Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
TriXal0ne

Bijzonderste strain

Recommended Posts

Wat is nou het bijzonderste soortje dat je ooit gerookt hebt? Voor mij was dat toch wel Voodoo. Bruine toppen heerlijke fruitcocktail geur, lekkere smaak. Verder lijkt de Vanilla Kush me wel lekker;

 

Het intense geurenpalet van de lange, dikke hoofdtoppen –zwaar beladen met rode en gouden trichomen – doet denken aan vanille en lavendel, met een hint van citroen en sinaasappelschil.

Morgen maar eens halen bij Barney's :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

* afrikaanse wiet in afrika, nog nooit zo high geweest....dit na een dik reggae feest op het strand.....

* Wiet vers van de plant geplukt ( dikke top was droog ) in de himalaya India.......

* Columbia wiet van Blue Bird amsterdam, relaxte wiet ooit...

* Mexicaanse wiet in shop Groningen...wat een lachkick man......

 

etc etc hahahah zo vreselijk veel soortje gerookt in mijn leven......

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een onbekende buitensoort toen ik in Ierland zat. Je werd high als een kerktoren, maar je kon er twintig per dag van rollen zonder kapot te zitten. Sommigen zouden dit slechte wiet noemen, ik noem het mijn beste wietje ooit:p.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net de Vanilla Kush gehaald bij Barney's, ooh wat ruikt hij goed! De standaart wietgeur ontbreekt totaal. Heerlijk om te roken ook denk toch iets can lavendel in de smaak ontdekt te hebben. Ik twijfelde eerst nog tussen de Pineapple Chunk (Pineapple Haze x Cheese X Skunk) Maar vond de combenatie van Pineapple en Cheese niet zo lekker ruiken. Post zo wel een foto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plaats maar eens een foto ja.

Kan ik even mooi vergelijken :D

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Red Hair. Gewoon zo'n soortje wat in de jaren '70 erg in trek was, maar wat je nu niet meer snel tegenkomt. Niet sterk, maar wel ontzettend lekker :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Red Hair. Gewoon zo'n soortje wat in de jaren '70 erg in trek was, maar wat je nu niet meer snel tegenkomt. Niet sterk, maar wel ontzettend lekker :D

 

Weleens over gehoord idd, nooit gezien. Wel een keer Red Haze gerookt (kruising misschien?) de geur was erg bijzonder smaak weet ik niet meer :)

 

@Zeebodem: Zie nu pas dat je er een kweekje van hebt :D Je hebt zeker een lekker soortje uitgekozen! Zit te smullen van de foto's! :)

 

 

De volgende joint die ik er van opsteek maak ik er een rookverslagje van :dope:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor het plaatsen van de foto's ;)

Zal als ik vanavond thuis ben wat van mijn gedroogde VK op de foto zetten en plaatsen :spliff:

Ik had er 3 pheno's tussen zitten,en heb ook zulke topjes als op jouw foto's.

 

Gr Zeebodem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben erg benieuwd, klinkt super! De "nog niet gedroogde foto's" zagen er iig héél erg goed uit, wat een knuppels zeg ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dr. Grinspoon was idd ook erg lekker! Toch vond ik deze niet zo apart als de Vanilla Kush kwa geur en smaak dan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Trixalone,

 

Hier de groene met aan de linkerkant een pheno die er paarse tintjes door had.

Qua smaak weinig tot geen verschil.

 

gallery_3487_2297_50795.jpg

 

Wat groene topjes..

 

gallery_3487_2297_16884.jpg

 

En deze steek er met kop en schouders boven uit ;)

Een beetje roze van kleur en zichtbaar met meer THC bedekt dan haar zusters.Ook een totaal andere smaak en een nog hardere stoned.

Smaak is een beetje zoetig en toch wat scherper in de keel.Op de foto,s in het kweekverslag is het de grote top met de aansteeker erop.In de kast stond ze op de middelste rij helemaal rechts.

Van deze pheno had ik er helaas maar 1 tussen zitten..

 

gallery_3487_2297_32082.jpg

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites

de oude northern lights van de positronics...de old skool growers hier zullen die zekers nog wel kennen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

een echte oude skunk, maar dan wel de echte..........

 

super skunk.......

 

heerlijk was dat.

 

de tijd dat je in de shop kon kiezen uit wiet uit landen als L: columbia, laos, verschillende afrikaanse landen..........dat waren tijden......toen alles nog voor je neus werd afgewogen, toen je op je 15-e voor een knaak wiet kon halen.......toen was het lekker.

 

ik ben juist afgehaakt toen de northern light kwam, sindsdien geen binnenwiet meer voor mij.

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Zeebodem;

Die zien er heerlijk uit! ;) Zal er zeker een rookverslagje van maken :spliff: Het viel mij idd ook op dat je hem op het begin niet echt voelt meer hij toch steeds scherper werd. Maar absoluut geen vieze nasmaak! Kan niet wachten ;) Moet zeggen dat ik die van jou er beter uit vind zien dan die van Barney's zelf..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat is nou het bijzonderste soortje dat je ooit gerookt hebt? Voor mij was dat toch wel Voodoo. Bruine toppen heerlijke fruitcocktail geur, lekkere smaak. Verder lijkt de Vanilla Kush me wel lekker;

 

Toevallig begin ik over een klein weekje een kweekje met 6x vanilla kush..

Ik vroeg me eigen wel heer erg af of het ook echt naar vanille smaakt.. want de vanille geur en smaak was de hoofdreden van deze zaadkeuze.

 

Verslag volgt in de indoor sectie B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Filippijnse, Indonesische wiet, Ghanese scissorhash of deze Shashamene uit Ethiopië

 

gallery_16467_6951_614276.jpg

 

Namaste B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zelf vind ik dat deze strain wel een killer wietje SSH X Disel /cheese

 

knalt lekker de pan uit

 

 

gallery_23151_9741_131812.jpg

 

gallery_23151_9741_436839.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat de rasta's het hebben verkocht zeg........hahahaha met dank aan haile selassie i.

 

wil ik ook wel roken!!!! uit het heilige rasta gebied, kikke hoor......dus die rastas zijn stiekum aan ut dealen gegaan haha zal wel alleen om de naam gaan, en niet echt uit dat gebied.......

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Wow , El M. wat een prachtige genetica ....waar smaak de Etiopische naar.....?

Zeker prachtige genetica die je niet vaak ziet, maar de geur van de bloemen is muntig & de smaak neigt naar sandelhout & een beetje hashig.

 

 

@ejb

 

Tis ook geen echte sinsemilla ;)

 

Namaste B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

bush weed.

 

lekkkkkkkeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr zaadje meer of minder, who gives a fuck....... ik niet, vond ut leuk om die ouwe columbia weed schoon te maken, zaadje hier, stokje daar, blaadje zus, dingetje zo...kon je een kwartier boven die lekkere geur hangen!!! heerlijk.

 

enjoy it !!!

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...