allemaal wel meevallen met een jointje

Share this post


Link to post
Share on other sites

koop in je lokale coffeeshop een klaartje en rook hem op je bank voor een goede film...

biertje voor als je high niet intikt... en een AA drink voor als je je niet goed voelt,

rook hem alleen niet gelijk in 1 keer op!

dat zal je nog zwaar vallen de 1e keer denk B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
koop in je lokale coffeeshop een klaartje en rook hem op je bank voor een goede film...

biertje voor als je high niet intikt... en een AA drink voor als je je niet goed voelt,

rook hem alleen niet gelijk in 1 keer op!

dat zal je nog zwaar vallen de 1e keer denk ;)

 

Oke, top! Vanwaar die suikers, haalt smoken je bloedspiegel omlaag of zo?

 

oke , dan kan je het beste gewoon een voorgedraaide wiet of hash joint gaan halen bij een goede shop

of laat iemand er een voor je draaien in de shop ofzo ,dan neem je gewoon white widow , dan begin je meteen goed :whip:

en rook hem samen met iemand of als er iemand bij is ,want volgens mij heb je nog geen enkele ervaring met wat voor drugs dan ook als ik je verhaal zo lees

dan neem je gewoon 2 of 3 hijsen van dat ding en na een paar minuten ga je hem waarschijnlijk al voelen

en daarna kijk je maar of je verder rookt B)

 

als je je niet lekker voelt drink je iets met veel suiker ofzo

maar dat zal allemaal wel meevallen met een jointje

 

Drugs, nope, geen ervaring mee. Punt is meer dat geen van mijn vrienden smoken, alleen roken is geen aanrader?

 

heb jij al wel seks gehad?(met'nmeisje)

 

Ja je moeder zat gister nog bij me op schoot.

Edited by Ian

Share this post


Link to post
Share on other sites

dus mijn moeder zat bij je op schoot en toen kwam je klaar?

 

me moeder is 66

 

en jij bent wel heeel erg gevoelig

 

 

dat was geen sex hoor jongen..............

Share this post


Link to post
Share on other sites
als je nog nooit echt goed gedraaid of gerookt hebt zou ik een bluntwrapje halen,

draaien met peuk daarin is heel lastig(vooral voor een beginner) draai hem daarom puur.

koop 1 gram super silver haze of een andere haze soort, verkruimel die en draai daar je bluntje van...

mooie dikke tip erin doen en veel likken!

 

daarna steek je hem in je mond en steek je hem aan,

zware lange teugen achter elkaar door nemen.

 

dan bist du dr goed mee bezig!!!

 

Bijvoorbeeld een mooie top Amnesia. ;) ;) :whip:

Wel voorzichtig met likken aan sommige merken bluntwraps... uiteindes kunnen erg scherp zijn. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

goeie dikke blunt met een beetje base er doorheen is ook wel lekker

 

krijg je kippevel van.............

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huh.... base wat is dat ? nou weer voor wiet.... ;)

 

 

 

 

B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Persoonlijk vindt ik voor gedraaide joints uit de shop echt slecht dan kun je beter een cone kopen en het zelf doen ( is al voorgerold blaadje gewoon wiet verkruimelen samen met je tabak mengen en erin kappen aanstampen en klaar...) kan je ook zelf je hoeveelheid bepalen en je tabak ik raad roltabak aan omdat die het er beste bij past wel lichte he geen zware shag want dan smaakt die ook niet meer of je kan opteren voor een waterpijp,bong,verdamper of gewoon lekker puur...

 

Zoveel mogelijkheden zoveel om te ontdekken... Enkel als je het zelf wilt...

 

Suiker helpt tegen misselijkheid moest je het krijgen op een lege maag blowen voor de eerste keer zou ik afraden maar ook geen te volle. Snap je ?

 

Voor de rest zou ik idd een haze of een white widow nemen of misschien beide en kan je het verschil er tussen ontdekken...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik raad je aan dat je -als je het in de shop tegenkomt- gaat voor de outdoor variant: buitenwiet.

