Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

tuinman

Vaporizer waar te kopen?

Recommended Posts

Goede middag

 

Ik ben op zoek naar een Vaporizer. :execute

Het liefst een van hout of metaal, en als het even kan digitaal.

Daar heb ik maximaal 100 euro voor over.

 

Zo ook deze die ik wel zag zitten is uitverkocht:

Noble VP100

 

Heeft iemand ervaring met "Vaporizer for 2" van vaposhop?

Lijkt me namelijk aan de goedkope kant voor wat betere kwaliteit.

 

Hoop dat iemand me kan helpen.. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt ejb!

 

Daar had ik nog niet aan gedacht.

 

Het type wat ik zoek staat voor de helft vd prijs op marktplaats nieuw met factuur.

;)

 

Heb hem meteen besteld! :execute

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,

 

Ik heb een Arizer v-tower echt een superding voor een redelijke prijs. Maar wel boven jou budget. Ik gebruik medicinaal dus hij staat heel veel aan en is na twee jaar nog nooit stuk geweest.

 

 

 

Greetz,

 

Kannabis

Share this post


Link to post
Share on other sites

let er wel op dat je niet een of ander goedkoop chinees ding koopt, die worden vaak onder meerdere merknamen verkocht, claimen een garantie maar zijn niet te bereiken dus kun je de garantie ook niet gebruiken, en je bent niet zeker of er geen ongezonde stoffen in contact komen met het damppad, en veel zijn ook nog eens onbetruwbaar kwa temperatuur(temp op het display klopt niet met werkelijke temp en/of de temp verandert veel)

dan kun je beter net iets meer uitgeven aan een goeie, of een goedkopere zoeken die wel goed is(maar dan heb je waarschijnlijk geen digitaal display)

 

heb even snel die ene in de OP opgezocht op fuckcombustion(vaporizerforum), vond een topic over de VP600 (dus niet de VP100), maar als ik dat zo zie lijkt dit me zo'n chinees geval

http://fuckcombustion.com/viewtopic.php?id=662

alhoewel dit wel een van de beteren lijkt, maar je blijft wel een risico hebben met de chinese

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb slechte ervaringen gelezen over de VP600 en die daarom bewust niet gekozen, ook al ligt deze rond de 130 euro. (zou nog net kunnen)

Denk toch dat ik die van MP ga proberen.. Zoiezo check ik even het verwarmingselement met een digitale temperatuur meter welke in de keuken word gebruikt om voedingsproducten te meten.

Deze kost btw maar 50 euro dus mocht dit echt niks zijn dan kan ik altijd nog even wachten voordat ik er een kwaliteit vapo van 300 a 400 euro kan kopen.

 

Arizer V-Tower Is ook uitverkocht zowel op Onlinesmartshop als op Azarius.

Dutch-Headshop heeft deze wel maar dan zou ik voor de Arizer Extreme-Q gaan.

 

Heeft iemand nog ervaring met specifiek de VP100??

 

Peace! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou eens de topics van ZoDd(bv: Dampend de dag door) lezen, hij heeft het gros van de verdampers de revue al eens laten passeren. Doe er je goed mee. Succes met de zoektocht. Ik heb een volcano staan en spaar voor een Verdamper....rest vind ik eigenlijk ondermaats qua smaak en prestatie.

grtz ammelov

 

ps bij azarius in amsterdam kun je een hele kast vol verschillende vaporizers proberen(kerkstraat); best handig om eens te doen om voor jezelf uit te maken wat jij prettig/geschikt/handig vindt van de verschillende vaps.

 

Succes bij je keuze

grtz ammelov

Share this post


Link to post
Share on other sites

soms staan er ook verdampers van evert op marktplaats voor 100 euri.......en bijna nieuw....of ze er nu op staan...geen idee.

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Belangrijkste is de reden waarom een verdamper.

Gewoon om te proberen dan is een budget goed maar wel goed opletten van wel materiaal het gemaakt is.

Glas heeft de beste smaak.

En als het om te proberen is maar geen groot verbruik kan je ook altijd naar een portal kijken.

Zoals Arizer Solo of een Magic-Flight Launch Box.

