Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Krasi

Bigger&Better

Recommended Posts

zODd, it`s all about additude :lol:

 

Pacman, ja ik wil het gewoon eens proberen, alleen ga ik de zaden voor buiten niet stekken, daar ga ik een andere mooie stain voor zoeken :verrygood

 

MRT, ik geef ze 1 kans, stoppen ze niet met ballen aanmaken gaan ze de deur uit :engel

 

GreenFingers, `t blijft idd naar, maar zoals je zegt, die ruimten zijn wel op te vullen :engel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik trap ze helemaal verrot :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

zou ik niet doen

vliegt straks al dat stuifmeel door de lucht

en ben je helemaal gefucked

Share this post


Link to post
Share on other sites

dus even voor de duidelijkheid. ik hoef dus alleen die ballen weg te halen. maar soms zijn het net peer vormige dingen. met 1 of 2 haren die uit het puntje groeien. moet ik die ook weg halen? of echt alleen die ballen? sorry maar dat is me nog niet helemaal duidelijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elmo, ik maak een quarantine ruimte en ik ga ze 3 dagen folteren :verrygood

 

Masterstoner, waar een haar uitkomt is vrouwelijk, kijk even in de growguide, daar staan enkele voorbeelden :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Krasi,

shit, shit, shit!

De herma´s komen well erg vroeg naar boven.

Ik denk niet dat dit een goede ronde voor jouw wordt.

Je bent maar net in de bloei en de ballen worden al aangemaakt. :verrygood

Als de herma´s het de hele ronde doen heb je voor de aankomende winter voldoende vogelvoer.

Als je nu de bekende herma´s eruithaalt, heb je nog steeds geen garantie dat de andere meiden niet in een later stadium

ook nog ballen aanmaken. En die zijn dan nog lastiger te vinden.

 

Dat is niet leuk. :lol:

 

Groetels

Torsten

Share this post


Link to post
Share on other sites
Elmo, ik maak een quarantine ruimte en ik ga ze 3 dagen folteren :verrygood

 

Krasi de SM meesteres :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier heb ik dus de ballen verstand van, maar kan dat licht de plant beinvloeden en daardoor herma's maken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Torsten, wat je zegt, shit, ik heb het eerder gehad idd, alleen toen werden er trossen met ballen aangemaakt, nu waren het er enkele losse ballen, 2 per plant, het wordt zowiezo een zware ronde, veel controleren, en hopenlijk niet meer plukken, de gecomfirmeerde herma`s controleer ik dagelijks, de rest eens per week, ik heb niks aan vogelvoer :verrygood

 

Elmo, uhm meester!!ik ben zelf geen herma :lol:

 

HazeSmoker, hatjikidee :engel

 

Amnees, ik geloof daar niet in, Whazzup heeft onder de mix afgebloeit, Muzakis (opengrow) ook en The Herbalizer (icmag/thcfarmer) ook, allen geen herma`s, het is gewoon een een kutgenetica...een afrader dus :engel

Share this post


Link to post
Share on other sites

klote man ,ballen in de tent :verrygood

 

ik hoop voor jou ook zulke glitter and glamour plants joh , dat zou wel een vette ronde worden dan

vooral met aantal wat je heb staan :engel

 

klote man ,ballen in de tent :lol:

 

ik hoop voor jou ook zulke glitter and glamour plants joh , dat zou wel een vette ronde worden dan

vooral met aantal wat je heb staan :engel

 

 

stuur zwz een email naar waar het zaad weg komt , is wel zijn fijn als je er een verklaring voor krijg :engel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ze bij wietzaadjes.nl vandaan, ik ga ze wel even aanschrijven, evenals Female seeds :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

:engel van wietzaadjes.nl :verrygood

 

dat is zeker vreemd en zullen ze ook niet blij mee zijn , heb zelf vaak zaad daar besteld

en nog nooit herma of slecht zaad gehad ,ik snap het niet maar je zal ongetwijfeld zelf de schuld krijgen

omdat je dan je planten heb gestrest zeggen ze :engel

 

terwijl dat van jou erbij staat om op te vreten zo netjes :engel :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wietzaadjes.nl is een goede site/zaak, zij kopen weer in bij de zaadbanken, dus eigenlijk is dan Female seeds de leverancier, ik wacht het gewoon af, stress zou zich moeten uiten en dat is niet het geval geweest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee je planten idd niet krasi :verrygood

 

maar als ik nu in jou schoenen stond

was ik zo gestrest als dat ik alleen nog

maar achteruit kon lopen!! kut zeg...........

 

succes man!!!!! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha Piet, nee joh valt mee man, het is niet leuk natuurlijk, en ik heb erger meegemaakt, wordt het niks, knal ik ze eruit...ik heb toekomst plannen, vanavond weer foto`s :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat zonde man.. Hoop voor je dat het niet verergert en dat het alsnog een prachtig resultaat wordt wat we allemaal wel een beetje hadden verwacht. Succes! En blijf ze goed castreren :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Bio, thanks hoor, dat kloterige gekloot van die kloten, straks alles naar z'n klote, klotenzooi :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

misschien verkopen ze ergens gewoon stekken :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amnees, stekken, daar zeg je me wat, voor deze tent ga ik idd zelf stekken straks, ik heb nog 1 ronde fem Amnesia gepland staan, daarna ga ik alleen nog vanuit zaad kweken in m`n kleine Mammoth :engel

 

Topic: Update

 

12/12 dag 22, zichtbare bloei 8

Temp. max 30,8C, min. 18,3C

LV max 73% min 52%

Tensio`s 170/170/320Mbar

 

De aangewezen herma`s zijn weer op ballen gecontroleerd, op de 9 planten is het noemenswaardige totale aantal van 1 bal gevonden :engel , deze zou best vorige keer over het hoofd gezien kunnen zijn.

Verder heb ik steeksproefsgewijs nog wat planten gecontroleerd, no ball`s there.

Wel heb ik dikke stelen gezien, mooie groene bladeren, planten met een gezonde uitstraling.

De groei heeft nog flink doorgezet, lengte`s van 75cm zijn bereikt, ik heb de uitslovers onder hen op een knaksessie getrakteerd, ik denk dat de groei er binnen een dag of 3 wel uit is.

De bloei zit er wel lekker in, voor 8 dagen zichtbare bloei gaat het redelijk goed.

Vandaag weer van onderen bewaterd, 60 liter de tent in gegooid.

Foto`s dan :verrygood

 

gallery_30844_13485_4230015.jpg

 

gallery_30844_13485_2190210.jpg

 

gallery_30844_13485_1609094.jpg

 

Hier zie ik toch wel een potentieel monster in ontstaan

 

gallery_30844_13485_3880726.jpg

 

gallery_30844_13485_995557.jpg

 

gallery_30844_13485_3276704.jpg

 

gallery_30844_13485_3037893.jpg

 

Na de knaksessie

 

gallery_30844_13485_452505.jpg

 

Na de knaksessie in ander licht :lol:

 

gallery_30844_13485_1777054.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammer van je manwijven

verder een goed gevulde tent

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet dat het waar is, maar kan amper geloven dat dat pas 8 dagen zichtbare bloei is :verrygood

Dat gaat wel veel harder zo onder 1000 watt ofniet? :engel

 

Hou die temps in de gaten he :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:verrygood Het is nog veels te vroeg om kerstbomen uit te zoeken toch? :engel

 

 

 

Ziet er gelikt uit krasi :lol:

 

 

Gr Cw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...