Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

maddwarf

Blowen en omgangsregeling

Recommended Posts

mijn ouders zijn ook gescheiden, woonde altijd bij m'n moeder.. en ik kan me nog herinneren dat m'n moeder vroeger altijd m'n pa belachelijk zat te maken. om de kleinste dingen. en dat blijft mij bij terwijl het een jaar of 17 geleden is. leuke dingen herinneren? Hahaha ik weet niets meer van mijn jeugd, helemaal niets, alleen het gezeik dat er altijd was. (en dat was voordat ik uberhaupt ooit een jointje had aangeraakt ook al zo)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maddwarf ik leef met je mee.

Big up, je doet het goed.

Het roept iig heel veel opstandige gevoelens in me op ;)

Draai dit maar ff dat lucht misschien op

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sterkte man!

 

Wil je dit zeggen,toen ik mijn zoon van zijn 8e niet meer had gezien stond die als 14 jarige uit het niets opeens voor me deur.

Kwam die op zijn fietsie 10km fietsen zonder dat ze mom het wist ,hij is nu 21 en komt nog steeds uit het niets opeens binnen hahahaha.

 

Sta je met een lul tussen je benen bij de Rechter ben je gewoon de LUL en moet je je bek houden en dokken!

 

De tijd zal (ze) het leren ondertussen gewoon kaartjes sturen met feest en verjaardagen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jouw kind kent je... en dat is de bodem voor het kontakt van jullie. Een kind, en zeker op die leeftijd, wil geen van de ouders afvallen maar komt omdat hij bij zijn moeder woont voor een keuze te staan die hij niet wil/kan en mag maken. Dat zijn moeder zo met hem omgaat dat hij voor zijn gevoel tot die keuze gedwongen wordt is in en in gemeen en valt nooit goed te praten maar juist het feit dat hij tot nu toe wel kontakt met je heeft gehad zorgt ervoor dat het wel weer goed komt. Alleen is het wel zo dat je HEM daar alle rust en tijd voor moet geven. Hij gaat vanzelf de verhalen van zijn moeder naast zijn eigen ervaringen met jou leggen en dan komt hij bij zijn eigen waarheid... en als het tussen jullie goed zat komt dat wel weer terug. Het kost alleen tijd en dus voor jou veel geduld. Het gevoel van een kind voor een ouder verdwijnt niet. Hoe harder jij gaat pushen hoe verder hij weg duikt omdat zijn moeder hem dan iedere keer kan zeggen: zie je wel... en dat moet je zien te voorkomen.

 

Kids.... ze hebben je hartje en dat houden ze... maar jij zit net zo goed in zijn jonge hartje!!

 

Veel sterkte en volhouden,

 

Peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

f#cked up situation,

probeer ff de rust te blijven vinden om afstand te houden,

 

iets heel erg graag willen is de kunst van het loslaten.

 

En probeer los van die joint ook te reflecteren,

misschien dat je nog een begrijpelijk aanknopingspunt vind

om op in te gaan of iets mee te doen.

 

Bij jou, maar ook bij je zoon woed een storm,

een deel daarvan zullen jullie zelf op moeten lossen,

een deel zullen jullie in elkaar vinden.

maar dat zal voor wat later zijn...

 

sterkte, Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je zoon is in de pubertijd. Jij snapt 'm, zij niet. Daarom is ze van je gescheiden: Ze snapt jou niet, en straks hem ook niet meer. Tel de maanden maar af. Hij komt straks gewoon bij degene die hem begrijpt, met z'n man worden en z'n ADHD of PDD-NOS of wat dan ook.

Ik heb er twee, waarvan één met PDD-NOS. Ik heb ze in co-ouderschap de halve week. Maar iedere week komt er wel één of vaak allebei vroegtijdig naar mij. En dan te bedenken dat ze tegen iedereen die het wil horen zeggen: Pa is honderd keer strenger dan m'n moeder. En met z'n taalgebruik kan ik ook al niet op school aankomen. Toch komen ze steeds weer hier naar toe. (zelfs als ze er niet uitgekegeld zijn bij m'n ex). Gewoon jezelf blijven en duidelijk laten merken dat ie altijd welkom is en blijft, meer is er meestal niet voor nodig. Je ex kan net zo hard roepen als ze wil dat je niet deugt tegen hem, maar 't is en blijft een puber en die maken zelf wel uit wat ze willen ( en dat is meestal wat een ander ze af raadt).

