Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

carpe_diem

let op de grutter en tuincentra aanbiedingen

Recommended Posts

Guest wiet61

<p>Waar ik het haal woon ik niet ,dat scheelt ook veel ,ik heb nog nooit een vraag gehad.waar ik ga werken allemaal meisjes van in de 16 ,net wat johnny zegt ,die zijn met iets anders bezig.Je hoeft ook niet overal spoken te zien ,wel kan het me voor stellen dat als ze je kennen ,en weten dat je wat kweekt ,dan word het erger ,van mij weet niemand niks .En het mooiste is er moeten er ook veel bij me in de tuin om op te hogen en wat luchtiger maken .

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maandag 12 mei

 

bij lidl

 

werptent 24.99 euro

 

==============

  • Binnen enkele seconden op- en afbouwen
  • Voor max. 2 personen
  • Uitzonderlijk licht‚ slechts 1,9 kg
  • Windbestendig en waterdicht door verzegelde naden (waterkolom: 1.500 mm)
  • Ingang en ventilatie-opening met muskietennet
  • In groen, geel of blauw
  • Incl. haringen, scheerlijnen en tas

http://www.lidl.nl/cps/rde/SID-B82D5B9C-BCAC88D0/www_lidl_nl/hs.xsl/Offerdate.htm?action=showDetail&id=3469

Edited by carpe_diem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het mocht niet verder verteld worden maar doe 't toch..

De zakken grond zijn eind mei in de aanbieding volgens de medewerkers, de 70L zakken 3 voor €15,- (€5,- p/st.).

Beetje laat in het seizoen, beetje jammer maar beter laat dan nooit.

Edited by cannabusinesss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het mocht niet verder verteld worden maar doe 't toch..

De zakken grond zijn eind mei in de aanbieding volgens de medewerkers, de 70L zakken 3 voor €15,- (€5,- p/st.).

Beetje laat in het seizoen, beetje jammer maar beter laat dan nooit.

 

Bij de welkoop boerenbond toch? ;)

 

Helaas te laat, het is wel goede grond.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad bij de welkoop, je krijgt meer grond voor je geld. Betere grond dan in de shop, daar zit opvul rotzooi in, stukken hout en van die mosballen.

 

Welkoop grond is lekkere vette mooie grond

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Welkoop grond op aan raden van canna gekocht ,hier koste hij helemaal niet duur ,een actie voor 3,75 euro per zak ,en 5 zakken voor 15 euro ,en dat voor 70 liter .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het binnen ook wel eens gebruikt toen ik net 2 zakken te kort kwam, geen verschil met aarde uit de growshop.

 

Moet nog 20 hebben nu, maandag ff kijken of ze hier ook in de aanbieding zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kreeg ze voorheen gaande jaren gewoon voor de aanbieding prijs maar die viezerikken doen dat niet meer, waarom weet ik niet.

Is wel een beetje dom, want iedereen begint in april al in de tuin als het een beetje mooi weer is. En de meeste wachten dan gewoon tot de aanbieding is of halen het ergens anders.

 

5 zakken voor 15 euro, is gewoon 5 euro per zak, nu moet ik wel zeggen dat die 70 liter geen 70 echte liters zijn maar dat zijn de 50L zakken uit de shop ook niet. Een 60 Liter zit er in die zak want ik krijg er een specikuip niet mee gevuld tot de rand en die zijn 65L. Denk dat ze de inhoud wel heel erg luchtig wegen, ik laat de bakken altijd een aantal keer stuiteren zodat de grond wel goed in de bakken zit, moet natuurlijk wel degelijk gevuld zijn, niet dat je na 2 keer water geven weer kan bijvullen omdat er zoveel lucht tussen je grond zat.

 

Kijk wel uit dat je niet de bemeste grond pakt, die is verrijkt met pokon mest en dat wil je niet hebben, staat ook op de zak. Dat zijn de zakken met de paarse rand als ik me niet vergis.

 

Greetz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had voor binnen toen (paar maanden geleden) gewoon de standaard, volgens mij niet extra bemest of zo. Die heb ik ook niet gezien.

 

Hier in de buurt bij een tuincentrum in de buurt hebben ze ook naturado(?) potgrond, iemand ervaring mee?

 

Er schijnt een verschil te zijn tussen de liters op de zak en de liters die berekend wordt voor de aarde, neem

voor binnen ook altijd 20% extra mee. Hoe het precies zit moet ik nog een keer uitzoeken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Scheppen en schoppen moet je trouwens niet bij de action halen, 1e keer dat ik wat meer kracht er op zet breekt de steel. Waardeloze troep.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb 4 jaar op een schop van de gamma gedraaid met ingekorte steel. Maar op een gegeven moment heb je er zoveel mee gedaan dan breekt ie toch op een goede dag, en altijd op de spot als je lekker bezig bent kutzooi.

