Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

YungBuddha

Opstelten: 'Ook A'dam krijgt wietpas'

Recommended Posts

Guest elmanito

Volgens Abdelhaq Mounaim zijner ‘steeds meer mensen van overtuigd dat de machtige drugskartels en de echt grote criminelenminister Opstelten in hun machthebben sinds hij van 1987 tot 1992 directeur-generaal Openbare Orde en Veiligheid bij het Ministerie was’.

‘In Mexico denken de indianen niet voor niets dat Opstelten de reïncarnatie van een van hun engste afgoden is. Vergeet niet dat Opstelten lid is van allerlei enge clubjes. Zoals het Remonstrants Broederschap. Papa Opstelten was directeur van de AMRO-bank en dikke maatjes met de Amerikaans Remonstrantse familie DuPont. Juist, de chemiegigant DuPont, die er voor zorgde dat de hennep werd verboden. Niet omdat wiet gevaarlijk zou zijn. De hennepvezel was de grote concurrent van een DuPont-uitvinding, nylon. Door het hennepverbod konden zij meer nylon verkopen.’Volgens Abdelhaq Mounaim uit de Rotterdamse Slaghekstraat‘weet iedereen die een beetje nadenkt, dat alleen criminelengaren spinnen bij zijn heksen- jacht’, want: ‘Als je alcohol entabak wel kunt reguleren, waarom de minder schadelijke wiet niet?

 

gallery_16467_6951_1149.jpg

 

http://www.scribd.com/doc/47946293/3910dec2010p16-1

 

Namaste :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan me sowieso niet voorstellen dat dit er zomaar doorheen komt.

Alleen qua coffeeshops praat je al over honderden mensen in Amsterdam die hun baan gaan verliezen.

Honderden miljoenen aan (belastbare) inkomsten die verdwijnen.

Dan heb je nog alle head-, grow- en smartshops.

 

Maar ook de hotels en de horeca en detailhandel in het algemeen zullen zeer zware klappen krijgen.

En geloof me maar, er zullen ook substantieel minder mensen voor de deur staan van het Anne Frank huis, Van Gogh Museum, etc.

 

Kortom de invoering van de wietpas is een bom onder de economie van Amsterdam.

En je kan veel doen in Amsterdam maar je moet niet aan de centen komen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

en dat doet opstelten wel; en er word hem geen stroobreed in de weg gelegd

waar is de nederlandse mentaliteit gebleven

laten we zo met ons sollen als bevolking ?

 

 

lijkt me van niet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er kom vast een toeristen pas. Die kan je bij de vvv kantoren kopen

Voor €10 verdient de staat erweer aan

En trouwens wat is het probleem van die pas

Je kan toch ook die pas achter laten bij de shop

Dan kan iedereen hem gebruiken ombinnen tekomen

Ik ga ook op de seizoenskaart van een maat naar voetbal

Volgens mij niet strafbaar als de shop maar op de leeftijd let

Gr bots

Share this post


Link to post
Share on other sites
En trouwens wat is het probleem van die pas

Je kan toch ook die pas achter laten bij de shop

 

De bedoeling is dat je straks geregistreerd staat bij één shop.

Dus niet alleen ben jij en je wietgebruik straks persoonlijk te identificeren (en ook hoeveel geld je eraan uitgeeft dus als je een uitkering hebt, kun je blowen wel vergeten), je kan ook niet bij andere shops kopen.

De pas is uiteraard persoonsgebonden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nazi praktijken zijn het

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar het digitale patienten dossier ging ook niet door

Ivm privacy reden. Hoe kan dan dit wel ? En nog een vraag

Wie gaat dit controleren de gemeentes ?

Gr bots

Share this post


Link to post
Share on other sites

de politie hahahahaha

dat zijn nuttige zaken weet je wel .

 

NL gaat in een hele hele hele diepe put terecht komen als die wietpas er komt

ze gaan de eindjes niet aan elkaar weten te knopen

70% is toerist dat over de vloer loopt in de coffee shop .