Of buitenlandse wiet: Columbia, Thai, Swazi, dat soort smaakjes en soorten.

Buitenwiet, buitenlandse wiet, als er maar buiten in zit my 5 cents. B)

Lichter, fijner, vriendelijker en zeker beter om mee in te stappen als een indoor Haze of White Widow!

 

En als je nog niet aan de tabak bent zou ik zeggen skip that shit en koop geen voorgedraaide.

Tabak is Babylon. Babylon will fall.

 

Nice Day!

Nesta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

koop een 6pack joints, rook elke dag 1 joint, en beslis na 6 dagen of je het lekker vind of niet. 1e joint is zelden een succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker topje amnesia... zal je wel bevallen...

erna goede sexs zoals chriet zegt! als je tenminste nog is staat van prestatie bent natuurlijk...

 

B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amnesia is naar mijn mening veel en veel te sterk om voor de eerste keer te roken. Ik raad een indica soortje aan, omdat dat meer een lichamelijk effect (meer stoned, sloom, loom en relaxed) geeft. Als je meteen voor een sterke sativa zoals Amnesia gaat, krijg je vooral een opgefokt gevoel in je hoofd en ik weet dat beginners daar niet vaak van houden.

 

Als je geen tabak rookt, moet je er rekening mee houden dat je eerst een nicotine-rush voelt. Pas na 5 minuten (vooral bij puur roken) zal je echt de wiet voelen. Van wiet alleen wordt je NIET draaierig; dat is de nicotine-rush. Ik raad aan om een lichte soort indica te kopen en dan puur te draaien. In tegenstelling tot wat veel mensen zeggen en denken, is pure wiet roken veel lichter op de longen (mits goed gedraaid). Koop er meteen een pakje vloei en tip bij (die kartonnetjes waar je aan hijst. opgerold zien ze er uit als een filter). Draai je jointje op een glad oppervlak, bijvoorbeeld een spiegel is het mooist, zodat als het draaien mislukt je alles bij elkaar kan vegen en opnieuw kan beginnen. Lees er wat handleidingen hier en op het internet na en kijk wat filmpjes op YoutTube. Ze gaan vanzelf steeds beter.

 

Rooktechniek:

Pak een rietje, vul een glas met drinken en zuig het drinken op. Precies zoals je het drinken door het rietje opzuigt moet je aan de joint hijsen, maar neem wel hele kleine trekjes. Als je wat rook in je mond hebt, laat je het desgewenst even daar afkoelen en kan je het inhaleren door in te ademen met je middenrif (je buik). Hou de rook niet te lang in je longen, dat vinden ze de eerste keer vast niet fijn, en het is ook niet nodig (in twee seconden is bijna alles opgenomen).

 

Doe lekker rustig aan. Neem zo nu en dan een trekje, laat hem eens uitgaan en steek hem later weer eens aan. Wacht na een paar trekjes even een paar minuten, omdat het effect een stuk later opkomt dan je zal verwachten. Een pure joint kan je een paar dagen bewaren, in tegenstelling tot een tabakjoint.

 

En aan de ervaren lui hier: Wees eens wat aardig voor nieuwelingen en beginners. Je bent ten eerste het visitekaartje voor dit forum en ten tweede een stoner, dus moet je wel wat kunnen hebben denk ik zo B)

 

Vraag gerust!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Canda, precies wat je zegt ,deze jongen vraagt om hulp en dat hoort hij hier te krijgen,

 

Zorg ook dat je lekker op je gemak zit met misschien een vriend/vriendin en zet wat lekkers op tafel en wat zoetig drinken.

Gewoon rustig een paar trekjes nemen en leg hem dan weg, als je na 15minuten niet zo veel voelt kun je altijd meer pakken.

 

Gebruik een Cone! gewoon puur vullen voorals je geen tabak rookt!

 

Gr en succes

Koekje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...