Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Peeweetje

Werken in een Coffeeshop!

Recommended Posts

Hoi allemaal,

 

Ik ben op zoek naar werk in een coffeeshop in de regio ZH

 

Heeft iemand iets?

stuur een prive bericht of reageer even!

alle tips helpen!

 

Groetjes PW

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik geloof dat het vaak veel "vriendjespolitiek" is, bedoel...de eigenaar kent Jan die kent Sjaak weer en die kent Klaas....en klaas zoekt toevallig een baan....

je moet geloof ik wel in de "scene" zitten..

 

Ik heb iig nooit ergens op een raam (coffeeshop) een advertentie gezien waarop gevraagd werdt om personeel...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb iig nooit ergens op een raam (coffeeshop) een advertentie gezien waarop gevraagd werdt om personeel...

Denk ook niet dat zo een advertentie lang blijft hangen.

 

ff een vraagje, ik vroeg me altijd al af hoe het werken in een coffeeshop ging, ik neem aan dat de gene die achter de balie(toonbank w/e)staat zelf ook blowt onder werktijd maar zou je dat zelf moeten betalen of mag je er zeg maar 5 uit de voorraad draaien(Voorbeeld)?

 

En, Zou je uitbetaalt krijgen in wiet of geld..?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk niet dat het de bedoeling is als je in een coffeeshop werkt je daar mag staan blowe. Als je in een drankenhandel staat sta je toch ook niet te drinken. Volgens mij word je wel uitbetaald in geld , zou ik toch willen.

 

In de medi in Breda is het een familie en als "onbekende" kun je daar niet zomaar gaan werke.

 

toch veel succes met je zoektocht

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd erg kansloos om betaald te WILLEN worden in wiet...... wha :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha, nee ben echt opzoek naar een baan..

heb in verschillende shops al wat gezien, maar niet wat ik zelf wil...

als iemand nog wat weet laat het ff weten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik werk zelf ook in een coffeeshop, Binnenhof te Zwolle.

Is idd een chille baan; veel jongeren, beetje blowen onder werktijd :o

 

15uurtjes in de week

 

btw je word idd gewoon normaal uitbetaald in geld, en het blowen onder werktijd is ook een beetje aan regels gebonden moet bv wel gewoon in staat blijven om de klanten goed te helpen.. Wel krijg ik korting als ik voor grotere bedragen wiet/stuff haal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De duurdere soorten worden zelf gekweekt (moonlight, northern light e.d.) verder kopen we heel af en toe ook wel is van hobbykwekers (pp e.d.)

 

Verder is het de grootste shop van Zwolle

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Exclaim

Soms zie je ze (de medewerkers) wel eens blowen in de coffeeshop.

Inderdaad beetje 'vriendjes-politiek', als je daar gaat werken als zaterdaghulp en je komt verders nooit in die shop dan zou de baas het niet op prijs stellen als je daar loopt te smoken (zeker niet uit de voorraad!).

 

Als je een vaste shop hebt en je kent die mensen goed zou je er eens mee kunnen praten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet niet goed hoe het met de drugswet in Nederland zit, maar is het niet illegaal om planten van privé-kwekers te kopen? En ingevoerde planten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er word soms wel van thuiskwekers gekocht zolang ze maar met goede wiet komen en het met grotere hoeveelheden kunnen leveren (dus niet 200gr oid).. Weet van die wet zelf ook niet alles af ben zelf ook maar een simpele werknemer :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zit al ruim 20 jaar in deze handel en er is GEEN ENKELE shop in Nederland die zonder thuiskwekers kan en dus ook de Buitenhof niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er word idd van buitenkwekers gekocht maar meer dan de helft komt uit eigen kweek.. Thuiskwekers maken eigenlijk de grootste kans als ze met bekende goed verkopende soorten komen (ww, pp, nlx e.d.) en nogmaal ben alleen maar een werknemer bij het BINNENHOF :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...