Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

maddwarf

Blowen en omgangsregeling

Recommended Posts

Hi all,

 

Laat ik zo kort mogelijk zijn, maar enige voor geschiedenis moet ik delen anders zien jullie niet hoe krom het is.(in mijn ogen)

 

Ben 9 jaar geleden gescheiden, standaard omgangsregeling vakanties etc...(Mijn Ex en ik beide blowers, en in de tijd dat we samen waren hokjes gehad etc.)

Dan loopt alles prima, totdat ik 1 1/2 jaar geleden pers failliet word verklaard, en ik geen allimentatie kan/mag betalen...

Moet bij mijn ma ga inwonen, mijn zoon komt dan de weekenden naar mijn ma(zijn oma) en mij,...Geen probleem allemaal...

Totdat er gemeld word dat ik in wsnp kom 4 jaar en dus komende 4 jaar geen allimentatie mag betalen...Mijn zoon is tegen die tijd 18 en zou dan de allimentatie zelf gaan krijgen, (voelen jullie al nattigheid?)

Na de zomervakantie, toen hij 4 weken aan een stuk bij haar is geweest wou hij niet meer naar mij komen..!

telefoontjes sms werden niet beantwoord, totdat ik brief van rechtbank kreeg. "verzoek wijziging omgangsregeling"

Ben dus net terug van rechtbank...

 

En om kort te zijn...

Blow jij, word je meteen voor 50% als debiel gezien...

En dan kan je zo als mij, Leraar Aardrijkskunde/Millieu zijn, de laatste 13 jaar gewerkt hebben als trainer voor Microsoft Citrix VMware..

Heb je wat te maken met wiet is het over...

 

Voor 99% is uitslag, Uw zoon hoeft voor 1jaar geen omgang als hij dit niet wil...

Tja,...!

Want het gene wat hij(is net 13) verklaard word geloofd, wat Ik verklaar word weg gewuifd. aso blower ook dat ik ben...

 

En dit zijn kinderrechters...!

Ik kan deze maatschappij niet meer volgen....

 

Sorry moest dit ff kwijt, kan onsamenhangend zijn maar is dan combinatie Ritalin en berg Wiet...

 

greets

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar wil je toch veel sterkte wensen.

Het is niet mis als je je kind niet meer mag zien.

PF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is ook niet meer te volgen je hebt groot gelijk..

Ik heb in het verleden de mazzel gehad met een baas die het allemaal wel okee vond, daar ben ik 6 jaar chefkok geweest, echter daarvoor in drie restaurants gewerkt waar het motto was stoppen of oplazeren, want als je dat nodig hebt deug je niet..

 

Tijdens en na het werk tikten de meeste eigenaren, een stuk of tig borrels in hun giek en dat is wel goed, ook als ik dat deed, wel met de mededeling het werk mag er niet onder lijden.

 

Nog even en dan komt de drugstest (verplicht) op de werkvloer en zijn wij allen paria's

 

grtz.. en keep your head up straight..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mag hem wel zien van de rechter.

Maar als hij niet wil hoeft hij niet.

Dat er dingen over mij worden gezegd door mijn ex, en door hem die niet kloppen...maakt niet uit,

Ik blow...zei is daar 1 1/2 jaar geleden mee gestopt...zou kunnen of ze kan het goed verbergen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja en dan mag hij wel na school opgevangen worden door opa en oma die vanaf 12 uur aan het bier zitten...!

Als ik hem dan na 6 maanden zie, hij mij niet aan durft te kijken...

En hij in die 6 maanden zo verandert is dat mijn vriendin hem amper herkent...

Hij zegt nog geen hoi of goeiedag naar mij en mijn vriendin,...

Is 7 jaar ieder 2e weekend bij haar/ons geweest....

Waanzinnig wat ze met mijn zoon doen...

En dan kan je helemaal niks beginnen...!

 

rook me er nog 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Echt te erg voor woorden.

 

Sterkte.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naar een onafhankelijke psych. gaan en een rapportje laten maken over jouw gesteldheid en wat dit allemaal met je doet. Zou dat missch. een optie zijn.

Voor ons is het kinderen krijgen niet weggelegd dus ik kan me de woede niet goed voorstellen, die dit bij je op kan roepen..

 

Kinderen zijn maar al te vaak de speelbal na een scheiding, en helaas makkelijk te beinvloeden met verkeerde gedachten en negatieviteit.