Komt goed.

Chassie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nogmaals thanks all,

 

Ben al 9 jaar van mijn ex af, zag hem 2 weekenden per maand en de helft van alle vakanties.

En begrijp helemaal dat er niet veel voor nodig is voor mijn ex om hem (een puber) beetje gek te maken.

Komt ook wel goed.

 

Het is alleen waar ik van flip hoe ze je in de rechtbank behandelen.

 

Als ik nu nooit gewerkt had, altijd een uitkering en strafblad had gehad, en wiet rookte.

En ik had deze behandeling gehad,kon ik het nog een beetje begrijpen(Wat ook niet zou mogen!)

 

Maar nou heb ik de laatste 15 jaar gewerkt, 2 jaar als leraar op Mavo en 13 jaar als ICT trainer.

Maar ik blow en heb wietplantjes zelf gekweekt.

Dus ben ik volgens rechter niet in staat om mijn zoon pedagogisch verantwoord op te voeden.

 

Daar zakt me dan de broek van af...!

 

zo nu een B)

Lucht toch iedere keer weer op schoppen tegen dit verrotte systeem...

 

greets maddwarf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik zo gauw door je topic heen lees zie ik alleen maar problemen. Dan denk ik , waarom aan kinderen begonnen als je het niet aankan (zelf nog een kind bent) maarja wie ben ik. Ik vind kinderen nemen de hoogste verantwoordelijkheid die je kan nemen en dan kan je wel met je papiertjes aardrijkskundeleraar wuiven maar dat voegt niks toe aan je volwassenheid.

Share this post


Link to post
Share on other sites

;) :whip: ;) :D

 

Jij maakt me wel nog aan het lachen zo laat op de avond...

 

PS jij snapt het wel... B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als ik zo gauw door je topic heen lees zie ik alleen maar problemen. Dan denk ik , waarom aan kinderen begonnen als je het niet aankan (zelf nog een kind bent) maarja wie ben ik. Ik vind kinderen nemen de hoogste verantwoordelijkheid die je kan nemen en dan kan je wel met je papiertjes aardrijkskundeleraar wuiven maar dat voegt niks toe aan je volwassenheid.

 

Hoi,

 

Ik geloof niet dat je weet waar je over praat. Dit gaat niet over je verantwoordelijk NIET willen nemen, maar dat dit nou juist belet wordt door familiepolitiek en geld. Er word duidelijk een negatief signaal afgegeven naar pa. En ja als je softdrugs gebruikt heb je al een stempel op je kop van hier tot en met Tokyo. Dit wordt dus grettig gebruikt door de tegenpartij, plus nog dit feit dat er geen poen meer valt te halen bij Pa, versterkt alleen maar het idee van de tegenpartij dat vader zijn kind maar niet meer mag zien (want er valt toch niks meer te halen).

En inderdaad wordt dat jochie gehersenspoelt, met allemaal negatieve verhalen.

Zoals b.v. je vader geeft niet om je, je vader wil niet betalen voor je, je vader is een junk, je vader is ...enzo....enzo....enzo.

Want Vader is meestal altijd de lul. Ook ik heb hier mee te maken gehad, en ook mijn kinderen werden door negatieve vooroordelen, jaren bij mij weg gehouden. Met resultaat dat nu mijn dochter bij mij is gaan wonen, om van dat negatieve gezeik van haar moeder af te zijn. En mijn zoontje zie ik zowat elke week, gaan we samen drummen, en onze relatie is goed.

1 troost voor Maddwarf is dat kinderen slimmer zijn dan sommigen volwassen denken, en als jij deze strijd niet aangaat, dit stomme spel, wordt het voor de tegenpartij ook minder interessant. (want dit is hun strijd,niet de jouwe B) ).

Maar makkelijk is het niet, en ik herken dat gevoel van onmacht als vader als moeders jou voor rotte vis uitmaakt.

Maddwarf succes, sterkte, en hou je haaks.

 

 

mzzzl,wsteb

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dan denk ik , waarom aan kinderen begonnen,volwassenheid

 

Kinderen neem je niet!

Die krijg je!

 

Maar,dat zal je later als je groot bent begrijpen B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het heeft denk ik niet veel met softdrugs te maken.

Ik blow niet, nooit gedaan.