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey... steun van onze zuiderburen

 

ook jullie mogen actie gaan voeren hoor

dat je straks geen jointje meer kunt halen in NL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Walgelijke kwal die Opstelten met zijn ruggengraatloze-anti-wiet vriendjes beslissen over zaken waar zij totaal geen verstand van hebben, hetzelfde wat er gebeurd met SOPA :) grijze oude mannetjes die net een computer kunnen aanzetten die beslissen gelijk over zaken waar zij geen idee van hebben en gigantische gevolgen hebben en niet hand in hand gaan met de burger of in iedergeval experts.

 

Volgende week laat ik een dakloze man een open hart operatie op mijn geliefde uitvoeren aangezien dit de normale stand van zaken is tegenwoordig.

 

Stelletje dwazen kom nou verdomme d.m.v een aantal experts met een oplossing, mensen die verstand hebben zodat deze dynamische wiet wet eindelijk een keer zwart op wit gereguleerd kan worden en er geen gezijk meer is.

 

Het is enigszins wat paradoxaal allemaal in het buiteland word bijvoorbeeld de kweek legaal zij doen flink wat stappen vooruit en Nederland schaatst achteruit.

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
hey... steun van onze zuiderburen

 

ook jullie mogen actie gaan voeren hoor

dat je straks geen jointje meer kunt halen in NL

 

 

gisteren stond op de Belgische teletext dat de hollandse drugrunners het nu gewoon in Belgie verkopen....( minder pakkans...) vooral aan Fransen... :D

 

 

 

ksnap niet dat jullie zo verbaast zijn over de aanpak van dit vvd pvv cda gebeuren :) ....dat stond toch duidelijk in hun verkiezing progammas :) ...en dat wordt dus gwoon uitgevoerd...als opstelten ter plekke dood blijft...dan voert iemand anders dit gezamelijke beleid uit.. :dope: :D

 

mja...weten jullie iig wat je kiezen moet...volgende keer... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach dat beetje rommel dat je ken kopen in de shop

zelfs amnesia is niet meer sterk genoeg na een week sugar punch gerookt te hebben van sannie uit je eigen tent :D

zolang er maar geen verbod komt op pakjes van growshops naar ons no stress .

 

geef mij maar een zak met 5 gram hoor voor gedraaide joints moet ik niet .

voor die 3 € heb je een pakje shag :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

kweken moet voor eigen gebruik legaal worden

25 planten kan iedereen wel even mee vooruit toch

 

bij harborside mag je legaal 45 stekken per dag kopen

 

IN amerika

 

 

 

En hoe pietluttig zijn we hier er mee bezig :D

 

 

 

te triest voor woorden hier in nederland

beter komt de cannabis branche ook snel in actie

 

 

 

 

@ carpie

ik heb niet op geert gestemd hoor

 

wees maar niet bang :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Spannende tijden gaan weer terug komen, zoals huisdealertjes met hun stash die al paranoia worden bij gebel of geklop bij de buren of loop je op straat en hoor je eens psssst nog wat nodig???? Heb je het gehaald en weet je je huis te halen, snel 1tje rollen en bij de eerste haal ben je al high in the sky where the birds never fly van de adrenaline, want dat wilt Opstelten angst zaaien zodat we weer allemaal paranoia worden, want zo hou je de mensheid in toom.Van actie komt reactie dus gewoon rustig blijven en op een diplomatieke manier actie voeren, oja vergeet de humor niet.:)

 

big-NL0004_5.jpg

 

Namaste :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

john beton, je snapt 't niet. Enneee "als Opstelten er niet zat zat er wel iemand anders die hetzelfde deed"

 

dat kan niemand zeggen.. maar Opstelten is de eindverantwoordelijke van dit gebeuren.. die man moet beslissen wat GOED is, en wat SLECHT is.. en daar een passende aanpak bij vinden. Mr. Opstelten slaat de plank volledig MIS. verrekte kwal dat is het.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Amnees "die man moet beslissen wat GOED is, en wat SLECHT is"

 

Een moderne Josef Mengele dus?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maar het digitale patienten dossier ging ook niet door

Ivm privacy reden. Hoe kan dan dit wel ? En nog een vraag

Wie gaat dit controleren de gemeentes ?

