Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Ian

Yooo, groentje hier (letterlijk)

Recommended Posts

Yoo allemaal. Ik ben Ian ben begin twintig en woon in Leusden. Ik heb me hier aangemeld zonder dat ik eigenlijk ooit stash gerookt heb! Ja één keer toen ik vijftien was, en dat eindigde in kotsen. Ik hoor van zovelen dat het superchill kan zijn en wil dat zelf graag eens ervaren, maar hoe, wat en waar weet ik niet. Bovendien heb ik een maat eens zwaar zien trippen na het gebruik van stash in combo met alcohol en dat wil ik zelf liever niet meemaken.

 

Ik kom hier dus om te leren en adviezen te krijgen, beetje lame misschien aangezien iedereen hier vast een doorgewinterde kweker en smoker is, maar ach, so be it ..

Edited by Ian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey, welkom hier.

 

Ik ben ook nog maar nieuw hier haha.

Ik heb trouwens ook eens een vriend gezien die aan de pils zat en daarna een paar trekjes nam van een joint.

Die kerel lag zo op de grond te trippen, leek wel als of die in shock was.

Mja de volgende morgen liep die weer vrolijk rond.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks B)

 

Tja, zoiets wil ik liever voorkomen. Er komen in mijn familie ook nogal wat angstklachten voor (zelf geen last van maar toch) dus wil dat het een chille ervaring wordt, geen nare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey welkom, ik ben iet echt nieuw hier maar ik post niet zoveel. Ja wiet en Alchohol is een zeer slechte combinatie. Je kan er echt van gaan trippen en je kan helemaal bad gaan. Het beste is gewoon lekker een jointje te roken met wat vrienden en gewoon van sfeer genieten het doorgeven, ontvangen, hijsjes, etc. Dan komt het helemaal goed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...