 

Let op de Aldi, mooie voorgroei kweekbakjes voor 2 tientjes vana de 28e

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb 4 jaar op een schop van de gamma gedraaid met ingekorte steel. Maar op een gegeven moment heb je er zoveel mee gedaan dan breekt ie toch op een goede dag, en altijd op de spot als je lekker bezig bent kutzooi.

 

Let op de Aldi, mooie voorgroei kweekbakjes voor 2 tientjes vana de 28e

 

http://www.aldi.nl/aldi_kweekbak_48_5_16054_25804.html

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://view.publita...jaar/page/12-13

 

organische groenten en kruidenmeststof 4-3-3

gelieve enkel grond en meststoffen te gebruiken die aangewezen zijn voor moestuin

in degene voor siertuinen en bloemen werd vroeger de zware metalen in verder verwerkt

het zal er niet beter op geworden zijn

 

doekje nodig , gaat ook

 

jaren terug die cocosbrikken gekocht

als stekmateriaal ongunstig wegens onbruikbare zouten

misschien dat het tegenwoordig niet meer in brak water gewassen wordt

 

shop ze

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://view.publita...jaar/page/12-13

 

organische groenten en kruidenmeststof 4-3-3

gelieve enkel grond en meststoffen te gebruiken die aangewezen zijn voor moestuin

in degene voor siertuinen en bloemen werd vroeger de zware metalen in verder verwerkt

het zal er niet beter op geworden zijn

 

doekje nodig , gaat ook

 

jaren terug die cocosbrikken gekocht

als stekmateriaal ongunstig wegens onbruikbare zouten

misschien dat het tegenwoordig niet meer in brak water gewassen wordt

 

shop ze

 

Betwijfel of de inhoud van al deze pakken granulaat verschillend is, volgens mij alleen de verpakking. Heb namelijk net die voor rozen en hortensia gekocht, wharghh.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jij moet dat roken, niet ik

in guano en vismeel zitten tevens ook veel metalen

de wereld wordt langzaam maar zeker helemaal vergiftigd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doen ze er bij die voeding voor Hortensia's niet metaal in om de kleur van de bloem te versterken? Als het op basis van ijzer is dan is het misschien niet zo'n probleem, maar als er aluminium in zit dan lijkt dat me minder gezond.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jij moet dat roken, niet ik

 

 

Het was maer een vraag......op die verpakkingen staan namelijk exact de zelfde inhoudsbeschrijvingen en betwijfel ten zeerste of de samenstelling van de korrels anders is. Kan lastig uit lijkt me met pakken 0.89 euro de kilo. Denk dat ze hetzelfde met korrels doen als met ''potgrond'' voor rozen, hortensia's etc., allemaal dezelfde meuk. Maargoed bewijs heb ik niet...blijkbaar heb jij de waarheid wel in pacht.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

jij moet dat roken, niet ik

in guano en vismeel zitten tevens ook veel metalen

de wereld wordt langzaam maar zeker helemaal vergiftigd

Wat denk je van de wiet die je rookt ,de lucht word vervuilt ,nou ik kan je vertellen dat gezond eten en lucht niet meer bestaat hoor ,kijk om je heen dan weet je zat ,kijk eens op de etiketten van het eten wat je eet ,wat e r overal in zit ,daar word je niet vrolijk van .

Dan kan je niks meer ,alles is vervuild .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan er niet omheen overal zit ook plastic in en andere shitzooi.

 

Maar wat doen we eraan??

 

We zijn gedoemd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Je kan er niet omheen overal zit ook plastic in en andere shitzooi.

 

Maar wat doen we eraan??

 

We zijn gedoemd.

 

Helemaal niks kunnen we er tegen doen Hack ,de wereld gaat langzaam naar zijn grootje ,en je kan ook wachten op een oorlog hier ,overal is het vechten en sorres ,de banken kunnen het niet meer oplossen en onze regering al helemaal niet ,het is overal hetzelfde euvel .Na een oorlog staat iedereen weer op nul ,een reset zeg maar ,en het kan weer beginnen .

Edited by wiet61

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gevaarlijke maar eerlijke uitspraken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welke grond van de Welkoop is even goed als die uit de shops voor binnenkweek?

Edited by dilago

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Welke grond van de Welkoop is even goed als die uit de shops voor binnenkweek?

 

De gewone zonder voeding ,die pak ik altijd ,zeer goed ook .

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...