Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
soca

Onbekende freebees 2006/2007

Recommended Posts

Ik heb pas wat freebees grootgebracht die ik nog had liggen van enkele jaren geleden. 2006 of 2007 moet dat geweest zijn.

Het gaat om de Bubblegum sativa pheno. "Grote opbrenger" stond ook op het zakje.

Nu ben ik erg benieuwd of er nog iets bekend is over de genetica en/of breeder van die strain, voor mij is dit een blijvertje en ik zou graag de afkomst weten. ;)

 

foto's:

 

gallery_6976_381_163955.jpg

 

gallery_6976_381_296272.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien handig om te vermelden waar je de freebees gekregen hebt. Maar ziet er inderdaad uit om van te smullen!

 

EDIT: Maar aangezien dit in sannie's corner staat is dat wellicht wat overdreven, haha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt, vergeten te vermelden, maar gelukkig wel duidelijk.

Gekregen bij een bestelling bij Sannie. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jahoor, als je ze goed bewaard is dat geen probleem.

Ik heb nog wel oudere ook ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat versta je onder goed bewaren? In de vriezer/koelkast, of gewoon in 1 gripzakje zaden en daar omheen nog een gripzakje..

Share this post


Link to post
Share on other sites

die kleur lijkt op killing field no7

 

tijdje terug zijn er in een maag van een mamoet zaden gevonden.... die doen het ook nog

als je zaden maar goed bewaard kan het 10tallen jaren goed houden

 

goed bewaren 2 grip zakjes eromheen en in de vriezer of koelkast

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaden in een zakje of epje.

Dat gaat in een luchtdicht afgesloten buisje met een paar rijstkorrels.

Dat gaat weer in een luchtdicht afgesloten curver-bak met een hand rijstkorrels erbij.

Die trommel gaat in de koeling en hou je goed op een constante temperatuur van 4 klein nulletje C.

 

gallery_6976_381_163615.jpg

 

Ik weet dat-ie paars is.

Iemand meer info over deze strain aub ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb geen info voor je...maar we een veer :spliff:

Wat een keurig nette verzameling en wat een gruwlijk heerlijke afgebloeide toppen ;)

 

Chapeau!

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks ;)

Alle genetica zou kunnen, maar alleen de breeder (of misschien de verstrekker?) zou hierover uitsluitsel kunnen geven denk ik.

Feit is dat ze vanaf week 2 bloei het hele hok volzetten met chewinggum geur. Het lijkt wel een kauwgomfabriek.

De smaak daarintegen is puur bosbessen, en zo typerend als ik niet eerder geproefd heb.

Daar kunnen diverse strains die de naam dragen nog een puntje aan zuigen. :spliff:

 

gallery_6976_381_52791.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zal nog even een updeetjuh doen, voor het geval er verder geen reacties meer komen.

De moeder zou een The One of Blueberry indica kunnen zijn. (tnx Sannie)

 

Omdat ze puur naar bosbessenjam ruikt en smaakt ga ik er vanuit dat de kans op een Blueberry Indica-moeder het meest waarschijnlijk is.

De vader zal dan wellicht uit de Indiana-Bubblegum genetica komen, reden voor de benaming misschien.

 

gallery_6976_381_44512.jpg

 

Ik heb zo'n 150 zaden van een budje dat ik bestoven had met een jongeheer van dezelfde selectie, dus voorlopig kan ik vooruit. ;)

Thanks iedereen voor het meedenken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uit e$kob@r's zaadvoorraad op OpenGrow:

BubbleGum A&D – esko

Bubblegum Bx – esko

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Citaatje van Nevil

 

It wasn't developed in the US. That's just the standard bullshit these boys put out to avoid admitting that it was pure Seed Bank stock.

The original BG was nice. I believe that it was a Big Bud Skunk X Nl5 SK cross. Later inbreedings, produced an inferior product.

I don't know about Silverback, but I do know my strains. Critical Mass, also comes from the BBSK line. Try crossing it to NL5SK, the result may burst a bubble.

 

Namaste ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...