Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Tw!tchy

Half-pipe scrog in DR 120 met Gavita! 1.03g/w gehaald, nu verder...

Recommended Posts

Toch maar weer een topic geopend ondanks dat ik verder wilde zonder verslagen: Ik mis jullie ;)

 

Misschien maar ik nog voor mijn halfpipe scrog KAST een ander topic, die is al een stuk verder namelijk, met 4x Shackzilla.

 

Nou goed, dit is dus het topic voor de DR 120 tent!

 

Mijn setup:

DR 120 tent (120x120x200)

400 watt Digistar EVSA

400 watt HPS Philips Son-t Plus

2x 150 liter aarde bak

Per bak 120 liter Plagron Light-Mix, 1 week na 12/12 aangevuld met 20 liter Grow-Mix per bak voor wat extra wortelruimte en voeding

 

Voeding:

6 Buffertabs per 150liter aarde bak

1,25 Liter Wormenmest per bak

Halve cup Fish Powder per bak

Halve cup Palm Tree Ashes per bak

Een bak Sannie's perfect start door de aarde

Sannie's Bacto

Sannie's Mycorhizzas

BAC Bloeivoeding

BAC PK Booster

Humboldt Deuce Deuce

Yucca

Seaweed powder

Guanokong

(Bovenstaande allemaal in kleine hoeveelheden, het is maar 400 watt he :execute )

 

Doel is om deze ronde 1.1 gr/w te halen door een lekkere grote half-pipe te maken in de DR 120, afgelopen ronde was 1.01gr/w (typfoutje in de titel), maar ik had nog wat plekjes die niet bezet waren door toppen, dus dat moet beter kunnen!

 

Foto's komen lekker morgen :wtf2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe voeg je achteraf aarde toe?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon lekker er op gooien :execute De aardebakken zijn beiden niet tot de rand gevuld he ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben er ook bij! Dit gaat weer een goeie worden!

 

Succes!

 

Hoe lang ben je deze keer van plan om voor te groeien??

 

R.

Share this post


Link to post
Share on other sites

succes

en aarde erbij gooien

doe ik ook altijd

weer mooi je bak gevuld tot de rand

 

lekker bezig

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou geen Guanokalong door de aarde doen met myccorhiza's, die floreren dan niet goed.

 

Mooie setup in ieder geval, ik volg je!

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes gozer, shackzilla is er 1 die ik ook nog wil gaan growen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ga ik volgen.

 

Ik scrog ook en volgende ronde, binnen een 30-40tal dagen, zullen dat ook shackzilla's zijn:). Ik zal dus wat van jou kunnen leren gezien ik ook met wormenmest, buffertabs, batshit, BACvoeding en nog wat toevoegingen werk.

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Donnie: In mijn voeding staat wel Guanokong, maar dit zit nog niet door de aarde heen, dat gaat vanaf week 3 bloei in hele lichte mate..

 

@ Thanatos: Welke soortjes heb je al gescrogt? Ik ga voor je bijhouden hoe lang shackzilla doorgroeit in de 12/12 periode, is wel interessant natuurlijk :execute

 

Thnx voor de reacties, ze staan al even op 12/12, zal zo fotos uploade ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou, de eerste foto update dan maar :execute

 

Dit was 3 weken terug, de stekjes had ik hier al een dag of 8-9 samen met de ontkiemende shackzilla's onder 250watt HPI staan. Ik laat stekjes eerst ruim een week doorwortelen in 6 literpotjes, ik heb echt een hekel aan gekloot met LV in mijn tent en wil mijn filter ook niet verkloten of er af halen, ze moeten gewoon goed mee komen met zaadplanten :wtf2:

Eenmaal overgepot in de tent:

Links 3 PP stekken, Rechts achterin 2 PP stekken en voorin 2 Shackzilla zaadplantjes

gallery_30799_12348_21654.jpg

 

de mix is vanwege een maat die me gratis PP stekjes aanbood, ik wilde ze toch een keertje hebben om te zien wat voor opbrengst ik hiermee kan behalen, en mijn shackzilla's waren op aangezien een hoop niet ontkiemde en ik dus meer zaden nodig had voor mijn kast waar 4xshackzilla in staat.

 

 

Sinds 30 januari staan ze op 12/12, gisteren toen ik de foto's schoot dus een week

Het hele veldje tot nu toe (scrognet komt deze week er boven)

gallery_30799_12348_25354.jpg

 

De rechter bak met voorin twee shackzilla's, achterin twee PP stekken

gallery_30799_12348_49889.jpg

 

Linker bak met 3 PP stekken

gallery_30799_12348_51212.jpg

 

Rechter bak, ik had al gediefd voor de foto's

gallery_30799_12348_47238.jpg

 

Linker bak (de PP voorin heeft twee vertakkingen die gediefd moeten worden, maar daar maak ik stekken van, nog even een dagje wachten ;) )

gallery_30799_12348_91639.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er mooi uit.

Heb een abo op deze. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fijn dat jullie weer mee kijken jongs :wtf2: Heerlijk weer twee nieuwe topics, houdt mij ook een beetje bezig :execute

 

Op de foto hebben de stekjes trouwens wat paarse stelen, het was van de week een keer veels te koud geworden, was 1 dag vergeten de verwarming aan te zetten tijdens donker, dus het was daar 9.5 graden op het diepste punt ;) Ze hebben het inmiddels weer naar de zin!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ga je ook volgen ;)

 

ik vind persoonlijk dat je stammetjes een beetje dunnetjes zijn op die laatste foto..

zijn dat de stekjes of de de zaadplantjes.. stekjes neem ik aan???

succes iig man, de 1,1 gram per watt is je gegund!

 

lemon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn stekken ja, die zijn altijd wat dunner :execute De zaadplantjes zijn ook nog niet heel groot, maar groeien nog een dikke 2 weken door. Kijk vanavond na een uur of 10/11 eens in mijn kast topic, daar staan vier shackzilla's die nu net bloeien (3 weken 12/12), ik zal speciaal voor jou even foto's maken van de stammekes ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie volle boel in huize Juicy, gaat goedkomen daar denk ik zo!

 

Gr,

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey twitchy,veel succces met je kweekje,

ziet er weer veelbelovend uit...

Mooi gedaan met die scrog vorige ronde,

laat het je deze ronde net zo goed gaan of nog iets beter he :execute

 

grtjs blowke ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mooie volle boel in huize Juicy, gaat goedkomen daar denk ik zo!

 

Gr,

Donnie

 

Volgens mij ben je in de war ;)

 

@ blowke: Het moet beter dit keer! :execute Vorige ronde was ook echt super hoor :wtf2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 11 op 12/12!

 

Heb vandaag het scrognet er overheen laten zakken, ze zullen nog flink groeien maar heb de boel alvast in de juiste groeirichting gezet: wil aan de hoge kanten van de half-pipe de boel goed vol hebben, dus grote groeischeuten liggen die kant op.

 

Ook nog even een keer wat gediefd wat sowieso het net niet zou halen, ze zijn er dus helemaal klaar voor.. Kom maar op met die bloei! :D

 

gallery_30799_12348_88106.jpg

 

gallery_30799_12348_160121.jpg

 

gallery_30799_12348_127952.jpg

 

Hier zie je mooi hoe ik met klemventilatoren zorg voor een briesje over het net, de bovenste van de drie staat wat meer neerwaarts op het midden gericht.

gallery_30799_12348_37180.jpg

 

 

De grootste shackzilla is trouwens als enige van alle planten iets overvoed :S zal wel wat meer bactowater aan haar kant gevallen zijn...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi werk gast, je wordt er al snel handig in :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...