Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Bigger&Better

Recommended Posts

krasi pak gewoon een bak thee met een flinke lepel honing :bier

werkt bij mij altijd goed.

beterschap man!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vlug beter worden ouwe smiley-sick010.gif

Veel kippensoep eten. :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Greenfingers, cheers mate :D

 

Amnees, ik denk het ook, deze hadden moeten worden getopt ;)

 

Doc, ik zoek het ook bij de ventilatie, ff een tussenstand, vanmorgen was er 3,5 gewogen, met nog 9 te gaan, het zal nog ietsje indrogen, maar ze zijn al erg droog en er komt nog wat bij, ik denk ergen te eindigen tussen de 3,5 en 4, zonder rot en schimmel zou ik volgens mij de 5 aan hebben getikt, dus jouw eerste gok was niet eens zo overdreven.

Maar goed, dat is dus niet zo en ik ben zo als het er nu uitziet, met alle hoofdpijn deze ronde, bijzonder tevreden. :wOOt

 

Juicyweedy, thanks vriend, ook namens mij aan je moeder geadresseerd ;)

 

Pietje Wiet, ik heb onwijs veel waterijs lopen smikkelen om de pijn te verzachten, het langzaam aan ietjse beter :D

 

Doc, again, ik heb een tomatenkippensoepje gegeten, vast voer is net spijkers :P

 

Edit: Ik krijg net een telefoontje binnen, de klus is geklaard en de teller staat op 3,9 echt veel minder zal het niet worden foto`s en uiteindelijke eindgewicht volgen....hieperdepiep.. :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks Bone, ik ging na alle ellende uit van een magere 3 maar gelukkig zit ik daar boven, eind goed al goed zullen we maar zeggen :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi zo krasi , houd rekening mee dat de lv ontvochtigers je toppen wel leeg trekken van vocht dan kan het heel snel gaan :P

Toch een mooie ronde geworden :bier

succes en beterschap , groeten pac :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Donbone, ook die wordt rustig aan beter, m`n eerste koortsvrije nacht, al heb ik wederom niet echt geslapen :bier ;)

 

Jeice, thanks!! :P

 

Pacman, dank je, de zakken zijn gesloten en gaan eens per dag 2 uurtjes open, het zal nog wel een beetje minder worden, maar zowiezo meer als achteraf gedacht :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Krasi,

 

ondanks de wat mindere momenten gedurende de kweek toch nog een mooi resultaat. :bier

 

Beterschap de komende dagen, en op naar een volgende, maar iets minder lastige ronde. Ben je al aan het oefenen met je eigen stekkies?

 

Grtz,

Dj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zeg bericht 1066 zat het dichste bij de einduitslag :bier

 

greetz candy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pacman, :bier

 

DjBroertje, bedankt, wat je zegt, het was me nogal een ronde, hopelijk een minder stressvol vervolg, ik krijg eerdaags een mooi soortje binnen waar ik al enige tijd gecharmeerd van ben, dan wacht ik alleen nog op het 2e soortje :D

Zo gaan we weer een volgende uitdaging tegemoet :P

 

Candyman, dat zou idd kunnen, nog een paar dagen dan weten we het zeker, groetjes ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leek me een erg leerzame ronden en dan toch nog dat halen lijk me ook wel oké.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad zODd, vreemde maar leerzame ronde die toch nog tevreden kan worden afgesloten :D

 

Met oog op eigen stekken maken heb ik m`n aandacht laten vallen op een Turbo Klone t144 clonemachine.....WAT!!!...jullie zullen wel weer denken "daar heb je die koopzieke flippo met z`n E-dentifier in z`n handen"....en daar hebben jullie gelijk an :bier , het is een aeroponic cloner, dit schijnt echt mega moooie clonen te geven, en snelle worteling, check het filmpje

 

 

Normaal gesproken ziet de T144 er zo uit, in het filmpje willen ze je de binnenkant en de werking laten zien, vandaar doorzichtig

 

t144-system-w-dome-gotham_01.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

uitgebreid filmpje, maar waarom zetten ze er niet ff wat kloontjes in om te laten zien dat het werkt...

