Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

HollandsHoop

Researchvragen.

Recommended Posts

Dag!

Ik heb een aantal vragen tbv een Nederlandse tv-serie die ik ontwikkel.

Wie kan mij aan antwoorden helpen op de volgende vragen?

1. Hoeveel hennepplanten kunnen er in een hectare grond?

2. ****************

3. Vanaf wanneer zouden er (indoor) stekken moeten worden gekweekt om die later op het land te planten?

4. Hoe groot zijn de planten als ze gepoot moeten worden?

5. ****************

6. Leuke/interessante/ludieke quotes, incidenten, verhalen, technieken, specialiteiten en tips zijn altijd welkom via PM.

 

Alvast dank!

 

Mvg

 

MacFranky

Edited by Aad
Nr. 2+5 waren nono's.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb je wel door, je bent van de politie! Zo kunnen jullie kijken of de strafmaat aangepast moet worden! Geef toe!

Share this post


Link to post
Share on other sites

wel een leuk verhaal.

 

100 big bangs vanaf zaad in volle grond (guerilla)

1 per vierkante meter

7 weken voorgroei binnen

gestart in mei

afgebloeid in oktober

totale opbrengst 0,0 kg wegens rot

retail van ca. whatever / kg toendertijd

totale omzet 0 euro

 

totale winst -500 euro ;) en dan tel ik het arbeids uurloon niet eens mee.

 

als je deze gegevens gebruikt zit je redelijk in de buurt van de realiteit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

een hektare is 100x100 meter ;) ...stekjes kan je zetten om de 50 cm....maar wat denk je van geur....dat wordt behoorlijk ergg hoor... :execute ...hoeveel ruimte heb je erom heen....?

 

er is geen 1 wiet plant er zijn zo veel soortjes vroeg en laat en klein en groot...te veel om te noemen...

 

en legale prof. buitenteeld is er niet in Nederland

 

gr

 

Carpie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien dat ze je op jointjekweken.nl wel kunnen helpen? LATERSZ!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben wel erg benieuwd naar de tv-serie.

 

Forumregels artikel 5 deel 2 (zie menu 'help' rechtsboven aan de pagina):

Verboden handel. Overeenkomstig het Nederlandse recht is het niet toegestaan om middels WietForum.nl (hiermee wordt ook de pm-functie van Wietforum.nl bedoeld) een aanbod of vraag naar cannabis plant of plantdelen openbaar te maken. Alleen voor cannabis zaad bestaat de uitzondering zoals ook in de Nederlandse Opiumwet is opgesteld. (Zie Het grote zaden ruiltopic) Het noemen van prijzen is een indicatie voor een vraag of aanbod van cannabis planten(delen) en dus ook verboden op WietForum.nl. (uitgezonderd zijn coffeeshopprijzen) Onder verboden handel zoekt WietForum.nl aansluiting bij lijst I en II van de Opiumwet. Dus de vraag en aanbod van harddrugs is verboden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vanavond aan de keukentafel:

 

Hey schat, hoe was je eerste werkdag @ plukteam?

 

Ben er geen steek verder meegekomen.

 

Maar je zou toch gaan infiltreren?

 

Ja ik pak volgende week een andere nickname want het blijkt een stuk lastiger te zijn dan ik dacht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is maar goed dat whazzup een stokje steekt voor die dubbele accounts dan.. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
o hennep..., sorry verkeerde forum dude!

 

 

idd :execute ...voor hennep die wel legaal( met vergunning) is heb ik deze site voor je.... :wtf2:

 

http://hempflax.com/

 

 

 

bij boeren die het verbouwen kan je mooi filmen...

 

succes met je film/docu ! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien... voordat je uberhaupt antwoord zou krijgen, zou je eerst wat info over jezelf en de serie kunnen geven. En misschien waarom je het doet, met welk doel, wie je ermee wilt bereiken en welke omroep.

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk dat die niet meer trg komt. ahha ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito
Dag!

Ik heb een aantal vragen tbv een Nederlandse tv-serie die ik ontwikkel.

Wie kan mij aan antwoorden helpen op de volgende vragen?

1. Hoeveel hennepplanten kunnen er in een hectare grond?

2. *****************

3. Vanaf wanneer zouden er (indoor) stekken moeten worden gekweekt om die later op het land te planten?

4. Hoe groot zijn de planten als ze gepoot moeten worden?

5. *****************

6. Leuke/interessante/ludieke quotes, incidenten, verhalen, technieken, specialiteiten en tips zijn altijd welkom via PM.

 

Alvast dank!

 

Mvg

 

MacFranky

 

Het zou mooi zijn als je eerst eens ff voorstelt zoals je akkoord bent gegaan met de regels die hier gelden. Klik :execute

 

Gaarne ook wat meer achtergrond info over de TV-serie???

 

Namaste ;)

Edited by Aad
Doen we nog wat voor ons geld...modmensen? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

daar gaat de Hoop van Opstelten.......

 

ejb

 

5. *********

 

een *

 

kon het niet laten.