Werk me te pleures en betaal me blauw aan alimentatie.

Als de moeder van mijn kind vindt dat ik haar niet mag zien, is er niemand die daar wat aan doet.

Je hebt in nederland nl het recht om je kind te zien, maar de moeder heeft geen plicht om het mee te geven.

Niemand, en dan ook echt niemand zal het kind tegen de zin van moeder uit het huis gaan halen.

Als ik een maand niet zou betalen komen ze meteen beslag op mijn salaris leggen.

Maar na een half jaar je kind niet zien zeggen ze we kunnen het kind toch niet onder dwang gaan halen.

Echt gewoon het nederlandse klote beleid.

 

Sterkte ermee, en ben geduldig.

Uiteindelijk komt het meestal wel goed.

Laat je kind weten dat je heel veel van ze houd en dat de deur altijd openstaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Juist No-Know, het maakt niet allemaal echt uit wat je allemaal doet en laat. Bij voorbaat als vader hebt je het meestal altijd al gedaan. Ze vinden altijd wel wat.

Maar..... dat blowen vinden ze meestal wel kasie om je daar nog extra mee in te peperen, en siert niet je positie als mens op dat moment.

Onrecht...onrecht....onrecht, en stomzinnigheid, zijn we wel gewend langzamerhand in dit land.

En gelukkig zie ik mijn kinderen nog, God zij geklaagd diegene die echt hun kinderen jaren, of nooit meer te zien krijgen.

(Endat omdat die stomme wijven altijd het laatste woord moeten hebben.)*

Ja gerechtigheid vind geen herberg....

 

()*dit is voor diegene die jarenlang opzettelijk denken hun ex-echtgenoot te kunnen fucken....... B) ;) :whip:

 

mzzzl,wsteb

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als ik zo gauw door je topic heen lees zie ik alleen maar problemen. Dan denk ik , waarom aan kinderen begonnen als je het niet aankan (zelf nog een kind bent) maarja wie ben ik. Ik vind kinderen nemen de hoogste verantwoordelijkheid die je kan nemen en dan kan je wel met je papiertjes aardrijkskundeleraar wuiven maar dat voegt niks toe aan je volwassenheid.

 

ik denk dat jouw ouders zoiezo iets verkeerd hebben gedaan tijdens je opvoeding.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben de "andere kant".... ik ben een mama met 2 kindjes..... en deze mama blowt..... en dat doet ze al jaren. Alleen never nooit waar de kinderen bij zijn. Sja, de oudste wordt 16 dus dat is iets anders aan het worden maar ik ben enorm open wat betreft de wiet. Hij weet, hij vraagt wat hij weten wil en niets gaat stiekem. Mijn kind rookt niet en heeft ook nog geen enkele behoefte om zelf te gaan roken of gebruiken. Heerlijk toch? De jongste zit net op school dus zij merkt er weinig tot niets van (ben niet naief, kids zien veel meer dan je denkt)

 

Ook ik heb gedonder gehad met jeugdzorg en je wil echt niet weten hoeveel maar ik ben NOOIT veroordeeld om mijn cannabisgebruik. Het is nooit tegen me gebruikt. Wel geprobeerd door iemand maar de rechter zag een vrouw voor zich die nuchter was.... Ik blow me geen sufferdje, en dat was duidelijk voor hen.

 

Wat ik wil aangeven: het is gelukkig niet zo dat alle rechters hetzelfde zijn of dat de blowende ouder standaard de lul (oei, bij de vrouwen wat lastig) is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zodra je te maken krijgt met bijvoorbeeld Jeugdzorg kunnen dingen wel wat anders gaan lopen, Jeugdzorg heeft vaak bij een rechter al snel gelijk.

Zijn ook veel documentaires, artikels en websites over Jeugdzorg te vinden waar ze het ouder(s) erg moeilijk maken, moeilijker dan nodig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm jeugdzorg,

 

dat zijn toch die gasten die ingrijpen wanneer NIET nodig en niet ingrijpen wanneer dit WEL noodzakelijk is.

 

Die gasten zijn altijd negatief in het nieuws, en meestal zijn er dan verschrikkelijke dingen met die kinderen gebeurt. Brrr...

 

@maddwarf, veel sterkte man, 'k moet er niet aan denken dat ik mijn kids niet meer mag zien.

 

heel veel sterkte.

 

Pieterpost

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...