Gr bots

 

Het moge ondertussen duidelijk zijn dat Dhr. Opstelten zich niet laat hinderen door enige kennis, zij het wetenschappelijk, medisch, of anders.

Hij roept gewoon op alles 'Strenger straffen' en de CDA/VVD achterban vindt het te gek.

Immers alles wat niet goed is in Nederland komt, in de ogen van deze mensen, doordat anderen teveel mogen.

Iedereen zou eigenlijk zo moeten zijn als hun dan zou alles goed zijn; dat is wat met name de CDA'ers denken.

 

Opstelten heeft dan ook in het verleden zich niet laten stoppen door het feit dat zijn plannen ondoordacht zijn.

Het interesseert hem helemaal niet om na te denken over hoe het in praktische zin uitgevoerd moet worden. (en ook niet wat dat gaat kosten en of dat wel efficiënt is.)

 

Dat sommige van zijn beslissingen zelfs in strijd zijn met de beginselen van de Democratie en de Rechtsstaat boeit hem zelfs niet eens.

 

Elmo heeft dan ook gelijk als hij hier een fascistische tendens in ziet.

CDA en VVD blinken er in uit om als ze eenmaal door de bevolking gekozen zijn en plaatsgenomen hebben op het pluche, om als autocratische absolute bestuurders te gaan regeren, alleen afgaand op hun eigen overtuigingen en lak hebbend aan alles en iedereen.

 

Dat zij, zelfs als kabinet, hun bestaansrecht ontlenen aan het feit dat zij de bevolking horen te dienen, en ook als bestuurder rekening met het democratisch mandaat (i.e. wat de meerderheid van de bevolking eigenlijk wil) hebben te houden is iets wat het CDA met name heden ten dage ontbeert.

 

Met name drie kabinetten Balkenende hebben er toe geleid dat de Nederlandse democratie grondig is uitgehold door juist die mensen die haar eigenlijk zouden moeten beschermen en ook dat de overheid tegenwoordig de burgers ziet als vijand. (of als melkkoe, of als onruststoker)

 

 

De lessen van 40-45 worden in een rap tempo vergeten.

We zouden er doordrongen van moeten zijn waartoe het kan leiden als de overheid de vrijheid van het individu gaat beknotten, mensen gaat registreren en de democratische rechtsgang reduceert tot spelletje.

Wat op het internet gebeurt nu is precies hetzelfde.

De overheid wil de controle zelfs zonder dat er zelfs maar een rechter of rechtsgang aan te pas komt.

Als ze dit kunnen, is het maar een kleine stap om ook andere dingen te beslissen zonder dat jij je voor de rechter kan verdedigen.

Minister Kamp wil dadelijk dat mensen zonder werk gedwongen kunnen worden te verhuizen naar waar wel werk is.

Schippers denkt erover mensen die roken of dik zijn straks meer te laten betalen voor zorg en men heeft zelfs erover dat deze mensen makkelijker ontslagen kunnen worden.

M.a.w. straks bepaalt de overheid waar jij mag wonen en wat jij in je vrije tijd en met je eigen lichaam mag doen.

Dit soort ontwikkelingen zouden 20 jaar geleden nog volledig ondenkbaar zijn geweest.

(Dit soort dingen associeerden we hiervoor vooral met communistische of fascistische landen)

 

Overigens wordt het patientendossier er nog steeds doorheen gedrukt.

Dat verhaal is ook nog niet over.

 

 

VERZET U!

 

vive la resistance

(want we zouden over twintig jaar wel eens in een heel andere wereld kunnen leven.)

 

PS. deze ontwikkeling is niet typisch Nederlands. Men laat zich binnen CDA en VVD graag beïnvloeden door de republikeinen in de VS en andere conservatieve groepen zoals de Teaparty.

