Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
pietlutvlierefluiter

achter het geblindeerde raam

Recommended Posts

hallo mensen, ik was van plan wat achter het raam te zetten die op het zuiden gericht is.

nu vroeg ik me af welke soort ik het best kan gebruiken. ik heb raamfolie met een patroon zodat

mochten mijn buren over de schuttin loeren ze niet kunnen waarnemen wat er gaande is.

 

er zijn zoveel soorten maar welke kan ik nou het beste nemen.

ik was niet van plan mijn hele kamer op 22 graden te stoken (het is hier meestal vrij koud 17 graden)

en misschien heb ik een soortje nodig die met minder licht veel opbrengst heeft.

mischien heeft het zin om nu al te beginnen en dan bij te verlichten zodat ze no niet in de bloei schieten.

of misschien is het handig om er dan stekken van te knippen en dan tot heel veel planten te bekomen.

 

(beter heel veel fluffie topjes dan een paar fluffie topjes was mijn gedachte)

kunnen van autoflowerzaden ook stekjes gesneden worden? en van feminised?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou voor snelle autoflowers gaan als ik jou was.

Misschien is het beter om nog een paar maandjes te wachten en ze gewoon buiten in de achtertuin te zetten ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja je kan van fem planten stekken trekken, en nee je kan van auto's geen stekken trekken...(niet zinvol)

 

en ik zou dit voor achter het raam kiezen...

 

wel goed in zon zetten...

 

of deze

*********

 

succes, mvg stikkie

Edited by Aad
Verwacht beter van U eigenlijk.;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat gaat nooit wat opbrengen voor het raam zetten..je zal toch echt moeten bijlichten in ons zo bewolkte klimaatje...neem een dag als vandaag dat worden enorm gestrekte slungeltjes..Ook als je met een gewone lamp bijlicht je wil toch geen groeiset voor je raam hangen?

grtz..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo kan die wel weer,on-topic of niet graag! :execute ;) :wtf2:

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

ontopic dan maar, @ TS.. wat jij wil is praktisch gezien geen goed idee, lees nog eerst maar eens wat planten, pak je studie biologie erbij.. etc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niemand anders?!?

 

Zoals jij't in je gedachten had is't inderdaad geen goed idee, maar als je echt enkel achter je raam wilt, is't met autoflowers niet onmogelijk als je wacht tot april of mei ;)

Veel zal er per plant niet afkomen, maar (naar mijn mening) beter dan niets. En als je kan, zet dan je raam open :execute

En zoek je een feminised AF-soortje dat op 8-10 weken klaar is, kan je misschien 2 rondes zetten :wtf2:

 

En als je meer wilt roken... tot mei wachten en in de tuin beginnen :wtf: Of indoor als't weer weer tegenzit :D

 

Namaste,

DL

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik dacht niet dat ik dit ooit nog zou zeggen.. maar dan beter 15 Watt LED erboven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...