Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Faraon08

Voor alle groentjes en nieuwkomers

Recommended Posts

ik vind jullie allebei aardig raar trouwens :) :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat kan niet die is al gereserveerd voor iemand anders helaas :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

een paar jaar geleden was de kwaliteit van het forum een stuk minder

 

tegenwoordig zitten er zoveel knappe koppen op dat het forum is gestegen in waarde

 

dit komt vooral omdat de knappe koppen alles laten zien wat ze weten

 

 

zo ongeveer alles is dus allang beschreven

 

we blijven niet aan de gang

 

als je te beroerd bent om goed te zoeken moet je niet zeiken dat je verkeerde aandacht krijgt!

 

en oh ja

als we dan toch een alias mogen kiezen?!!

 

ik ben dus gewoon chrietje

 

die gozer is gewoon echt te gek gaaf weet je!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hier zitten veel Ervaren mensen die dat niet apprecieren......ze zullen u zeker helpen....door te zeggen lees alles goed door of ze zullen met een hele theorie afkomen waar je helemaal niets van gaat verstaan maar probeer eerst alles door te lezen en te begrijpen .....

Nou nou, met je verkeerde been uit bed gestapt? Draai het eens om en probeer je ook eens te verplaatsen in mensen die sommige vragen al 100 keer hebben zien langskomen en geen zin hebben om de 101-ste keer hetzelfde antwoord te geven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

laaaaat maar weer.. :)

 

sorry forum.....

 

ik ben vervelend als ik nuchter ben... :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik meld me hierbij af van dit gemene forum.. :rofl

ik vind de reacties altijd er lullig overkomen, ik als beginner op het sociale vlak vind dit erg vervelend en zit hier mee..

 

bedankt voor de mensen die wel aardig en geduldig konden zijn..

 

dank u

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jan@ ......Verkeerde been uit bed gestapt.?...Eerst moet je mij kennen om te weten of ik het verkeerd bedoel of niet....dus.jan je geeft het toe dat jullie te vlug geerriteerd geraken door 100 maal te herhalen...

 

Ik ben geen eraveren kweker maar ook geen beginner...The golden rule LEZEN dus LEES eens mijn topic eens door.....ik zeg niet dat iedereen zo is..ik heb ook vermeld dat er veel kwekers zijn die geduld hebben.en

 

ik heb ook vermeld dat het idd niet leuk is herhalen ...maar je bent toch niet verplicht om te herhalen.....lees dan gewoon door ipv stoere praatjes van sommige profes :rofl .....

 

.....ik lees de WF al jaren door en niet alleen WF er zijn der anderen ook.......dus ik blijf op mijn stand punt ;) .Sommige zouden eens wat minder gevoelig zijn...roken is chill maar velen worden vlug geiritteerd... :)

 

Hoe dat de forum is ingesteld is echt pikobelo, er zijnn zeer veel waardevolle informatie die je zeker kan gebruiken als beginner.... ik bergijp ook dat sommige der wat moeilijkheden mee hebben......zeker met van die rare termen die je nooit hebt gehoord.....thats all....so

 

Peace Guys :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

:rofl

 

De meest ervaren leden zijn op dit moment meer off-topic topic vervuilers dan dat ze bijdragen aan de inhoudelijke discussie.

 

Niet alleen voor alle nieuwe leden geldt dat ze de sickies goed door moeten lezen, zeker in de mededelingen etc. Daar vindt je onder andere DIT. In dat kader:

 

 

 

Beste Faraon08 - Een forum bestaat bij de gratie van de informatie die haar leden er op posten en met elkaar delen. We verwachten van je dat je eerst zelf zoekt en gaat lezen voor je een topic opent.

 

Er is heel erg veel informatie beschikbaar die je kunt opzoeken met de zoekfunctie. Tips daarbij:

 

- zoek in het juiste forum

- laat eventueel resultaten alleen als berichten zien (dan kom je sneller bij je antwoord)

- gebruik de "+" als je zoekt naar meerdere zoektermen

 

Voorbeeld: zoek naar "gele blaadjes" met "+gele +blaadjes" intikken (zonder de quotes).

 

De meeste belangrijke informatie staat in stickies (vaste topics bovenin de topiclijsten in de forums). Zeker in de info, indoor beginnersvragen vind je er veel.

 

Daarnaast is Wietforum bezig met het inrichten van een complete GrowGuide. Alle leden kunnen hieraan bijdragen. De link vind je links bovenin.

 

Hou het forum overzichtelijk. Jouw vraag komt namelijk óók in de zoekresultaten te staan terwijl er al een heel goed antwoord ergens anders geformuleerd zal zijn. Dat maakt de zoekfunctie weer minder zinvol.

 

Een antwoord op je vraag kun je hier overigens vinden: http://www.wietforum.nl/domme-Vragen-Niet-...Etc-t25435.html

 

Succes verder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wazzup@Daar ben ik zeker mee akkoord......eerst lezen dan topic zetten

 

Dat zal ik zeker doen....... :rofl

 

 

Peace guys

 

 

Faraon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...