 

Ga je dampen en stoppen met roken dan is de volcano een goede keus (bespaart je peuken uit en je gebruikt minder wiet dus de prijs verdient zich zo terug).

Ga je het echt voor de smaak doen dan een De Verdamper.

 

Weet dat het budget 100 euro is maar wat kan je daar van verwachten.

De Arizer V-Tower zit er al boven.

En de Arizer Extreme-Q is zeker zijn geld waar.

 

Ik heb een volcano staan en spaar voor een Verdamper
;)

 

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ TS: Als je die houten verdamper wilt, kan je hem beter via Ebay bestellen, moet je even zoeken op de internationale Ebay op verdampfer, dan kom je hem nog wel tegen voor een nog betere prijs! :)En je hebt hem zo binnen.

 

Hij doet wat hij moet doen, maar vind het nogal lastig dat er zo'n lang slangetje aan het glazen opzetstukje zit waar je het rookwaar in moet doen. Als je een beetje lomp doet of in ieder geval te hard aan dat slangetje trekt dan trek je hem dus eraf.

Ook blijft er veel olie in het slangetje achter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wacht toch nog even met een vape kopen..

Aankomende maand heb ik wat meer geld ter beschikking en ga ik voor een Arizer V-Tower.

 

Thanxz voor alle reacties B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arizer extreme-Q is besteld. Ik kon het toch niet laten om de duurdere versie te laten staan..

Deze heeft een afstandsbediening en je kunt er balonnen mee opblazen.. :lol:

 

Ik heb hem besteld bij Dutch-Smart.nl en voor bijna dezelfde prijs als dat bij bijv Azarius de V-Tower kost.. :P Beter!!

Ik hoop dat ie deze week nog binnen is..

 

Zijn er mensen die deze al bezitten? zoja bevalt ie een beetje??

 

Grtzz Tuinman :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

edit: ik heb in de verkeerde topic gepost en vervuild. Sorry, kan het verplaatst worden?

 

Hallo medeblowers,

 

vandaag heb ik mijn eerste verdamper besteld en een aardigheidje voor

onderweg een kleine bong van bamboe bij Azarius.

Het kost wel een paar duiten maar dan heb je ook wat. Ik twijfelde

tussen de volcano classic en de herborizer XL. Maar mijn voorkeur

ging toch naar de "glazen bol" Deze kost 369 €

Nu heb ik wat geld bijeen kunnen sparen, want ik heb lang gewacht en

wilde geen goedkoop is duurkoop toestanden.

 

Waarom nu een verdamper. Wel ik rook jointjes met tabak en wil van de

sigaretten af. Probleem is dat als ik een joint gerookt heb, pas echt trek

in een sigaret krijg.

Ik sport veel, en wil toch gezondere gewoontes erbij hebben, dus vandaar

de weg naar verdampen gaan. Bovendien kan ik nu veel beter pure smaken

proeven niet door verbranding naar de knoppen helpen.

 

 

gr, Zappie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb inmiddels al een Extreme Q in huis..

Vind hem persoonlijk tegen vallen maar dat hebben er meer heb ik gehoord.

Er komt een vreemde smaak mee.. misschien uit het apparaat? heb hem 2x gebruikt ongeveer 30 min..

Ik zal hem eens wat langer aanlaten staan daar kan het ook aan liggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edit onnodig quoten zie hier : hoe te quoten

 

Wat voor smaak bedoel je precies? Op welke temperatuur verdamp je? En weet je zeker dat je het glazen vulstuk niet per ongeluk verkeerd om gebruikt? Daardoor zou het rubber namelijk te heet kunnen worden, en nare geurtjes/smaak kunnen afgeven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yep.

Niks verbrand als je de juiste temperatuur gebruikt.

Is een schoner manier dan roken.

Je verdamp de werkzame stoffen het geeft ook een ander effect.

 

Delta-9-THC

Temperatuur: 157 °C

Werking: zorgt ervoor dat de gebruiker zich licht in het hoofd gaat voelen, "high".