Ook blijkt dat het overgrote deel de vrouwen in het gelijk gesteld worden, vaak wel terecht al vraag ik mij af wie in jouw geval op de stoel van de rechter zat..(een vrouw??)

nogmaals hou je kop omhoog en laat je niet neerzetten als verslaafde halvegare..

grtz..

Share this post


Link to post
Share on other sites

fucked man,,ik leef met je mee dude!

het is te gek aant worden,,,,,,,,,,,,,,ik heb net ook zoiets meegemaakt maar heb nog geen kids (ellende genoeg tho).

Good karma send your way!!

 

Hups

Share this post


Link to post
Share on other sites

Man trekt 99% aan de kortste kant bij echtscheiding en omgangsregelingen. Gelukkig gaat dat wel veranderen op termijn.

 

Die knakker is echter al een puber dus straks gaat hij zijn eigen weg wel vinden. Dan zoekt ie zijn vader toch wel op ......... misschien wel om samen een blowtje te roken. Jongens trekken vaker naar hun moeder overigens. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

T is inderdaad bizar neem aan dat jeugdzorg e.d ook meekijkt ..

Maar gaat dit echt alleen maar over een jointje roken ? k heb zelf wat dat betrefd ook wel mn portie meegemaakt maar k heb wel toendertijd gewoon over blowen openkaart gespeeld en daar eigenlijk nooit geen geouwehoer over gehad.

 

Dacht dat ze voornamelijk naar een veilige stabiele omgeving kijken voor het kind ? En je zoon s al 13 dan wordt zijn eigen keuze toch ook sterk meegenomen?

Neem aan dat je niet zomer de kilos over tafel laat gaan ofzo ...

 

Echt heb allang geleden het besluit genomen. Heb samen met mn vrouw nu een dochter van 3,5 al de ellende die k heb meegemaakt met zulke lijers komt uit eiegen ervaring toen k jong was en... mn vrouw heeft 2 kids 19 en 21 waarvan vader mij niet moest dus denk dat je je de problematiek / getouwtrek wel kan voorstellen.

Ben nu zover dat als jeugd zorg / kinder bescherming ook maar naar mn dochter kijkt. zal k ze opppaken en onder de radar verdwijnen.

 

Heb nog nooooit in al die 30 jaar iets goeds gezien van die instantie.

 

T enige waar wij toen goed aan hebben gedaan is stoppen met het spel spelen.

Hiermee bedoel k eigenlijk het getouwtrek wij zagen t als een spel wat er met ons werd gespeeld door biologische vader en instanties.

Het bezorgde heel veel onrust voor ons en de kinderen want ook zij zijn daar de dupe van.

Toen zijn we gestopt met meespelen want voor een spel zijn meerdere spelers nodig stopt er 1 stopt het spel ook.

Als het spel stopt komt er rust Maar toen kwamen 2 lastige jaren voordat de kinderen begonnen te begrijpen hoe t zat.

Maar het resultaat was wel dat wij daarna konden gaan beginnen om de kinderen optelappen en onszelf nu hebben we goed kontakt met de kinderen.

En pa die alles belogen en bestolen heeft is uiteindelijk uitgespuugd.

 

T s allemaal niet gemakkelijk maar neem de beste keus voor het kind Hij/zij mag niet voor de keuze gesteld worden van ma of pa daar zullen ze zelf hun weg in moeten vinden.

 

Hier kan k heel lang over ouwehoeren hoop dat je er iets aan hebt

iig heel veel suc6 in deze klote periode

 

m.v.g

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klote voor jou, denk dat je zoon wel bijdraait hoor...

Kerel is natuurlijk ook net in z'n puberjaren en makkelijk te beïnvloeden. Ik denk dat ie de komende jaren wel zal leren 'tussen de regels' lezen en zelf tot de constatatie komen dat niet alles zwart/wit is.

Dan komt ie zo naar z'n ouwe terug volgens mij, aangezien jullie steeds goed contact gehad hebben.

 

Sterkte maddwarf!!!

 

Grtz,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik krijg mijn zoontje al jaren niet te zien.

Ik heb de grootst mogelijke onzin gehoord in de rechtbank.