 

maar ik begrijp dat je uiteindelijk met een stek met wortels zit waar geen medium aan vast hangt.. dus beschadig je de wortels zodra je gaat overpotten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er zijn wel wat filmpjes te vinden op youtube, deze was specifiek van de Turbo Klone.

 

Deze dan :bier

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
maar ik begrijp dat je uiteindelijk met een stek met wortels zit waar geen medium aan vast hangt.. dus beschadig je de wortels zodra je gaat overpotten?

 

Is dat zo, volgens mij doet de plant gewoon waar ze voor onstaan is, al klinkt er wel iets logisch aan.

Ik hoorde een tip over stekken snijden, dat je de moederplant 2 weken voor het snijden stopt met voeden zodat de stekken schreeuwen om voeding en eerder wortelen, kan iemand dat bevestigen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat is jou bedoeling dan? diep gat graven waar je de wortels in laat zakken en dan voorzichtig dicht gooien?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat klinkt zo gek nog niet, met m`n roottrainers haal ik ze er ook zo uit en stop ik ze in een gat die gegraven is in de pot.

Of denk je dat de wortels zullen beschadigen?

 

Je moet altijd wel voorzichtig zijn met overpotten, ik voorzie niet echt problemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is tevens ook niet zo dat we over een penwortel (zaailing) spreken maar een vertakt wortelstelsel van een kloon. Dan moet je wel heel ruw te werk gaan wil je die vernaggelen :D

 

Toen ik die turbokloner zag moest ik meteen aan kutje denken met z'n bubbelbad. :P :bier

 

Gr,

 

Donnie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Doc, ik zoek het ook bij de ventilatie, ff een tussenstand, vanmorgen was er 3,5 gewogen, met nog 9 te gaan, het zal nog ietsje indrogen, maar ze zijn al erg droog en er komt nog wat bij, ik denk ergen te eindigen tussen de 3,5 en 4, zonder rot en schimmel zou ik volgens mij de 5 aan hebben getikt, dus jouw eerste gok was niet eens zo overdreven.

 

Jammer dat je het niet gehaald hebt. :bier

Volgende keer een paar kleine dingen anders doen en dan ga je hem zeker halen. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Donnie, ik heb de producent een vraag hierover gestuurd, en op THCFarmer, het antwoord zal ik meenemen in m`n beslissing :bier

 

Doc, dat weet ik zeker, nieuwe ronde nieuwe kansen....en nieuw speelgoed :D

 

 

Edit: Op THCFarmer zeggen ze no problem, kuiltje maken, plantje erin, aarde erover, licht aandrukken en wateren, schimmels zijn wel handig en wortelstimu voor 2 weken :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie cijfers maat :P

 

das wel een pracht apparaat wat je daar hebt :bier

 

als jij hem nou eens aanschaft,dan kan ik zien of het werkt :D hahaha

 

beterschap kerel ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Piet, ik ga hem wel testen, zo ben ik ook weer :bier

 

Ik ben net zelf nog even wezen controleren, de cijfers klopten, alleen moest er van mij nog zo`n 50 gram tak uitgeknipt worden en was het niet zo droog als de indruk die me werd gewekt.

Ik hoop dat het morgenavond droog is, ik heb het al in zakken die open staan en steeds eventjes dicht mogen.

Ik denk ook nog wel 200 gram aan indrogen kwijt te raken, dus dan zouden we rond 3,65 worden, ben ik evengoed erg happy mee :D

 

Ik heb ook nog wat foto`s getrokken van twee topjes, ook micro.

 

gallery_30844_13485_2022152.jpg

 

gallery_30844_13485_992065.jpg

 

gallery_30844_13485_507768.jpg

 

gallery_30844_13485_336021.jpg

 

gallery_30844_13485_271819.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...