 

ejb

Edited by Aad
;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat weegt meer, een kg wiet of briefjes van 50?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo te zien wordt er flink wat gerookt op dit forum tijdens het schrijven ;)

 

Ik hoopte eigenlijk op wat antwoorden, maar wie weet komt dat nog. Moest erg lachen om -500, en dank voor de henneplink; justitie doet vrij hysterisch als het gaat om het gebruik van echte planten tijdens het filmen, dus wie weet komt het gebruik van legale planten nog van pas. (Al zullen de echte kenners dat van een mijl afstand spotten.)

 

Veel kan ik er natuurlijk nog niet over kwijt, behalve dat het gaat om een oer-Hollandse, tragisch-komische tv-serie die zich afspeelt tegen de achtergrond van de wietteelt. Hierin zit ook een karakter die zich met buitenteelt bezighoudt en dat grootschalig zou willen aanpakken. (of dat lukt/realistisch is, is een ander verhaal) Wel leuk als dit karakter in ieder geval theoretisch weet waar 'ie het over heeft als 'ie een rekensommetje moet maken.

 

Zoals gezegd; ik zoek geen handleiding, oid, maar statistics. Tricks of the trade.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste Hollands Hoop,

 

Gefeliciteerd, je bent lid geworden van Wietforum. Voordat je gaat posten gaarne aandacht voor het volgende:

 

1. Je bent akkoord gegaan met onze spelregels, maar heb je ze ook wel gelezen? Doe dat nu EERST. Bij het niet naleven van de regels kun je verwijderd worden van het forum.

2. Stel je DAARNA voor in de wie is wie sectie

3. Je zult ongetwijfeld vragen hebben. Maar de meeste zijn al gesteld. Zoals je gelezen hebt vragen we onze leden om EERST GOED te zoeken op het forum VOORDAT je een vraag stelt. Zoek ook de growguide na.

4. Iedere sectie heeft "sticky topics". Deze staan altijd bovenaan. Lees deze topics eerst door, hier staan de meest gestelde vragen in en aanwijzingen voor het gebruik van die sectie.

 

Met name dat laatste is echt een vereiste. Kijk eens goed naar de zoekmogelijkheden, zoals alleen in de titel zoeken of het hele bericht, en alleen de berichten weer te geven waarin je zoekterm voorkomt of de topics. Bij zoeken naar een combinatie van meerdere woorden zet je een "+" voor elk woord, dus bij zoeken op "grote buds" tik je in "+grote +buds". Zie ook de help in het zoekscherm.

 

Er is overigens ook een uitgebreide help beschikbaar.

 

Uitgebreide beginnerstips en richtlijnen voor het gebruik van het forum zijn beschikbaar alsmede een overzichtstopic met een aantal belangrijke topics voor beginners

 

Namens het mod-team bedankt en veel plezier!

 

 

@Topic

zoals je ziet zijn wij een vrij gesloten groepje, welke niet per sé informatie verstrekt.

Een van de belangrijkste regels van onze hobby is "mondje dicht".

Alle informatie kun je met behulp van een beetje "research" hier in deze sectie vinden.

(behalve de prijzen, hierover is geen info te vinden. (volgens onze Boardrules))

Dus, effe zoeken!

 

 

"het gaat om een oer-Hollandse, tragisch-komische tv-serie",

deze serie kennen wij al.

Het is Politiek Den Haag met Ivo Op Stelten in de hoofdrol. ;)

 

Groetjes

Torsti

Share this post


Link to post
Share on other sites

passeer je uitnodiging tot introductie niet.

zoals je ziet wordt je met aardig wat scepsis ontvangen.

dus een goeie introductie zou helpen...

 

Te vaak is het plantje/kwekers in een kwaad of dom daglicht gezet,

dus onze argwaan is gepast.

Reden temeer om wel uit de doeken te doen wat het perspectief wordt t.o.v. de kweker,

een tokkie figuur

ijzerwagen jonguh,

of een fitnesboy zijn stereotiep genoeg om hier geen info te halen.

 

dus je moet iets anders van plan zijn, om je info hier te zoeken.

 

grtz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat weegt meer, een kg wiet of briefjes van 50?

heb liever een kilo briefjes :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik.. en misschien een hoop anderen hebben eerder behoefte aan een programma waarin eens NIET typische kampfiguren met 190D's met kweken bezig zijn. maar waarin te zien is dat alle lagen van de bevolking growt, blowt, en alles wat daar tussenin zit. Heb het wel een beetje gehad met dat aanmoedigen van de NSB-cultuur waar de media zo goed in is. bewust of onbewust. in jouw geval zal dat eerder onbewust zijn, want je weet blijkbaar NIETS over dit onderwerp.

 

Het zal jou natuurlijk een worst wezen, je wilt gewoon een grappig filmpje maken, maar als je echt iets wilt bereiken, heb je een hoop mensen die jou wel willen helpen om iets reeels neer te zetten waar niet elke blowert door onderuit geschopt word.

 

Lijkt je dat niks dan? Iets produceren waarmee je een groep vertegenwoordigt ipv "belachelijk" maakt? (ik snap als geen ander HUMOR, daar heb ik het niet over)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...