Die kutwijven liegen gewoon voor de rechtbank. ;)

Ik begrijp je beter dan als ik zou willen. :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

erg kut, zelf totaal geen ervaring met dt soort gezeik, maar wat anderen hier ook al zeggen lijkt het me dat je zoon je uiteindelijk wel weer komt opzoeken als 'ie wat ouwer is

zal nu mischien even moeilijk worden, maar als 'ie iets ouwer is zal 'ie waarschijnlijk toch graag z'n vader weer willen kennen, als je ziet hoeveel moeite kinderen doorgaan om hun biologische vader(/moeder/ouders) te vinden die hun vader niet eens hebben gekend zelfs terwijl die vader hun verlaten heeft als klein kind...

dan heb jij als goeie vader(neem ik aan) die ook nog regelmatig contact heeft gehouden en niet zelf het contact heeft verbroken toch een uitstekende kans om een rol in je zoons leven te spelen zodra hij het belang daarvan ook inziet

 

en veel sterkte in de tussentijd, ik hoop voor je dat je zoon snel zal bijdraaien

Share this post


Link to post
Share on other sites

Man weet niet wat ik moet zeggen als ik dit zo lees. Wil je een hart onder de riem steken en sterkte wensen. Het blijft belachelijk hoe de maatschappij mensen die een jointje roken neerzetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat moeders op de bank s avonds een fles chiantie weg klokt is niet erg natuurlijk. Daar hoef je iet mee aan e komen.....

 

begrijp me niet verkeerd. ik ben gelukkig maar die wijven altijd. in het begin zeggen ze het ene en als je je omdraaid naaien ze je.....

 

hopelijk heb je je zoon mee. nog een aar jaar en hij mag zelf beslissen......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks all voor de bemoedigende woorden..

 

Ga het maar zo proberen te zien;

Dat ik mijn EX moet bedanken voor het gene wat ik weer heb mogen leren.

En dat ze me hier alleen maar sterker door maakt.

 

Fijn een wietforum waar je ook anders ff kan af reageren...

 

thanks all...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sterkte ermee man, ik was eerder het kind in deze situatie, maar dan gelukkig niet met zo'n fucked up gedoe...

Baal ervan dat vrouwen nog steeds zo manipulerend zijn na een scheiding ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is te belachelijk voor woorden, dat mensen zo met elkaar omgaan.

 

Als je samen de keuze gemaakt hebt om kinderen te krijgen, heb je ook ooit van elkaar gehouden, zorg dan dat de kinderen ook de liefde kunnen krijgen van beiden ouders , ook al ben je gescheiden.

 

Ik vind het ronduit belachelijk, als een van de ouders het kind volledig voor zichzelf opeist of er moeten oorzaken zijn, die niet door de beugel kunnen.

 

Zelf ben ik ook al 7 jaar gescheiden, ook al wonen ze bij mij, ze kunnen gaan en staan waar ze willen. Zal ze nooit en te nimmer verbieden hun vader te zien. Gelukkig ben ik niet de enige die blowt, mijn ex man doet dit zelf ook nog dagelijks. Zolang je maar goed voor je kids zorgt en hun niets tekort komen omwille van wat dan ook.

 

Veel sterkte.

 

Snap sommige vrouwen echt niet ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Thanks all voor de bemoedigende woorden..

 

Ga het maar zo proberen te zien;

Dat ik mijn EX moet bedanken voor het gene wat ik weer heb mogen leren.

En dat ze me hier alleen maar sterker door maakt.

 

Fijn een wietforum waar je ook anders ff kan af reageren...

 

thanks all...

 

Top ouwe ik hoop dat je vlug uit de ellende bent.

Soms zou je toch bijna........Bitchslap6.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja je kunt overal wat van vinden en er voor of tegen zijn. maar het feit (als dat echt daar op gebaseerd is) dat je eigenlijk gewoon met 1-0 achterstaat als je een blowtje rookt.. dat is discriminerend, en leid af van of jij als ouderzijnde aan je plicht voldoet die je als ouderzijnde hebt. Daar moeten ze naar kijken, mocht blowen jou tot waanzin drijven en ga je gekke dingen doen omdat je blowt.. OKE.. maar een simpele huis tuin en keuken blowert afstraffen omdat ie blowt.. is echt te gek voor woorden.. en dan vinden ze het gek dat sommige mensen tot waanzin gedreven worden en UITEINDELIJK gekke dingen gaan doen. fuck dit systeem en fuck de mensen die over jou oordelen terwijl ze je niet kennen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat ruikt sterk naar vooroordelend gedrag, zowel van maatschappelijk als juridische

kant. Moet nog wel iets van de ouderwetse stand zijn, het zogenaamde modelburger

( ja-knikker ) idee?

Ik heb geen ervaring met zoiets, ben niet getrouwd en heb geen kinderen. Vrouwen

zijn vaak listig, en gemeen wat dat betreft. Ze staan ook sterk in geval van een scheiding

en voogdij, of ze moet al alcoholist zijn of gewelddadig, en dan nóg...

