Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Bigger&Better

Recommended Posts

geeft P... zoveel meer effect dan??

 

ik bedoel is 4 x 1000 watt niet genoeg??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Donnie, bedankt dude, dat gaat zeker goed komen, dat plezier dan, ik heb al een aantal weken jeuk in de vingers ;)

 

Taiga, er staat nog niks in om te laten zien, vandaag kwam de postbode langs, maar ik was aan het werk...KUT :wtf:

 

Pietje Wiet, de plasma geven de planten een heuse kwaliteits en gezondheidsboost, ook zouden geur en smaak verbeteren :wtf2:

 

Dramion, nog enkele momenten en de show WILL go on :D

 

GroeneShizzle, thanks i hope so 2 dude :execute

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja, kan ik niet achterblijven.

wens je een allerbeste kweek toe ;)

ga er weer bij zijn, niet eerste rang, ik sta ergens achteraan mee te loeren :wtf2:

 

grtn erazer :execute

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ruimte zat erazer, take a seat ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
tja, kan ik niet achterblijven.

wens je een allerbeste kweek toe ;)

ga er weer bij zijn, niet eerste rang, ik sta ergens achteraan mee te loeren :wtf2:

 

je mag wel eerste rang op mijn schoot zitten.. :execute

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pietje Wiet, de plasma geven de planten een heuse kwaliteits en gezondheidsboost, ook zouden geur en smaak verbeteren ;)

 

 

 

oke

 

ik dacht dat deze lamp alleen geschikt/bedoeld was voor de groei.

als je deze lamp gebruikt

gebruik je deze dan de hele kweek of alleen in de groeiperiode??

 

grz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij is idd prima te gebruiken als groeilamp, of boven een moederplant, maar anderzijds een mooie combinatie naast hps, bijna compleet zonnespectrum.

 

Ook erg handig om zaailingen of stekken voor te groeien om outdoor/guerilla te zetten, bij andere voorgroeilichten moeten de plantjes eerst wennen aan zonlicht, dus steeds een paar uur in de zon, dan weer naar binnen, om schade te voorkomen.

Bij plasma licht krijgen de planten hardere stevigere bladeren door uv licht, dus direct in de zon te plaatsen.

 

Indoor naast HPS dus als kwaliteits verhoger, meer trichomen, meer terpenen, dus meer geur en smaak.

Ook door het harden van de plant door de positieve uv-a en uv-b, is de afweer tegen ziektes en plagen sterker dus een gezondere plant ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik doe gewoon altijd in 1 keer de planten naar buiten.. ;) en dat zonder verdere stres...

 

(edit) ik ken het wel van tl naar zware hps lampen (maar dat is vaker de drogere ruimte en de extra warmte)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes met je kweekje krasi,ziet er allemaal super uit ;)

 

grtjs blowke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opzet ziet er goed uit...

We zullen zien ik zit er helemaal klaar voor...

 

Succes!! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stikkie, ik zal jou woorden maar eens gebruiken "ik zeg niet dat het niet kan, maar het kan wel beter" snappie :execute

 

Blowke & Growtop, thanks gasten, ik zit in de startblokken ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi....zaden zijn binnen, vanavond ter ontkieming, ik ga ze een weekje plasma geven, en dan onder hps :execute

 

Nog even een leuk verhaaltje, ik was net bij het tuincentrum, om vijverfolie te halen, hadden ze m`n maat niet.

Er lagen nog wat restanten op de vloer, dus ik zeg "zit daar niet wat bij" er lag een stuk van 3x6meter, okee neem ik die dus mee.

Bij de kassa aangekomen, een stagair, meerdere barcodes, 1e barcode 61,50 euro, ow dat klopt denk ik niet zegt ie, dus ik houdt m`n porem en kijk hem strak aan, begint die knuppel `em te zweten als een malle, 2e barcode 5,50 euro, ik denk dat dat hem is zegt ie, dat lijkt er meer op zeg ik, en ik reken netjes af ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi gedaan die heb je alvast in je zak...

Share this post


Link to post
Share on other sites

you cheap ass ..... :wtf2:

Nee geintje Krasi :wtf:

doe je goed :execute

;)

 

ik zou precies hetzelfde gedaan hebben

muha

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mooi....zaden zijn binnen, vanavond ter ontkieming, ik ga ze een weekje plasma geven, en dan onder hps :wtf2:

 

Nog even een leuk verhaaltje, ik was net bij het tuincentrum, om vijverfolie te halen, hadden ze m`n maat niet.

Er lagen nog wat restanten op de vloer, dus ik zeg "zit daar niet wat bij" er lag een stuk van 3x6meter, okee neem ik die dus mee.

Bij de kassa aangekomen, een stagair, meerdere barcodes, 1e barcode 61,50 euro, ow dat klopt denk ik niet zegt ie, dus ik houdt m`n porem en kijk hem strak aan, begint die knuppel `em te zweten als een malle, 2e barcode 5,50 euro, ik denk dat dat hem is zegt ie, dat lijkt er meer op zeg ik, en ik reken netjes af ;)

 

Verkoopt dat tuincentrum geen plasma lampen :execute

Share this post


Link to post
Share on other sites

Growtop, Elmo, John007, ofniet, haha arme kereltje, raakte vreselijk in paniek :wtf:

 

Lion, dan had ik gelijk een vrachtwagen gehuurd :execute

 

Topic,

 

de zaden liggen ter ontkieming, eerste ongelukje heeft zich al voorgedaan, plasmalamp naar de klote :D

Haha geintje, 1 zaadje verloren tussen de hydrokorrels, in de propagator, ik had er toch 4 extra ;)

Dus 39 zaden onder de LEP en nu wachten op leven :wtf2:

Foto`s dan.

 

gallery_30844_13485_3593617.jpg

 

gallery_30844_13485_412837.jpg

 

gallery_30844_13485_2482583.jpg

 

gallery_30844_13485_3212239.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Netjes man eindelijk van start , ben wel benieuwd wat al dat moois gaat opbrengen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boosie, ja eindelijk, ik ben ook erg benieuwd, ook wat het soortje gaat doen, en al dat lichtgeweld ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

je zit inderdaad met je wattage / vierkante meter verhouding lekker hoog..!! (800 watt per meter)

dat gaat een heerlijk aanzicht worden als het straks vol zit met toppen.. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt Stikkie, ik ga misschien de plasma`s ook gewoon inzetten deze hele ronde, ik moet even wennen aan de nieuwe locatie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 stuks..? dat zou ik wel heel ;) vinden..!!

 

ze geven ''geen'' warmte af dus als je het kwijt kan in je stroomgebruik zou ik het zeker doen..!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...