Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Bigger&Better

Recommended Posts

Ziet er goed uit Krasi, jammer van het resultaat, had natuurlijk veel meer moeten zijn. Maar ja, een perfecte ronde komt bijna nooit de eerste keer met een nieuwe setup.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pietje, haha nog eventjes geduld, de keel wordt al beter :D

 

Dramion, tja, de rest ligt in de prullenbak :bier ik teken evengoed voor het behaalde gewicht, gedeeld door de ellende en vermenigvuldigd met m`n verwachtingen een week geleden, gewoon lekkah!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat word het volgende doel Extreem groter & vele male vetter om toch deze topic te overrulen (Bigger&Better).

 

Zie het al voor me outerspace growing.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

bigger is helaas niet altijd better is maar gebleken hehe.

 

 

prima toch krasi ondanks de toprot, je gaat iig geen indianenverhalen op zitten hangen :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer van de rot, altijd klote als dat gebeurt en je hoofdtoppen moet weggooien ( :D ), maar alsnog is 3,65kg geen lachertje :P

Die toppen zien er in ieder geval :bier uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zODd, haha nee, juist andersom, smaller but smarter :bier and less is more ;)

 

Jeice, bigger had wel degelijk better kunnen zijn, ik had alleen niet meer de middelen om dat te realiseren, indianenverhalen is niet mijn ding, ik voel me niet meer als een ander, iemand die micro kweekt, iemand die 0,5gr de watt kweekt, ik vertel altijd al m`n fouten, hoe dom ze ook zijn, dit forum is toch om te leren, leren doe je ook van fouten ;)

 

Markz, dat is de juiste instelling, en zo is het maar net, ik heb genoeg geflipt van deze ronde, thanks gozer :P

 

Blowke, thanks kerel, slecht is het zeker niet :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb stiekem lopen meekijken vanaf de zijlijn maar je hebt ondanks alle ellende een zeer respectabel resultaat gehaald.

 

Mn complimenten daarvoor :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks Osmose, ik ben er gewoon content mee ook, en gelijk even m`n respect voor jou ook, altijd scherpe comments en waardevolle info van jouw kant :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Krasi, gefeliciteerd met het eindresultaat! De probleempjes nog daargelaten nog steeds gewoon netjes toch? Je bent weinig/geen zaad tegengekomen gelukkig begrijp ik? Alvast succes met het klonen avontuur, ben benieuwd hoe die machine je bevalt. Anyway, tot de volgende maar weer :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammer man :rofl

 

 

maar volgens mij zit er een 4 of 5 k kweekje aan te komen :rofl

 

 

met jou setup :rofl

 

 

 

:)

 

 

p,s moest je bedanken van me moeder :rofl

ze had gister avond 40,1 graden :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het blijft inderdaad jammer van die rot....

Maar.voor de rest ziet het er lekker uit hoor :rofl

 

Super kwaliteit rookwaar...awsome :)

 

Gr Zeebodem,

Share this post


Link to post
Share on other sites

snel maar eens een rondje doen met stek, planten goed toppen, en die rot vermijden, dan hoop ik dat je in ieder geval op 4+ zit! ga je door met smartpots?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio Logicus, dank je wel, het was idd een troubled rondje, idd een stuk of 20 zaden ben ik tegen gekomen, echt super meegevallen, ik heb vandaag ook een antwoord van de producent van Turbo Klone gehad, hij zei me dat transplanteren geen probleem is, in de TC duurt het 7 tot 14 dagen, doe je het een dag of 4 langer zijn de stekken nog steviger geworteld, een goede kuil in de pot graven, transplanteren, aarde erop, licht aandrukken en wateren.

Wel gelijk flink voeden omdat de plant in de TC gemakkelijk en direct wordt voorzien van water en voeding, en in de aarde zelf aan het werk moet, schimmels kunnen hier helpen. :rofl

 

Juicyweedy, no worries mate, ik ben fucking happy, ik heb enige tijd gedacht dat het veel erger zou eindigen :rofl

Ik ga eerst maar weer een rondje in m`n kleinere Mammoth aan het werk, een hele mooie strain..... :)

Ik hoop dat je moeder gauw opknapt, ik ben vandaag weer ietsje beter, Doc had gelijk vesre kippensoep werkt :rofl

 

Zeebodem, thanks bro rot is verrot rot, de kwaliteit is idd super, nog een paar dagen dan ga ik haar maar eens proeven :rofl

 

Amnees, het zal niet lang duren voordat ik met eigen stekken start, `t klinkt gewoon al lekker, eigen stekken, ik begin in m`n i120 met 8x60ltr smartpots 3x600wattir en 2xLEP, toppen/fimmen/binden/buigen/knakken, in de i240 wil ik aan de gang met de nieuwe Autopot 1-pot serie van 25ltr, en het liefst zo`n 30 a 40 stuks :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey krasi,

 

 

 

Ik moest ff wat bijlezen hoor kerel na een weekendje weg :rofl

Al met al is 3,6 toch niet verkeerd hoor goos....

Ennuh idd genoeg kippesoep/boillon drinken en veel water!

Op naar een nieuwe ronde en op naar het dubbele :)

Succes!!!

 

 

 

Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat zijn mooie resultaten ik zou met al die probleempjes ook tevreden zijn geweest al met al toch netjes.

 

kan niet wachten om te zien wat het volgende rondje je gaat worden echt mooie/goeie/leerzame verslagen ga zo door :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

CriticalWidow, bedankt gozer, zeker tevreden, bij gaat het er ook steeds beter uit zien makker, morgen ben ik weer de oude :)

 

Masterstoner, dankjewel, dat is de opzet en doe ik het voor :rofl

 

Nieuwsflits: m`n potentiële moeders zijn net binnengekomen, 6 stuks, waar de 2 mooiste van worden geselecteerd als daadwerkelijke moeder...s5 the MM & JW cut :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey krasi dit heb je al met al tog nog goed gedaan :)

jammer van de schimmels en rot mar tog niet slecht!

en wat een toppen!!!! vele van ons op dit forum kunnen hier voolopig aleen nog maar van dromen

 

dus gefeliciteerd en beterschap, ben benieuwd naar de volgende :rofl

 

grtz dragon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nice job krass :rofl

 

 

 

dat word een zeer fijne next round als je het mij vraagt

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dragon6521, bedankt, wel weer een hoop geleerd, nog even wachten en weer een nieuwe verse ronde :rofl

 

Juicyweedy, thanks bro, jij kent de charme van s5, en deze cut is special, moet wel knallen worden :)

 

Greenf1ngers, haha ik krijg het wel heel druk nu.....leuk druk :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi peepz, vandaag was de boel droog, eindgewicht kwam uit op 3785gr. en nog wat giften en zelfvoorziening, zeg maar 3.8kg, het is gelijk de deur uit gegaan, en we kunnen weer verder met nieuwe projecten, en die komen er,tipjes van de sluier zijn al gegeven, ik zal binnenkort iig 1 nieuw topic beginnen, achteraf na weer een gekke kweek ben ik alleen maar tevreden... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker niet slecht na de dips ben benieuwd naar het nieuwe topic?

Word het iets in de ruimte een of ander space tent station?

guesswho? had al 2 van die staalmotoren wie weet kunnen jullie samen iets verzinnen lol zODd veel te ... vaag.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha zeker, met een buitenaardse cross, godbudXalienOG :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...