Het is niet moeilijk hier het voorbeeld in te herkennen van de huidige politieke polarisatie en toenemende neiging naar geweld en harde oplossingen. Trouwens, 9/11 is lang geleden en Osama is dood maar er wordt geen telefoon of computer minder voor afgeluisterd en wil de Patriot Act zelfs uitbreiden. (Binnen de Amerikaanse Wet is het al zo dat iedereen, ook buitenlanders inclusief jij en ik, zonder tussenkomst van een rechter gearresteerd of vastgezet kunnen worden. (en ergere dingen)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opstelten is een vreemd soort Trotskist. Heel raar verschijnsel in onze moderne maatschappij.

@Elmo: Voor justitie weer rare dingen gaat doen: Zullen we het twee lampjes maken (600) en niet net als die malle club over plantjes praten? Het zijn vaak de interressantste planten die klein blijven (X18 Bijvoorbeeld) en dan heb je er gauw 36 onder 1x600 watt nodig om een paar onsjes te halen. Voor privé gebruik acht ik 2 lampen van 600 watt netjes. Vergeet niet dat een eigen gebruik kweker niet dag in dag uit met kweken bezig kan zijn. En als die dan ook nog schoolgaande kinderen heeft die met vakantie weg willen dan kun je voor de langer bloeiende soorten gemiddeld maar 1 x in de 2 jaar een ronde doen. Dan kom je nog maar net aan 1 gram per dag en dat is voor ADD en ADHD al te weing.

Ik denk dat als we iets willen bereiken we inderdaad eerst eens wat moeten gaan organiseren om de kweek voor eigen gebruik gelegaliseerd te krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

klopt dat moet zeker legaal worden

en of je er nou 1 of 2 600 watters er boven hangt... moet ook niet uitmaken

persoonlijke voorkeur heet zoiets :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

elmo waarom gaat jouw teller van berichten niet door????? blijft haken op 4993 terwijl je al aan je 5000 had moeten komen.......

 

ik ben laatst 6 weken in thailand geweest en daar met veel mensen gepraat, altijd als je zegt dat je uit NL komt ( soms horen ze het vanzelf wel aan ons prachtig NL-Engels accent hhaaha ) praten mensen met je over ons gedoogbeleid. Ze snappen er niks van.....wiet is legaal maar illegaal?!?!?!? huh? Nu moest ik ze uitleggen dat ik als hollander mijn eigen shops niet in mag.......als ik in amsterdam ben kan ik geen lekkers bij BLue Bird halen, niet naar de tweede kamer, want daar mag ik niet in, want ik heb geen pasje...........

 

nu ken ik gelukkig de hashboer van onze stad, dus dat is geen probleem, kweek ik mijn eigen bio buiten medi wiet.....

 

maar dit is echt erg.....de term fascistisch snap ik dan ook wel, die fascisten hadden toch een zin bedacht "eigen volk eerst!"maar zelfs dat gaat niet op hahahah

 

ik wil dat iedereen ter wereld van zijn of haar wietje/hashje kan genieten, zonder uitbuiters, zonder geweld, zonder politiek, vrij worden...vrij zijn door wiet/hash te smoken/eten/drinken.!!!!!

 

fokking kut land......maar laten we ook niet vergeten wat we wel hebben, in thailand/malaisie knopen ze je op als je wiet hebt......

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Voorlopig zijn de shops in het zuiden het eerst aan de beurt en pas in januari 2013 de rest.Opstelten is lid van de broederschap van remonstranten & die zijn juist voor de vrijheid van het individu heb ik afgelopen vrijdag begrepen.Opstelten handelt meer uit de visie van de PVV & SGP voor hun gedoogsteun aan onze lieve minderheidskabinet dan uit zijn eigen religeuze achtergrond.

Daarnaast heb je natuurlijk een stelletje in het CDA zitten die ook liever zien dat alles ondergronds verdwijnt, want NL moet een drugsvrije samenleving worden, maar dan kunnen ze wachten tot pasen & sint juttemus op 1 dag vallen.Dit kabinet heeft een muur om zich heen gebouwd & gaan op hun destructieve manier verder om NL in de afgrond te duwen, maar het gat dat ze nu aan het graven zijn vallen ze zo zelf in.Het is gewoon een kwestie van tijd.

 

Namaste :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...