Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
MRT

inspiratiecentrum De Kweek van de Toekomst

Recommended Posts

//EDIT Onnodig quoten, leer hier hoe we het graag willen.

 

toevallig heb ik net m'n zelf ontworpen knipmachine klaar, 2 mensen bladeren trekken, 1 plantjes knippen, en de machine knipt 403998 kg/sec.

Share this post


Link to post
Share on other sites
100 watt LED en 2 kg per m2.

 

ff zonder gekheid, Opstelten heeft het volk belooft dat NL binnen 10 jaar kweekvrij is, dusja waarom dan nog discussieren over hoe we dan kweken

 

Jezus man, niet zo negatief of ben je ooit wel eens een politicus tegen gekomen die wel zijn belofte is nagekomen......... nou ik niet :rofl

:) ;)

 

effie serieus, de buitenteelt zal zo ie zo gaan veranderen denk ik, andere maanden, als je ziet dat onze maan op 2-3 jaar gekanteld is en eigenlijk onze aarde ook bezig is in een andere lijn rond de zon te draaien. mss gaat onze evenaar wel heel anders over onze aarde lopen. van canada tot australie bv... er komen dan andere polen waardoor we mss altijd in een 13uur zone komen gans het jaar... scary.. maar zolang er electriciteit zal zijn zullen er wel nieuwe lampen uitkomen. hoeveel lumen zou roswell's ufo opgeleverd hebben? die dingen maken altijd keiveel licht. under U.F.O.'s tho shall grow!!!

 

Waar heb je dat vandaan dat de maan op 2-3 jaar gekanteld is? En dat van de aarde? You make me curious... :)

 

 

Op 22 december 2012 als de Annunaki wederom naar onze aarde keren en de oorlog tegen de grootgrondbezitters van ons universum gewonnen hebben mag een select groepje vlamingen en nederlanders mee naar Niburu waar er in de vrije natuur 7x per jaar geoogst kan worden onder een dubbele protonzon met een helderheid van 1000x de lichtenticiteit van onze zon. tot 120kg per plant!!!

heb net de bestelling binnen gekregen van 2.500.000mil Sannie's Niburu Jack Imperium zaadjes die ik 5 jaar geleden speciaal heb laten creeeren.

nu hoorde ik van een vriend dat er wel hoge windsnelheden zijn daar met rukwinden tot 650km/u

ik heb dus een paar vraagjes voor ik deze ronde begin.

1. hoe bevestig ik mijn plantjes het best tegen deze rukwinden?

2. welke voeding het beste meenemen voor een onbekend medium?

3. Bayer Spint meenemen of zouden die rotbeestjes alleen op onze planeet zitten?

4. Hoe mezelf het beste te beveiligen tegen de Annuki die maar al te graag die jackjes voor hunzelf willen houden?

5. eventuele andere suggesties ... lol

 

toevallig heb ik net m'n zelf ontworpen knipmachine klaar, 2 mensen bladeren trekken, 1 plantjes knippen, en de machine knipt 403998 kg/sec.

 

Ik zal mee helpen met roken ... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat het volgende ook kan gebeuren.

We gaan puur in-vitro kweken waardoor ziekten/schimmels en beestjes geen kans meer hebben.

Door in die invitro potten een speciaal medium te stoppen hoeven de planten geen licht meer te hebben want ze kunnen alles uit het medium halen.

Je hebt alleen een heel klein lampje nodig (voor een hele grote ruimte) om de lichturen aan te geven.

Door in het medium de juiste combinatie van hormonen te gebruiken zal je geen bladeren en stokjes meer kweken maar echt een top in een pot.

Zo kan je kweken met een soort boekenkasten met potten met toppen.

Het leuke aan dit verhaal is dat het in principe mogelijk is. :)

Het zal wel een paar milioen kosten aan R&D om de juiste protocollen te vinden. :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

op de binnenplaats van het bejaardentehuis samen met alle bewoners voor therapie, medicijn en om ons pensioen aan te vullen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als de tijd op zijn eind komt voor de lagere trillingswezens, zullen deze geen kracht en energie meer hebben om deze planeet te kunnen kleinhouden en te domineren.

De tijd zal onze ''vriend'' zijn , nog even en dan zullen de parasieten en vampiers hier niet meer kunnen heersen.

Al duizenden jaren worden ideeen onderdrukt , die gunstig zijn voor het bestaan van deze planeet en het menselijk ras.

Zo zijn er veel verschillende manieren om energie op te wekken die nagenoeg niks kosten:

 

. Tesla achtige technologie

. Magneet motoren (zoals el M. al aangaf)

. Koude fusie

. Zero Point Energie

. Plasma achtige motoren

. Water energie d.m.v een kabelsysteem die stroom opwekken op de golfslag

 

en dan de wat meer bekende zoals :

 

. Zonne energie

. Wind energie

. Hydro energie

. Verbrandins energie

 

Maar het probleem is altijd dat een groep de toevoor wil checken en beheren dit zijn ''onze'' energieproducenten.

Of een andere naam: de Duistere Elite; deze mensen zijn machtig en rijk geworden door het controllesysteem en zullen er alles aan doen om dat te behouden.