Medisch: verdovend, ontstekingsremmer, antioxidant, anti-emeticum(tegen overgeven, braakneigingen) en euforiserend

 

CBD (cannabidinol)

Temperatuur: 160-180 °C

Werking: zorgt voor een gevoel van welzijn en maakt het effect van de THC aangenamer.

Medisch: angstreductie, pijnstillend, anti-psychose, ontstekingsremmer, antioxidant en krampstillend(spierkrampen, darmkrampen).

 

CBN (cannabinol)

Temperatuur: 185 °C

Werking: afbraakproduct, veroorzaakt een dronken gevoel en kan lijden tot een high die lijkt op te komen maar nooit echt doorbreekt. CBN is extreem complex en er is hier weinig over terug te vinden.

Medisch: kalmeringsmiddel, slaapmiddel, anitbiotisch

 

CBC (cannabischrome)

Temperatuur: 220 °C (opgepast, in veel vaporizors leidt deze temperatuur tot verbranding omdat de houder voor de kruiden te warm wordt)

Werking: werkt samen met de THC om het gevoel aangenamer te maken. sterke gelijkenissen met CBD

Medisch: ontstekingsremmer, antibiotisch en schimmelwerend.

 

CBG(cannabigerol)

Temperatuur: 220 °C

Werking: CBG is de eerste cannabinoïde die wordt aangemaakt tijdens de groei van de cannabisplant. CBG is niet psychoactief en is vooral slaapverwekkend.Het werkingsmechanisme van de natuurlijke cannabinoïde cannabigerol (CBG) is onbekend.(cfr. Monty)

Medisch: ontstekingsremmer, antibiotisch, schimmelwerend en bloeddrukverlagend.

 

THCV(tetrahydro-cannabivarin)

Temperatuur: 220 °C

Werking: THCV zou invloed hebben op de snelheid waarmee de roes toeslaat. Vooral cannabis uit Afrikaanse en Aziatische landen zouden een hoog THCV gehalte hebben. Een deel van de geur die vrijkomt voor de effectieve verbranding of consumptie van cannabis zou hieraan gelinkt zijn alsook het sterke hoesten bij inname.

Medisch: pijnstiller, euforie opwekkend

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben nu 2 jaar een damper in hart en nieren.

Dus ik zeg JA :huh:.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zit nu ook op 2 jaar denk ik, en eveneens kan ik het zeer aanraden. beter effect vind ik(wat meer high, ik heb ook al een voorliefde voor sativa), en ook betere smaak.

en het brandt niet weg terwijl je er niet aan hijst dus veel makkelijker om lange pauzes tussen hijsen te nemen, waardoor ik het in z'n algemeen relaxter vind. en is prettiger aan je keel(maar ik ben geen roker, dus mischien ben ik wat gevoeliger voor rookgevoel aan m'n keel, heb ook nooit elke dag wiet gerookt, is pas dagelijks geworden toen ik een vaporizer had)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey mensen leuk onderwerp hier

 

Ik heb namelijk vernomen van de dokter dat chronische bronchitis en astma heb ik miss mijn dikke vette joint's :huh:

 

dus ben ik op zoek naar een goede vaporizer die ik makelijk overal kan meenemen

 

heb je enig gedacht van welke ik hiervoor het best aanschaff

 

ik dacht aan de iolite of de Arizer Solo

groetjes homegroweman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zal voor de Arizer Solo gaan.

Beter smaak, werk op batterij.

Hier een verslagje van de Arizer Solo LINK.

 

Ook kan je hier even kijken is een Engelse site maar veel info Link.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

De Arizer V-tower en Extreme etc. moet je als ze nog nieuw zijn inderdaad eventjes een half uurtje ofzo aan laten staan zonder eraan te lurken. Staat ook in de handleiding volgens mij. Alle rest-chemicalien van de fabriek (en de rare smaak) verdampen op deze manier, voordat jij deze inademt.

Ik gebruik de Extreme Q nu al bijna 2 jaar en ben er nog steeds supertevreden over. Zeker geen last van rare smaakjes of iets dergelijks. Ik snap niet dat ik ooit gerookt heb, wat een verademing (letterlijk) voor mijn longen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...