 

Maar ik voel wel met je mee, sterkte en laat je niet hangen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
of ze moet al alcoholist zijn of gewelddadig, en dan nóg...

 

en dan NOG idd.. ze gaan er vanuit dat je als kindzijnde liever opgescheept zit met een dronken, slaagse moeder, dan een normale vader.

Vaak zijn kinderen ook niet eerlijk als het hierom gaat.. heb het jarenlang van dichtbij mee mogen maken.

 

mijn Pa had was getrouwd(2e huwelijk) met een vrouw die zwaar alcoholisch was, zwaar agressief was, en altijd als er politie bij kwam hielden die dochters hun bek. Ze zijn nu alweer 8 jaar gescheiden. kinderen waren gebrainwasht en hebben moeders altijd een hand boven haar hoofd gehouden en mijn pa als de schuldige aangewezen.

En nu komen die dochters verhaal halen over wat er toen allemaal is gebeurd, nu zien ze (leeftijd 20-25) dat d'r moeder een monster was, en dat zij altijd verkeerd gehandeld heeft, en dat ze eigenlijk gewoon in de bak zou moeten zitten om alles wat ze gedaan heeft.

 

uiteraard ook kinderrechters etc bijgeweest toendertijd, maar moeders mocht d'r kinderen gewoon in huis houden, was allemaal geen probleem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey maddwarf,

 

Het bekende liedje waar denk je dat de dwaze vaders vandaan komen. Ik heb het ook allemaal meegemaakt en je voelt je enorm misbruikt en achter gesteld. Leg je zoon goed uit dat het niet jou keuze is en maak hem duidelijk dat je hem niet in de steek laat en er altijd voor hem zal zijn en ga dan lekker achterover zitten. Laat je ex maar lekker alles zelf opknappen, er komt een moment dat jij weer nodig bent en dan kun je zaken doen. Tot die tijd, kun jij lekker bijkomen en je plan voor later maken. Wat ik zag bij mijn kinderen is dat ze enorm veel last hadden van dat geheen en weer en geruzie. Als je inderdaad dat spel niet meer mee speelt dan stopt het en wordt het voor je zoon beter (voor jou ff niet natuurlijk).

 

Er komt een moment dat je zoon behoefte krijgt aan jou als vader, daar hoef je niets voor te doen, dat regelt de natuur voor je. Jij bent zijn oervader en vroeg of laat wil hij weten hoe jij de dingen doet, wil hij bij je zijn en dingen van je leren. Het enige waar je voor moet waken is dat hij niet het idee in geprent krijgt dat jij hem hebt verlaten.Zorg er voor dat je hem op belangrijke momenten laat zien dat je er nog steeds bent, verjaardag, school en zwemdiploma's enz. Zorg dat je je goed laat informeren over hoe het met hem gaat.

 

 

Sterkte!

 

 

Kannabis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit lijkt op:

geschreven door een ADHDer ;)

 

Ongelofelijk dat ze je zo te grazen neemt...,& Schandalig dat je in de rechtbank behandeld word als hersenloze een junk

Ik hoop echt dat je zoontje nog bijdraait

En dat jij sterk bent en blijft

 

veel sterkte toegewenst

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd een ADHDértje ;) mijn zoon ook :spliff:

Het is hier in ned zo.

Is je zoon 12 of ouder heeft hij inspraak op zijn vaste verblijfplaats. bij vader of moeder.

Een vader heeft bij de wet recht op omgang met zijn kinderen.

Nu kan/mag een kind(met hulp van ouder of dwang etc) die omgangsregeling altijd aan vechten.

Dan worden de ouders samen gehoord zonder het kind erbij.

daarna word het kind gehoord.

dan mogen ouders weer naar binnen zonder kind, en dan verteld rechter haar bevindingen.

mogen ouders allebei op reageren.

Dan volgt vaak meteen een uitspraak, bij mij niet,krijg ik over max 4 weken.

Maar ze liet dus doorschemeren dat de bedoeling is dat hij het eerste jaar geen contact met me hoefde op te nemen om tot rust te komen...

Want hij gaf zelf aan niet naar mij te willen,...

Dan heb je weinig in te brengen, hij was/is compleet gebrainwashed...

Alles wat mij ten laste werd gelegd was klinkklare onzin...

 

PS Heb de rechter wel gevraagd dat als hij straks geen zin heeft om naar school te gaan, ons recht systeem dan ook deze beslissing maakt...

Kreeg ik weer eens geen antwoord op. Zoals op mijn meeste verweer...

 

greets

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...