Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
HideTheQueen

Kleinste outdoor autoflower

Recommended Posts

Vandaag heb ik besloten dat ik in mijn tuin in een tomatenkas(je) graag een bijzonder soortje zou willen kweken (voor zaad).

 

Nou vraag ik mij af welke plant er aan mijn omschrijving voldoet...

 

Omschrijving:

*Buitenplant

*Autoflower

*Zo klein mogenlijk (niet bewerkt, maar direct uit zaad)

*Schimmelbestendig

*Niet gefeminiseerd

 

Opbrengst mag laag zijn, het gaat mij puur om de magie ;)

 

Wie o wie heeft er een idee welke plant er het dichtste bij mijn droomplantje komt?

 

(en wie kan mij eraan helpen?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wil je er stoned (meer keuze) of high van worden? En hoe ruikt en smaakt jouw ideaal?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wil je er stoned (meer keuze) of high van worden? En hoe ruikt en smaakt jouw ideaal?

Het is echt voor de "lol" en magie.. Leukste zou high zijn trouwens!

De smaak mag ook alle kanten opgaan hoor, als ze maar niet "ranzig" is.

 

Is de lowryder iets voor mij? Is het waar dat deze maar 30 tot 50 cm wordt?

 

***OOk heb ik nu de tip AK47 Autoflower gekregen! Die ga ik zoiezo proberen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die informatie klopt wel inderdaad, maar met de oogsttijd mag je vaak 2 weken erbij op tellen. En wat ik heb gezien met lowryder is dat er tegenwoordig heel veel verschillende types zijn. Je hebt de soort die echt maar een 'stengel' is, maar ook een paar die vertakkingen hebben. Misschien is Automatic Mary iets voor je? Hier een verslag ervan en hier wat info.

 

tschuss

Share this post


Link to post
Share on other sites
Misschien is Automatic Mary iets voor je? Hier een verslag ervan en hier wat info.

 

tschuss

 

Inderdaad ook een mooi plantje! Hou ik ook in mijn hoofd!

Dit jaar denk ik dan de AK47 autoflower (inmiddels wat info over opgezocht) en eventueel kruisen met een ander ras (misschien met de MediQueen of nog de automatic Mary..?).

Share this post


Link to post
Share on other sites

super critical autoflower van Greenhouse, groeit prima buiten en is onderhoudsvrij...de wie dat ervanafkomt ruikt perfect en is lekker.....het zijn wel feminised seeds

Share this post


Link to post
Share on other sites
super critical autoflower van Greenhouse, groeit prima buiten en is onderhoudsvrij...de wie dat ervanafkomt ruikt perfect en is lekker.....het zijn wel feminised seeds

 

Is dat ook een hele kleine plant? Volgens een website is hij "gemiddeld" groot!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reguliere autoflowers zijn er niet zoveel (meer), bijna alle zaadbanken hebben $-tekens in de ogen en verkopen alleen gefeminiseerd.

Maakt de keus wel makkelijker:

 

Lowryder 1 is er van Sannie (Breeders Choice, gekweekt door forummod TNT), Zenseeds en nog een paar anderen waaronder de originele van Joint Doctor. Ik heb ooit de originele gehad en persoonlijk zou ik niet voor LR1 gaan, de smaak ging me na een tijdje goed tegenstaan.

 

Zaadbanken met reguliere autoflowers:

Buddha Seeds, Red Dwarf en White Dwarf.

Flash Seeds, verschillende w.o. de "Santa" (ik neem aan dat dit LR2 is, LR2 vind ik wel lekker, lekker high ook), redelijk geprijsd en verkrijgbaar bij o.a. Alien.

Joint Doctor, LR1, LR2 e.a.

Lowlife Seeds, best wel veel en ook kleine soorten, met o.a. autoblueberrie, auto ak en auto lemonskunk..

Breeder MDanzig heeft een aantal soorten en dan heb je nog

Short Stuff Seedbank van een rare Fransoos (die wel leuke soortjes schijnt te hebben).

(allemaal te vinden op http://en.seedfinder.eu/)

 

Deense zaadbank met veel niet-gefemde lowryderkruisingen (goedkoop): http://cannaseeds.dk/butik/index.php/cPath/28

Share this post


Link to post
Share on other sites

super critical autoflower is geen kleine autoflower. Auto blueberrie en lemonskunk ook niet. Als ik jou was zou ik ga voor een van deze:

 

-Auto Ak-47 (let wel dat je de auto haalt)

-Automatic Mary

-Lowryder 2 geen 1 inderdaad

- ADH47

- een Dwarf

- Diesel Ryder

 

er zijn vast meer, maar deze ken ik.

 

tschuss

Share this post


Link to post
Share on other sites

De autoflowerende Blueberry en Lemon Skunk die ik hier voorbij heb zien komen waren klein, stukken kleiner dan ADH47. Lowlife geeft resp. 10-14 en 12-14 inches op, da's toch klein?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik lees over het algemeen 60 cm. Ja een inch is ong 2,5 centimeter volgens mij. Maar wat ik heb gezien zijn ze wel ''groot''. Maar kan het ook mis hebben hoor!

 

tshcuss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor alle reacties tot zover al!

Meer reacties met suggesties zijn meer dan welkom...

 

Top forum dit!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier een AK 47 al in de bloei. Totale hoogte ongeveer 30 cm

 

gallery_21845_11906_246207.jpg

 

PF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb vandaag van iemand gehoord dat de "Blue Ryder" ook een hele kleine autoflower is.. Volgens zijn woorden: 10-15 cm!

 

Wie heeft hier ervaring mee?

En heeft iemand hier reguliere zaden van?

 

Mvg,

HTQ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een bestoven Adh47 dame van 15cm hoog.. moet nog een klein weekje.

Zal straks eens een foto plaatsen.

 

Lowrider 1 is ook erg klein. Heb er afgelopen zomer gehad en waren zo rond de 20 tot 30 cm

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
75 gram wiet van zon miniatuur plantje?

Nee, een ounce is 30 gram x 0.75 = 22.5 gr

 

Namaste ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha ook een mooi soortje..

Ik zoek zo veel mogelijk kleine autoflowers!

Als iemand reguliere zaden heeft van zo'n soortje dan ben ik erg geïnteresseerd..

Share this post


Link to post
Share on other sites

med_gallery_5972_6890_905277.jpg

 

en toen ik net even keek hoever de zaden waren vielen er zo een paar uit:

med_gallery_5972_6890_95097.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Haha ook een mooi soortje..

Ik zoek zo veel mogelijk kleine autoflowers!

Als iemand reguliere zaden heeft van zo'n soortje dan ben ik erg geïnteresseerd..

 

 

ik heb vorig jaar van de laatste zaadjes blueberry autoflower maar een zadenkweekje gedaan.

het gekke ding word een 30 cm hoog, tis ook echt een stokje met blad en een topje, ik heb er tot nog toe max 10 gram vanaf gehaald per plantje.

het is echt een hebbedingetje maar wel 1 die kwa smaak en werking wel leuk is (beetje zoetig, beetje high, niet te stoned )

dit jaar wil ik er maar weer eens mee verder spelen,los in de tuin en in de kas, eens kijken wat er van te brouwen is

Share this post


Link to post
Share on other sites
klein vraagje, heb je ervaring met die winkel? Is het een beetje een fatsoenlijke winkel?

Daar heb ik vorige week zaden besteld en snel binnen gekregen. Erg snel en hele mooie grote zaden! Echt top winkel hoor..

 

Ook goede keuze, en ik kreeg 5 zaadjes gratis erbij (wel ander soort, maar ook autoflowers)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...