Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
TriXal0ne

Verslag Hasj Chocolademelk

Recommended Posts

Hier een verslagj vqn het deinken van Hasj Chocolademelk die ik van de week gemaakt had. Meer info volgt, plaatst dit op dit moment vanaf mijn iPhone.

 

23:00 - Drinken

 

23:25 - Tinteling in voet

 

23:30 - Mijn gezicht begint ook steeds meer te tintelen, ik begin mijn ogen steeds meer te voelen hangen en merk dat mijn gedachten langzaam vervagen.

 

23:34 - Mijn neus begint van binnen droger te voelen.

 

23:39 - Mijn ogen beginnen in 1 klap zwaarder en roder te voelen.

 

00:09 - Ik kijk zojuist ik de spiegel en ga helemaal stuk van me eigen pretbek, jezus wat ben ik high!

 

00:09 - Paar slokjes bijgenomen

 

01:53 - Mijn ogen zijn van roken nog nooit zo rood geweest, zo stoned/high word je ook niet van roken. Typen en lezen op het scherm van me iphone is nog nooit zo moeilijk geweest. Nu maar weer lekker spacen met muziek in. 

 

Nog uren lopen spacen op de muziek, daarna in slaap gevallen en smorgens was ik nog steeds niet helemaal helder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:rofl

Leuk he? :)

Hoeveel gram zat er eigenlijk in?

 

Namaste,

DL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had nog een beetje Iceolator over van oud en nieuw (denk minder dan een halve gram), dat heb ik allemaal opgelost in 500ml Chocomel, nog wat slagroom erbij gegooid voor het vet. Toen de eerste keer denk ik iets meer dan de helft opgedronken, dat was wel net ietsjes te veel. Daarna de rest gedronken, waar deze keer over ging dus:P Denk dat er dus ongeveer 0,1/0,2g icolater in zat. En ja, me neus is weer volledig gehydrateerd :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krijg spontaan zin in een glas na een uurtje rondgesleed te hebben met de kleine ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanmiddag weer gemaakt toevallig, 0,4g Afghaan in 300ml Chocomel per persoon. Heerlijk!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iemand heeft iets nieuws geprobeerd :-) ;)

 

Iemand heeft iets nieuws geprobeerd :-) :execute

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat zijn fijne choco trips, trixalone ;)

maar 1 kleine tip: je kunt beter geen eetbare producten maken van handhasj,

omdat deze soms verontreiinigingen bevatten.

 

grtz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

een bacterie/virus oproken doe ik liever dan hem opeten en erop rekenen(gokken) dat mijn afweer hem wel direct molt:...reeskak/koortsen/en vergelijkbaar ongemak kan dan je deel zijn. :execute

 

grtz ammelov

 

edit 6/2: vanavond ook eens een brokje eigen iceolater in de chocolademelk gekruimeld met een scheutje bruine rum.....hhmmm ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik bedoelde dus verontreiniging van menselijke aard,

geen voeding oid.

deze hasj wordt gewonnen met de hand, gedurende een dag,

afhankelijk van de maker, neemt hij/zij hygiene zo goed als mogelijk in acht,

zoals ammelov zegt: bacterie, virus,schimmel etc.

 

En ja, er zullen tal van mensen zijn die dit al hun hele leven doen zonder problemen,

dat weet ik ;)

 

grtz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben in india en nepal geweest, het is daar NIET schoon nee hahahahaha

 

india is het vieste land waar ik ooit geweest ben en ik heb de halve wereld gezien...

 

maar india is mega TOF aanrader en afrader hahahah haat/liefde relatie met india.

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik ben in india en nepal geweest, het is daar NIET schoon nee hahahahaha

 

india is het vieste land waar ik ooit geweest ben en ik heb de halve wereld gezien...

 

maar india is mega TOF aanrader en afrader hahahah haat/liefde relatie met india.

 

gr ejb

 

Ga waarschijnlijk van de zomer backpacken door India! Kijk er ecjt ontzettend naar uit ondanks dat ik weet dat het een van de vieste landen ter wereld is idd:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

yo trixal one

 

enjoy it, india is te gek !!!!!! vreeeeeeemd land, maar enorm TOF

 

ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...