Dat er een hoop mensen omgekocht worden , andere onderdrukt, andere gechanteerd, mishandeld of vermoord worden is duidelijk. Dat weten een hoop mensen maar veel kijken de andere kant op omdat deze waarheid vaak te hard is .

 

En zijn zoveel energie oplossingen en daarom ben ik het niet met de stelling eens dat energie schaars wordt, integendeel we vinden steeds meer dingen uit die GIGA energie opwekken.

Of de overheid graag meewerkt om deze veranderingen door te voeren , daar geloof ik niet in.

 

Mijn toekomstidee is wel positief over ons stroom/energie toevoer............maar dat zal zijn na de Zonnestorm....

als alles weer heropgebouwd moet worden. Dit zal hoogswaarschijnlijk op 21 December zijn, de zware zonnestorm die het gehele electromagnetische grid van de aarde uit zal klappen en alles waar een chip in zit...!!!!

 

Er zijn al 30 kw machientjes die zo groot zijn als een 1000m² box afzuiger , daar kun je aardig wat HPI,Plasma ,MH lampen mee aansturen. En een paar Optie,s ,A&T,s en alles eigenlijk wel voor de perfecte tuin.

 

My 2 centsz

 

Mvg Azarias

Share this post


Link to post
Share on other sites
maar ik denk dat het in 10 jaar nog ellendiger is met de energie voorziening.

En heel duur. Als je weet dat al in eind 1970 alternatieven brandstof uit suikerriet

bestond, tja dan weet je dat klopt niet. Multinationals hebben dat wel onder

controle, en zo ook die van de energie tak. Waarom zou men geen dakpannen als

zijnde zonne panelen fabriceren? en als standaard bouw materiaal in de handel.

Ik denk nu maar eens even aan zo iets, waarom zou dat nu niet kunnen?

 

 

je hebt nog steeds fucking veel m2 aan dure zonnenpaneel nodig voor een beetje stroom..

 

als men nou eens niet zoveel "fucking" geld naar het buitenland verspillen doet, had men een

betere subsidie kunnen geven aan de bevolking, en méér aan duurzame energie kunnen bijdragen, thats what.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat zoiezo.. het zit zo, ik heb 50.000 euro. de linker buren komen 30.000 tekort, de rechter buren 40.000. de achterbuurman 70.000. en de overbuurjongen 60.000 tekort. Ik geef m'n linker buren 10.000 zodat ze 20.000 tekort komen. de rechter buren ook 10.000 zodat ze nog maar 30.000 tekort komen, de achterbuurman 15.000 euro zodat deze nog maar 55.000 euro tekort komt, en de overbuurjongen krijgt ook 15.000 euro zodat deze nog 45.000 euro tekort komt.

 

ik ben van een redelijke buffer naar 0 gegaan.. en heb iedereen geholpen. wat kunnen ze voor mij terugdoen? NIKS want ik heb ze geld geschonken waar ze NiKS mee opschieten.. ze zijn nog steeds straatarm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of sturen ze een keer 10 zakken korenzaad naar somalie

 

En ipv ze te helpen met het zaaien.

 

De Somaliers hadden een festijn met broden en pappen gemaakt van die zaden, en een dag later lagen ze met buikpijn op bed, maar weer geen eten in de kast.

 

 

Je kan mensen wel dingen geven, maar je moet ze wel helpen er iets mee te doen.

 

Al zou je die buurman met 45.000 schuld 60.000 euro geven, dan koopt ie van wat er over is een mercedes van 15.000 euro en heeft nog steeds geen eten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moet ze geen vis geven, maar een hengel :wacko:

 

als hij een mercedes koopt, koopt die mercedverkoper wat anders van het geld.. etc etc dan gaat het balletje rollen. integenstelling tot schulden aflossen BIJ DE BANK en nog niks te freten hebben.

 

en als ik 'm 60.000 zou geven zou ik zelf 10.000 schuld hebben.. beetje onlogisch hea

 

euhhh

 

in ieder geval

 

wij hollanders kunnen wel wat beters doen met geld dan het in de plomp gooien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan het topic even niet terugvinden maar die lamp is laatst besproken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Over tien jaar is blowen legaal maar alcohol illegaal .

Tegen die tijd is mijn bierkwekerij klaar. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Over tien jaar is blowen legaal maar alcohol illegaal .

Tegen die tijd is mijn bierkwekerij klaar. :D

 

drooglegging 2.0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben ook benieuwd naar die test :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

de gavita plasma kost 999,- dus de prijs is in verhouding ''normaal''

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind de lumen output wel wat laag...

misschien doet ikzelf wel een testje met zo een lamp..

ff kijken of ik iets kan regelen, ga hem niet kopen, leasen of huren misschien wel..

Mocht ik er voor de gein aan kunnen komen, dan doe ik wel een testje met zo'n lampje..

 

10 jaar geleden was vhs the shit!

en laten we de grafische kracht van Doom niet vergeten!

 

't kan snel gaan in 10 jaar..

Share this post


Link to post
Share on other sites

lumen zijn ''niet'' van belang, dat is het licht dat wij zien niet de plant..

 

en koop er dan gewoon 1 man, je gaat toch niet bietsen... :)

 

( als het je wel lukt regel er ook ff 1 voor mij :D )

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D

 

ik maak me ronde ff af en dan gaat ik opzoek, andere lokatie is niet geschikt..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...